Beleidsmedewerker

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

9 sept 2024

Einddatum:

9 mrt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 aug 2024

Type inzet
(DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. NB: Indien u zich als zzp’er laat detacheren via uw eigen BV, dan dient u op verzoek per ommegaande de volgende bewijsstukken te kunnen overleggen: Geldig Uittreksel KvK van de BV; een arbeidsovereenkomst waaruit duidelijk moet worden dat de BV aan alle werkgeversverplichtingen voldoet en dat u als zzp’er maandelijks loon uitgekeerd krijgt vanuit de BV; een individuele verklaring vanuit Belastingdienst, waarmee verklaard wordt dat er een arbeidsrelatie tussen de ZZP BV en de werknemer/bestuurder van de ZZP BV bestaat.

Junior Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening
Op de afdeling Ruimte & Vastgoedontwikkeling werken ruim 100 professionals in het hart van de stedelijke ontwikkeling. De teams kenmerken zich door hooggekwalificeerde medewerkers met een sterke eigen verantwoordelijkheid, die zeer betrokken en sociaal zijn. Er wordt nauw samengewerkt met andere afdelingen binnen de organisatie, zoals milieu en mobiliteit en economie. Als junior beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening bouw je mee aan de toekomst van de stad, waaronder grote gebiedsontwikkelingen zoals ‘t Zoet, Cross Mark en de Oostflank, en aan de realisatie van de Nieuwe Mark en diverse woningbouwprojecten.

Het team Ruimte van de gemeente Breda is op zoek naar een nieuwe junior beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening. Dit team maakt deel uit van de afdeling Ruimte & Vastgoed Ontwikkeling. Als junior beleidsmedewerker ruimtelijke ordening ondersteun je bij het ontwikkelen, implementeren en evalueren van beleid met betrekking tot ruimtelijke ordening. Ben jij net afgestudeerd of heb je al enige ervaring in de ruimtelijke ordening? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Breda heeft een uitdagende taak op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling, zowel in stedelijke als landelijke gebieden. Als junior beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening werk je samen met je collega’s van diverse vakdisciplines en met verschillende belanghebbenden, zoals andere overheidsinstanties, ontwikkelaars, belangengroepen en inwoners. Je helpt mee om ervoor te zorgen dat onze stedelijke omgeving op een duurzame en verantwoorde manier wordt ontwikkeld en beheerd.

  • Je ondersteunt bij het onderzoek naar relevante wet- en regelgeving, trends en ontwikkelingen op het gebied van ruimtelijke ordening en vertaalt deze naar juridisch planologisch beleid.

  • Je helpt bij het opstellen van beleidsvoorstellen en -adviezen met betrekking tot ruimtelijke planning en ontwikkeling.

  • Je beoordeelt ruimtelijke plannen en vergunningsaanvragen en geeft advies over de haalbaarheid en impact ervan.

  • Je coördineert overleggen en participatietrajecten met belanghebbenden en stakeholders.

  • Je monitort en evalueert de uitvoering van ruimtelijk beleid en doet waar nodig aanpassingsvoorstellen.

Wij zoeken jou

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in bijvoorbeeld Planologie, Ruimtelijke Ordening of Nederlands Recht

  • Je hebt (stage)ervaring met beleidsontwikkeling en -implementatie op het gebied van ruimtelijke ordening, bij voorkeur binnen een gemeentelijke context.

  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving, zoals de Omgevingswet en de daarbij behorende besluiten.

  • Je hebt affiniteit met politiek.

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief samen te werken met collega’s en diverse belanghebbenden.

  • Je staat open voor feedback, bent gemotiveerd, leergierig en in staat om zelfstandig te werken.

Het betreft een functie voor een half jaar voor 32-36 uur per week. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.