Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectsecretaris Aanpak Onbegrepen Gedrag

Gemeente Berkelland

Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland

Sluit over 17 dagen
100 28 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

-

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

25 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Ben jij een organisatorisch sterke projectsecretaris die energie krijgt van maatschappelijke impact? Voor een zwangerschapsvervanging zoeken wij iemand die het verschil wil maken in de aanpak van onbegrepen gedrag in onze regio. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Lees dan snel verder!

In de regio Noord- en Oost Gelderland loopt tot 2027 het project Aanpak Onbegrepen Gedrag. Dit project richt zich op het verbeteren van de respons op E33-meldingen en het ontwikkelen van preventieve en operationele maatregelen. Als projectsecretaris ben jij onderdeel van het kernteam, samen met de projectleider en netwerksecretaris. Je vergroot dagelijks de kwaliteit en impact van het project.

Je taken:

  • Vertalen van kennis uit praktijk en onderzoek naar toepasbare inzichten en factsheets.
  • Ondersteunen bij literatuuronderzoek, dataverzameling en rapportages.
  • Meeschrijven aan het projectplan en bijdragen aan de onderzoeksontwikkeling.
  • Adviseren, signaleren en verbanden leggen binnen het kernteam.
  • Organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten, inclusief verslaglegging.
  • Bewaken van voortgang, agendabeheer en communicatie met stakeholders.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare affiniteit met zorg, veiligheid en maatschappelijke vraagstukken (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2026 voor 28 uur gedurende de gehele opdracht, inclusief verlengingen;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectsecretaris;
  • Een maximum uurtarief van 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en fee Flextender.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SW, psychologie, Integrale Veiligheidskunde, Bestuurskunde of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectsecretaris bij een gemeente;
  • Aantoonbare kennis van wet- en regelgeving binnen het sociaal domein (Benoem dit duidelijk in het cv).

Competenties

  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Proactie en klantgerichte benadering;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve, schriftelijke en digitale vaardigheden;
  • Je bent in staat om partijen te verbinden;
  • Je bent initiatiefrijk in situaties die je probleemoplossend vermogen aanspreken.

Organisatie en team

Gemeente Berkelland

Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact en werkt samen met nuchtere en gezellige collegas.

Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer? Bij ons ervaar je ruimte Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving. Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je prive- en werkleven in balans zijn. Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je echt zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker! Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek. Betrokken, behulpzaam en bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

  • Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands;
  • Minimaal 2 referenties.

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 3 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 4 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 11 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur