thumbnail
thumbnail

Interim ontwikkelmanager Personeels- en salarisadministratie (PSA)

Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten
24 Gelderland

Begindatum:

27 mrt 2023

Einddatum:

31 jul 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

14 mrt 2023

Omschrijving van de opdracht
De personeels- en salarisadministratie (PSA) van gemeente Berkelland is onderdeel van team HR. De PSA verwerkt de salarisadministratie voor zo’n 1300 medewerkers. Als interim ontwikkelmanager van de PSA werk je vanuit een visie op doelmatige en efficiënte werkprocessen aan een verbeterproces. Daarnaast zorg je voor het opstarten van een aanbestedingsproces salaris- en personeelsmanagementsysteem door het opstellen van een programma van eisen. Dit doe je met het team, maar ook met de interne en externe klanten van de PSA. Je wint informatie in over verschillende leveranciers en op basis van je bevindingen en je expertise kom je met een advies over de verschillende opties. Het is dus van belang dat je kennis heb van salarissystemen.

In deze opdracht gaat het ook om het verder verbeteren van de onderlinge samenwerking, het invoeren van eenduidige werkwijzen, en een heldere taakomschrijving. Bijna vanzelfsprekend gaat het ook om de verbetering van onderlinge communicatie en het geven en ontvangen van feedback. Het doel is dat de medewerkers van de PSA als onderdeel van team HR, dit straks op eigen kracht kunnen en vervolgens zelf kunnen werken aan (door)ontwikkeling. Het team heeft hierbij behoefte aan concrete interventies in het dagelijkse werk en niet aan ‘heidagen’ e.d.

Je kunt goed in processen denken en je hebt ervaring en inzicht in bedrijfsvoeringsprocessen. Jouw bijdrage levert innovatie en ontwikkeling op, zowel voor de medewerker als voor het proces. Je bent in staat te coachen en daar waar dat nodig is keuzes te maken.

AIAG2017 wordt gevolgd.

Verantwoordelijkheden
Na een korte inventarisatie maakt de opdrachtnemer medio mei 2023 een overzicht van de stand van zaken ten aanzien van samenwerking, rolduidelijkheid, werkdruk in het team en een voorgenomen plan van aanpak. De opdrachtnemer bespreekt dit in een gezamenlijk overleg met de concernopdrachtgever, de spelverdeler en de HR-adviseur.

Deze groep bespreekt vervolgens één keer per drie weken de voortgang of tussenrapportage.  

Eind juli 2023 levert de opdrachtnemer een tussen- of eindrapportage in, met adviezen over hoe we de ontwikkeling borgen in het team.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Interim ontwikkelmanager Personeels- en salarisadministratie (PSA) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.