Medewerker Publieksbalie

Rheineplein 1, 7622 DG Borne, Nederland

Sluit over 2 dagen
Geen maximum 28 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

25 jun 2025

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Borne mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Borne. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Borne merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gemeente Borne
De kracht van Borne is kleinschaligheid! Mensen 'kennen' elkaar en voelen onderlinge betrokkenheid. In Borne zijn de uitdagingen groot. De kansen eveneens. Jezelf kunnen en mogen zijn; dat vinden wij belangrijk! We waarderen, accepteren en respecteren elkaar om wie we zijn. Wij zijn een verbindende en regisserende partner. We zijn sterk in ons werk, samen met elkaar en met de Bornse gemeenschap.

De komende jaren bouwen we verder aan een organisatie waar het fijn werken is, waar je als medewerker gezien wordt en ertoe doet, waar je het gevoel hebt dat je bijdraagt aan een beter Borne. Bouw jij mee aan onze weg vooruit?

Opdracht
Als Medewerker Publieksbalie werk je bij het team dat de meeste contacten heeft met inwoners, ondernemers en instellingen. Jij bent de eerste persoon met wie onze inwoners, ondernemers en organisaties contact hebben, live, telefonisch, per mail of via social media. Je levert informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente. We streven ernaar om 80% van de vragen direct te beantwoorden. Dat betekent dat jij over veel gemeentelijke kennis beschikt of in staat bent dit snel eigen te maken.

In de gemeente Borne gaan wij uit van de behoefte van de inwoners van Borne. ‘Borne zichtbaar in verbinding’, staat daarin voorop.  

Vereisten / knock-outcriteria
1. 
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare werkervaring als medewerker publieksbalie / KCC medewerker;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Maximaal uurtarief van €55, exclusief btw, inclusief reiskosten woon- werkverkeer en flextender fee; (20 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in een callcenteromgeving binnen de (semi-) overheid in de afgelopen 3 jaar; (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker klantcontactcentrum bij een gemeente; (40 punten);
7. Flexibel bij het inroosteren en inzetbaar voor de avondopenstelling (10 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Competenties

Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
Klantgericht;
Luisteren;
Samenwerken;
Dienstverlening komt natuurlijk.

Benodigd aantal professionals
1.

Overige informatie
Gemeente Borne heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma-vrij volgens rooster
Is hybride werken mogelijk: NVT

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 2 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 1 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot  donderdag 26 juni 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 27 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 30 juni 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur