Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Kwaliteitsmedewerker

Jacob Obrechtlaan 4, 4611 AR Bergen op Zoom, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

28 feb 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

29 jul 2022
Voor het cluster Veiligheid Handhaving & Toezicht (VHT) en Publieksdiensten zijn we voor de periode september 2022 t/m februari 2023 op zoek naar;

  • Ervaring met het organiseren van verkiezingen is een pre


  • \u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":200,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":100},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":204,"faq_answer":205,"sequence_number":60},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":207,"faq_answer":208,"sequence_number":78},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":88,"faq_question":210,"faq_answer":211,"sequence_number":88},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":78,"faq_question":213,"faq_answer":214,"sequence_number":97},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":60,"faq_question":216,"faq_answer":217,"sequence_number":218},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":218,"faq_question":220,"faq_answer":221,"sequence_number":222},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om direct via ons gedetacheerd te worden! De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. In deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",9,{"faq_group_id":27,"id":100,"faq_question":224,"faq_answer":225,"sequence_number":226},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",10,{"faq_group_id":27,"id":222,"faq_question":228,"faq_answer":229,"sequence_number":230},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die freelancers helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",11,{"id":100,"faq_group_name":232,"faq_group_description":232,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":6,"faqs":233},"Contracteren",[234,237],{"faq_group_id":100,"id":125,"faq_question":235,"faq_answer":236,"sequence_number":27},"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":100,"id":138,"faq_question":238,"faq_answer":239,"sequence_number":50},"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cbr>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":60,"faq_group_name":241,"faq_group_description":242,"sequence_number":100,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":243},"Loondienst","In loondienst",[244,248,249,253,256],{"faq_group_id":60,"id":245,"faq_question":246,"faq_answer":247,"sequence_number":27},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":114,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":50},{"faq_group_id":60,"id":250,"faq_question":251,"faq_answer":252,"sequence_number":100},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":176,"faq_question":254,"faq_answer":255,"sequence_number":60},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":257,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":78},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":261,"faq_group_description":261,"sequence_number":60,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":262},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[263,266,267,270,274],{"faq_group_id":50,"id":226,"faq_question":264,"faq_answer":265,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":53,"faq_question":254,"faq_answer":255,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":42,"faq_question":268,"faq_answer":269,"sequence_number":60},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":271,"faq_question":272,"faq_answer":273,"sequence_number":60},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":275,"faq_question":276,"faq_answer":277,"sequence_number":78},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":279,"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":280,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":36,"secondary_contact":74,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":57,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[281,282,283,284,285],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":100,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":100},{"id":78,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":60},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":78},{"team":287,"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":288,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":36,"secondary_contact":74,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":57,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[289,290,291,292,293],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":100,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":100},{"id":78,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":60},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":78},{"team":295,"id":105,"firstName":106,"lastName":107,"jobTitle":108,"email":109,"telephoneNumber":110,"linkedInUrl":111,"photo":112,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":100},{"groups":296,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":36,"secondary_contact":74,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":57,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[297,298,299,300,301],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":100,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":100},{"id":78,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":60},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":78},{"team":303,"id":125,"firstName":126,"lastName":127,"jobTitle":128,"email":129,"telephoneNumber":130,"linkedInUrl":131,"photo":132,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":60},{"groups":304,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":36,"secondary_contact":74,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":57,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[305,306,307,308,309],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":100,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":100},{"id":78,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":60},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":78},"31643536577",[312,316,320,325,329,334,338,342,346,350],{"vacancy_category":313,"team_members":314},"15",[315],{"id":53,"firstName":54,"lastName":55,"jobTitle":45,"email":56,"telephoneNumber":57,"linkedInUrl":58,"photo":59,"sequence_number":60,"vacancy_categories":61,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":317,"team_members":318},"22",[319],{"id":53,"firstName":54,"lastName":55,"jobTitle":45,"email":56,"telephoneNumber":57,"linkedInUrl":58,"photo":59,"sequence_number":60,"vacancy_categories":61,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":321,"team_members":322},"16",[323,324],{"id":53,"firstName":54,"lastName":55,"jobTitle":45,"email":56,"telephoneNumber":57,"linkedInUrl":58,"photo":59,"sequence_number":60,"vacancy_categories":61,"team_id":27,"group_id":27},{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":326,"team_members":327},"24",[328],{"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":330,"team_members":331},"19",[332,333],{"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"id":90,"firstName":91,"lastName":92,"jobTitle":45,"email":93,"telephoneNumber":94,"linkedInUrl":95,"photo":96,"sequence_number":97,"vacancy_categories":98,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":335,"team_members":336},"18",[337],{"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":339,"team_members":340},"25",[341],{"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":343,"team_members":344},"20",[345],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":347,"team_members":348},"11",[349],{"id":90,"firstName":91,"lastName":92,"jobTitle":45,"email":93,"telephoneNumber":94,"linkedInUrl":95,"photo":96,"sequence_number":97,"vacancy_categories":98,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":351,"team_members":352},"14",[353],{"id":90,"firstName":91,"lastName":92,"jobTitle":45,"email":93,"telephoneNumber":94,"linkedInUrl":95,"photo":96,"sequence_number":97,"vacancy_categories":98,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":357,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":358,"enrolments":359},[],[],[],{"loading":7,"vacancies":361,"relatedVacancies":393,"pageSize":114,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":500,"defaultSearchFilters":520,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":539,"vacancyCategories":543,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[362],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":363,"organization_location":374,"tender_categories":375,"opdracht_overheid_url":376,"tender_documents":377,"tender_category_obj":155,"tender_id":378,"tender_name":379,"tender_buying_organization":366,"tender_phase":380,"tender_date":381,"tender_source":382,"tender_url":383,"tender_perceel":8,"tender_description":384,"tender_active":7,"tender_document":385,"tender_last_seen":386,"tender_first_seen":387,"tender_start_date":388,"tender_end_date":389,"tender_tariff":390,"tender_hours_week":326,"tender_description_html":391,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":392,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":155},{"latitude":364,"longitude":365,"tender_buying_organization":366,"company_address":367,"company_name_google":366,"postcode":368,"province":369,"place_id_google":366,"avatar":370,"exclusive":7,"summary":371,"description":372,"meta_description":373,"publish":6,"company_display_name":8},"51.491289","4.292782","Gemeente Bergen op Zoom","Jacob Obrechtlaan 4, 4611 AR Bergen op Zoom, Nederland","4611 AR","Noord-Brabant","blob_UFQXZ2WWF1FVJ31NDFEWZRFRIIA3B4JT.","De stad Bergen op Zoom ligt in het uiterste westen van Noord-Brabant, dicht bij de provincie Zeeland. De stad ligt op de Brabantse Wal. Het ligt naast de overgang tussen twee verschillende landschappen. Naar het westen is een polderlandschap en de Oosterschelde, naar het oosten is er een zandrug. ","\u003Cp>Als organisatie zijn wij continu op zoek naar de verbinding tussen samenleving en overheid. We willen dat iedereen hier fijn kan wonen, werken en recreëren. Wij zijn een organisatie die vrijheid en verantwoordelijkheid biedt, voor werk waar je uitdaging voelt. Zodat jij en de gemeente blijven groeien. Wij investeren graag in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.\u003C/p>","Opdracht Overheid helpt de gemeente Bergen op Zoom bij de inhuur van zelfstandige professionals. Gemeente Bergen op Zoom biedt regelmatig zzp opdrachten aan. ",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Bergen-op-Zoom/Kwaliteitsmedewerker/a1a3bf50-3eb7-4e31-b358-ca46dd24eb46",[],"flexwestbrabant_a1J6N00000132H1UAI","Kwaliteitsmedewerker","Distributieproces gestart","2022-08-08 11:15:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J6N00000132H1UAI","Voor het cluster Veiligheid Handhaving & Toezicht (VHT) en Publieksdiensten zijn we voor de periode september 2022 t/m februari 2023 op zoek naar; Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken m/v 24 uur per weekDe missie van vakgroep Burgerzaken is het leveren van optimale en toekomstbestendige dienstverlening en het borgen van kwaliteit van persoonsgegevens. Daarbij hoort een moderne organisatie van onze processen en zetten we maximaal in op online diensten. Het team bestaat uit vakspecialisten, allround medewerkers, een kwaliteitsmedewerker en een jurist. De medewerkers zijn van meerdere markten thuis varierend van taken met betrekking tot de Basisregistratie Personen (BRP), Burgerlijke Stand, Reisdocumenten, Naturalisaties en Opties en de VerkiezingenWat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor de coordinatie van de jaarlijkse zelfevaluatie BRP, RNI en Waardedocumenten (Kwaliteitsmonitor). Nadien stel je, wanneer nodig, een verbeterplan voor het komend jaar op.Verder draag je zorg voor de ENSIA BRP-audit, DIGID-audit en ondersteunt de collegas met de audit op waardedocumenten (o.a. reisdocumenten/ID kaart) en de RNI-audit.Je geeft juridisch advies op het gebied van burgerzaken aan de collega's binnen het team. Je behandelt bezwaar- en beroepszaken en vertegenwoordigt het college hierin.Je gaat aan de slag met de evaluatie van de procedure aanvraag BABS (trouwambtenaar) voor 1 dag.Samen met de applicatiebeheerders vertaal je ons beleid naar heldere werkprocessen en instructies voor collegas en ondersteunt bij de implementatie hiervan.Je ondersteunt de coordinator Burgerzaken bij diverse werkzaamheden Wat vragen we van jou? Minimaal HBO werk en denkniveauMinimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar op het gebied van BurgerzakenErvaring met het organiseren van verkiezingen is een pre Daarnaast heb je goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;denk je vernieuwend;werk je planmatig en gestructureerd;overzie zie je de werkzaamheden en weet je de juiste prioriteiten te stellen.","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ137887.pdf","2022-08-08","2022-07-29","2022-09-01","2023-02-28","Geen maximum ","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00NF0000008jCqp_div'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>Voor het cluster Veiligheid Handhaving & Toezicht (VHT) en Publieksdiensten zijn we voor de periode september 2022 t/m februari 2023 op zoek naar;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>                                        Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken m/v\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>                                                                                                       24 uur per week\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>De missie van vakgroep Burgerzaken is het leveren van optimale en toekomstbestendige dienstverlening en het borgen van kwaliteit van persoonsgegevens. Daarbij hoort een moderne organisatie van onze processen en zetten we maximaal in op online diensten. Het team bestaat uit vakspecialisten, allround medewerkers, een kwaliteitsmedewerker en een jurist. De medewerkers zijn van meerdere markten thuis variërend van taken met betrekking tot de Basisregistratie Personen (BRP), Burgerlijke Stand, Reisdocumenten, Naturalisaties en Opties en de Verkiezingen\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>Wat ga je doen?\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de jaarlijkse zelfevaluatie BRP, RNI en Waardedocumenten (Kwaliteitsmonitor). Nadien stel je, wanneer nodig, een verbeterplan voor het komend jaar op.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>Verder draag je zorg voor de ENSIA BRP-audit, DIGID-audit en ondersteunt de collega’s met de audit op waardedocumenten (o.a. reisdocumenten/ID kaart) en de RNI-audit.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>Je geeft juridisch advies op het gebied van burgerzaken aan de collega's binnen het team. Je behandelt bezwaar- en beroepszaken en vertegenwoordigt het college hierin.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>Je gaat aan de slag met de evaluatie van de procedure aanvraag BABS (trouwambtenaar) voor 1 dag.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>Samen met de applicatiebeheerders vertaal je ons beleid naar heldere werkprocessen en instructies voor collega’s en ondersteunt bij de implementatie hiervan.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>Je ondersteunt de coördinator Burgerzaken bij diverse werkzaamheden\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>Wat vragen we van jou?\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>Minimaal HBO werk en denkniveau\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar op het gebied van Burgerzaken\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #202124;'>Ervaring met het organiseren van verkiezingen is een pre\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>Daarnaast\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>heb je goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>denk je vernieuwend;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>werk je planmatig en gestructureerd;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>overzie zie je de werkzaamheden en weet je de juiste prioriteiten te stellen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","a1a3bf50-3eb7-4e31-b358-ca46dd24eb46",[394,440,470],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":395,"organization_location":406,"tender_categories":407,"opdracht_overheid_url":420,"tender_documents":421,"tender_category_obj":125,"tender_id":422,"tender_name":423,"tender_buying_organization":398,"tender_phase":8,"tender_date":424,"tender_source":425,"tender_url":8,"tender_perceel":8,"tender_description":8,"tender_active":6,"tender_document":8,"tender_last_seen":8,"tender_first_seen":426,"tender_start_date":8,"tender_end_date":427,"tender_tariff":428,"tender_hours_week":428,"tender_description_html":429,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":430,"web_key":431,"Dynamics_id":432,"tender_overview":433,"tender_requirements":434,"tender_competences":435,"tender_team":51,"tender_interview":436,"tender_number_of_professionals":437,"tender_other_information":51,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":438,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":63,"tender_max_hours":63,"tender_description_tk":439,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":125},{"latitude":396,"longitude":397,"tender_buying_organization":398,"company_address":399,"company_name_google":398,"postcode":400,"province":401,"place_id_google":398,"avatar":402,"exclusive":7,"summary":403,"description":404,"meta_description":405,"publish":6,"company_display_name":398},"52.438106","4.813017","Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied","Ebbehout 31, 1507 EA Zaandam, Nederland","1507 EA","Noord-Holland","blob_GWQNHVW6TVZE5D8AD3R2MNOU4EXX7Y4M.","De Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied verstrekt omgevingsvergunningen en ziet erop toe dat bedrijven voldoen aan actuele wet- en regelgeving op het gebied van milieu(veiligheid), bouwveiligheid, infrastructuur en bodem. Zo waarborgt de dienst een veilig en leefbaar Noordzeekanaalgebied.","\u003Cp>De Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied verstrekt omgevingsvergunningen en ziet erop toe dat bedrijven voldoen aan actuele wet- en regelgeving op het gebied van milieu(veiligheid), bouwveiligheid, infrastructuur en bodem. Zo waarborgt de dienst een veilig en leefbaar Noordzeekanaalgebied.\u003Cbr>\u003Cbr>De omgevingsdienst treedt bovendien handhavend op en werkt daarbij samen met partners, waaronder de veiligheidsregio's. Ook heeft zij een adviserende rol op het gebied van externe en constructieve veiligheid, luchtkwaliteit, geluidsbelasting en duurzaamheid.\u003Cbr>\u003Cbr>De Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied werkt in opdracht van 8 gemeenten en 3 provincies.\u003C/p>","Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied biedt regelmatig interim en zzp opdrachten aan op het gebied van Programma- en Projectmanagement, Financiën, IT.",{},[408,412,416],{"tender_category_obj":409,"id":411},{"id":125,"type":410},"Juridisch",27441,{"tender_category_obj":413,"id":415},{"id":155,"type":414},"Overig",472,{"tender_category_obj":417,"id":419},{"id":176,"type":418},"Ruimtelijke Ordening",28152,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Omgevingsdienst-Noordzeekanaalgebied/Juridisch-Adviseur-Bouw-Ruimtelijke-ordening/8a15b70e-bf7b-495a-9a8a-d314396cfe01",[],"kbenp_osdoqa","Juridisch Adviseur Bouw & Ruimtelijke ordening","2025-07-17 09:00:00","KBenP","2025-07-10","2025-12-31"," ","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Wie ben jij\u003C/strong>\u003Cbr>Als Juridisch Adviseur met specialisatie Bouw & Ruimtelijke Ordening bij de Omgevingsdienst ben je betrokken bij complexe bouwprojecten in het hele Noordzeekanaalgebied. Denk bijvoorbeeld aan de gebouwen op Schiphol, kantoorpanden op de Zuidas en de Zeesluis in IJmuiden. Ook bij grote infrastructurele projecten – zoals tunnels, wegen en dijkversterkingen – verleen jij strategisch juridisch advies.\u003C/p>\u003Cp>Bij ons werken ruim 700 bevlogen collega’s aan vergunningverlening, toezicht en handhaving op het gebied van bodem, bouw en milieu. Binnen de kaders van wet- en regelgeving houden wij altijd het vizier op het milieu, de leefbaarheid en de veiligheid in de regio. Jouw juridische expertise kunnen wij daarbij goed gebruiken.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Kennis\u003C/strong>\u003Cbr>Met jouw kennis van onder meer ruimtelijke ordening, de Wabo, het Bouwbesluit 2012, de Awb en straks de Omgevingswet, ondersteun jij je collega’s bij vergunningaanvragen en bouwcontroles. Je stemt bijvoorbeeld af met onze geluidsadviseurs, adviseert over beleidsontwikkelingen en bent betrokken bij diverse projecten. Ook vertegenwoordig je gemeenten en provincies bij de bezwaar- en hoorcommissies en in beroepszaken bij de rechter.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Wie ben jij\u003C/strong>\u003Cbr>Jij lost graag complexe vraagstukken op over het omgevingsrecht. Daarbij begrijp je het spanningsveld goed tussen ‘regels zijn regels’ en ‘iedere situatie is anders’. Je onderkent de verschillende belangen van inwoners, bedrijven en bestuurders.\u003C/p>\u003Cp>Elk dossier bekijk je daarom met een frisse blik: je doet het nodige  (literatuur)onderzoek, verdiept je in jurisprudentie, onderhoudt hierover in- en extern contacten en zorgt voor afstemming. Je weegt alle belangen zorgvuldig af en werkt graag samen aan de duurzame ontwikkeling van de hele regio.\u003C/p>\u003Cp>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Detavast aanvraag, na 12 maanden kosteloze overname\u003Cbr>Deze aanvraag is niet geschikt voor ZZP'ers\u003C/strong>\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cp>Eisen:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>een afgeronde hbo of wo opleiding rechtsgeleerdheid (bij voorkeur richting staats- en bestuursrecht);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>een aantal jaren ervaring (>3 jaar )met juridische advisering op het gebied van bouw/RO;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>omgevingsbewustzijn en bestuurlijke sensitiviteit.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent 8-16 uur beschikbaar\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Eigen laptop en telefoon\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Tarief € 87,50 - € 107,50\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>Onbekend\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>","detachering","8a15b70e-bf7b-495a-9a8a-d314396cfe01","6e82cdcc-855d-f011-bec2-6045bd97b31d","\u003Cp>\u003Cbr>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Wie ben jij\u003C/strong>\u003Cbr>Als Juridisch Adviseur met specialisatie Bouw & Ruimtelijke Ordening bij de Omgevingsdienst ben je betrokken bij complexe bouwprojecten in het hele Noordzeekanaalgebied. Denk bijvoorbeeld aan de gebouwen op Schiphol, kantoorpanden op de Zuidas en de Zeesluis in IJmuiden. Ook bij grote infrastructurele projecten – zoals tunnels, wegen en dijkversterkingen – verleen jij strategisch juridisch advies.\u003C/p>\u003Cp>Bij ons werken ruim 700 bevlogen collega’s aan vergunningverlening, toezicht en handhaving op het gebied van bodem, bouw en milieu. Binnen de kaders van wet- en regelgeving houden wij altijd het vizier op het milieu, de leefbaarheid en de veiligheid in de regio. Jouw juridische expertise kunnen wij daarbij goed gebruiken.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Kennis\u003C/strong>\u003Cbr>Met jouw kennis van onder meer ruimtelijke ordening, de Wabo, het Bouwbesluit 2012, de Awb en straks de Omgevingswet, ondersteun jij je collega’s bij vergunningaanvragen en bouwcontroles. Je stemt bijvoorbeeld af met onze geluidsadviseurs, adviseert over beleidsontwikkelingen en bent betrokken bij diverse projecten. Ook vertegenwoordig je gemeenten en provincies bij de bezwaar- en hoorcommissies en in beroepszaken bij de rechter.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Wie ben jij\u003C/strong>\u003Cbr>Jij lost graag complexe vraagstukken op over het omgevingsrecht. Daarbij begrijp je het spanningsveld goed tussen ‘regels zijn regels’ en ‘iedere situatie is anders’. Je onderkent de verschillende belangen van inwoners, bedrijven en bestuurders.\u003C/p>\u003Cp>Elk dossier bekijk je daarom met een frisse blik: je doet het nodige  (literatuur)onderzoek, verdiept je in jurisprudentie, onderhoudt hierover in- en extern contacten en zorgt voor afstemming. Je weegt alle belangen zorgvuldig af en werkt graag samen aan de duurzame ontwikkeling van de hele regio.\u003C/p>\u003Cp>\u003C/p>","\u003Cp>\u003Cstrong>Eisen:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>een afgeronde hbo of wo opleiding rechtsgeleerdheid (bij voorkeur richting staats- en bestuursrecht);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>een aantal jaren ervaring (>3 jaar )met juridische advisering op het gebied van bouw/RO;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>omgevingsbewustzijn en bestuurlijke sensitiviteit.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent 8-16 uur beschikbaar\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Eigen laptop en telefoon\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Tarief € 87,50 - € 107,50\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Onbekend\u003C/p>","\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>","1",107,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cbr>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Wie ben jij\u003C/strong>\u003Cbr>Als Juridisch Adviseur met specialisatie Bouw & Ruimtelijke Ordening bij de Omgevingsdienst ben je betrokken bij complexe bouwprojecten in het hele Noordzeekanaalgebied. Denk bijvoorbeeld aan de gebouwen op Schiphol, kantoorpanden op de Zuidas en de Zeesluis in IJmuiden. Ook bij grote infrastructurele projecten – zoals tunnels, wegen en dijkversterkingen – verleen jij strategisch juridisch advies.\u003C/p>\u003Cp>Bij ons werken ruim 700 bevlogen collega’s aan vergunningverlening, toezicht en handhaving op het gebied van bodem, bouw en milieu. Binnen de kaders van wet- en regelgeving houden wij altijd het vizier op het milieu, de leefbaarheid en de veiligheid in de regio. Jouw juridische expertise kunnen wij daarbij goed gebruiken.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Kennis\u003C/strong>\u003Cbr>Met jouw kennis van onder meer ruimtelijke ordening, de Wabo, het Bouwbesluit 2012, de Awb en straks de Omgevingswet, ondersteun jij je collega’s bij vergunningaanvragen en bouwcontroles. Je stemt bijvoorbeeld af met onze geluidsadviseurs, adviseert over beleidsontwikkelingen en bent betrokken bij diverse projecten. Ook vertegenwoordig je gemeenten en provincies bij de bezwaar- en hoorcommissies en in beroepszaken bij de rechter.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Wie ben jij\u003C/strong>\u003Cbr>Jij lost graag complexe vraagstukken op over het omgevingsrecht. Daarbij begrijp je het spanningsveld goed tussen ‘regels zijn regels’ en ‘iedere situatie is anders’. Je onderkent de verschillende belangen van inwoners, bedrijven en bestuurders.\u003C/p>\u003Cp>Elk dossier bekijk je daarom met een frisse blik: je doet het nodige  (literatuur)onderzoek, verdiept je in jurisprudentie, onderhoudt hierover in- en extern contacten en zorgt voor afstemming. Je weegt alle belangen zorgvuldig af en werkt graag samen aan de duurzame ontwikkeling van de hele regio.\u003C/p>\u003Cp>\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Eisen:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>een afgeronde hbo of wo opleiding rechtsgeleerdheid (bij voorkeur richting staats- en bestuursrecht);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>een aantal jaren ervaring (>3 jaar )met juridische advisering op het gebied van bouw/RO;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>omgevingsbewustzijn en bestuurlijke sensitiviteit.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent 8-16 uur beschikbaar\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Eigen laptop en telefoon\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Tarief € 87,50 - € 107,50\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>Onbekend\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":441,"organization_location":442,"tender_categories":443,"opdracht_overheid_url":455,"tender_documents":456,"tender_category_obj":155,"tender_id":457,"tender_name":458,"tender_buying_organization":398,"tender_phase":8,"tender_date":424,"tender_source":425,"tender_url":8,"tender_perceel":8,"tender_description":8,"tender_active":6,"tender_document":8,"tender_last_seen":8,"tender_first_seen":426,"tender_start_date":459,"tender_end_date":427,"tender_tariff":428,"tender_hours_week":428,"tender_description_html":460,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":430,"web_key":461,"Dynamics_id":462,"tender_overview":463,"tender_requirements":464,"tender_competences":465,"tender_team":466,"tender_interview":467,"tender_number_of_professionals":437,"tender_other_information":467,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":468,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":250,"tender_max_hours":250,"tender_description_tk":469,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":155},{"latitude":396,"longitude":397,"tender_buying_organization":398,"company_address":399,"company_name_google":398,"postcode":400,"province":401,"place_id_google":398,"avatar":402,"exclusive":7,"summary":403,"description":404,"meta_description":405,"publish":6,"company_display_name":398},{},[444,447,451],{"tender_category_obj":445,"id":446},{"id":155,"type":414},452,{"tender_category_obj":448,"id":450},{"id":114,"type":449},"Vergunning en Handhaving",27736,{"tender_category_obj":452,"id":454},{"id":200,"type":453},"Vastgoed en Grondzaken",28107,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Omgevingsdienst-Noordzeekanaalgebied/Senior-Vergunningverlener/e7661bb4-90be-44c7-b3f1-7aa7076aeaad",[],"kbenp_xamwku","Senior Vergunningverlener","2025-08-01","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Senior Vergunningverlener Milieu\u003C/strong>\u003Cbr>Wil jij je vastbijten in meerdere samenhangende vergunningstrajecten bij verschillende bedrijven? Bij de Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied krijg je die kans. Wij zien erop toe dat de duurzaamheid, de leefbaarheid en de veiligheid in deze drukbevolkte regio worden gewaarborgd. Van vergunningverlening tot toezicht en handhaving. En daar kunnen wij jouw ervaring en enthousiasme als Senior Vergunningverlener goed bij gebruiken.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Bekijk de uitdaging\u003C/strong>\u003Cbr>Als Senior Vergunningverlener bewaak je als (zaak)eigenaar proactief het vergunningverlening proces en de integraliteit en de voortgang van de aanvragen. Aan jou de uitdaging om vergunningaanvragen zo efficiënt en effectief mogelijk te realiseren. Hiertoe leg je snel relaties tussen werkzaamheden binnen de organisatie, stem je af met collega’s en opdrachtgevers en pas je de planning van jouw eigen taken hierop aan. Belangen en risico’s bekijk je hierbij van alle kanten. Jij begrijpt het spanningsveld tussen ‘regels zijn regels’ en ‘iedere situatie is anders’ en neemt beslissingen op basis van analyse, consistentie en precedentwerking en weet elke vergunning, hoe ingewikkeld ook, tot een goed einde te brengen. Ook lever je waar nodig een belangrijke bijdrage aan beleidsontwikkeling ten behoeve van kwaliteitsverbetering.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Deze functie ziet met name toe op:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers die betrekking hebben op thema’s die zich kunnen uitstrekken tot buiten het werkgebied van de omgevingsdienst en waarmee invloed wordt uitgeoefend op regionale of landelijke ontwikkelingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers die een meerjarig karakter hebben en een grote mate van onzekerheid kennen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers met een zeer hoge politieke, financiële en/of maatschappelijke impact;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het voeren van regie op werkveld overstijgende werkprocessen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het leveren van een belangrijke bijdrage bij de overgang naar nieuwe wetgeving zoals de Omgevingswet.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Vanuit jouw enthousiasme en mensgerichte aanpak weet jij vanuit verschillende scenario’s een strategie uit te denken vanuit verschillende perspectieven en hier vervolgens de verschillende personen voor in stelling te brengen.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Waarom jij?\u003C/strong>\u003Cbr>Jij hebt een grote passie voor milieu en veiligheid. En met jouw ervaring in het vakgebied ben je nu toe aan een nieuw perspectief. Jij wilt complexe trajecten. Samen met collega’s en opdrachtgevers successen behalen. Werken aan de duurzame ontwikkeling van een hele regio, dát is wat jou drijft. Je denkt en werkt op hbo of wo niveau en hebt een technische opleiding op het gebied van Milieu en Veiligheid. Daarnaast heb je een aantal jaar ervaring als vergunningverlener en aantoonbare kennis van milieu bij het verlenen van omgevings-vergunningen.\u003C/p>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Wie zijn wij:\u003C/strong>\u003Cbr>Naast uitdagende vergunningstrajecten vind je bij de Omgevingsdienst NZKG een organisatie die volop in beweging is. Je gaat deel uitmaken van het team Regulering Milieu en Leefomgeving dat bestaat uit 50 enthousiaste professionals. Onze kennis strekt zich uit van vergunningverlening milieu(veiligheid) tot de behandeling van verschillende soorten milieumeldingen van bedrijven in ons werkgebied. Binnen dit team krijg jij alle vrijheid om kansen te pakken en jezelf te ontwikkelen.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>","e7661bb4-90be-44c7-b3f1-7aa7076aeaad","d761f6c9-855d-f011-bec1-7c1e521236d6","\u003Cp>Wil jij je vastbijten in meerdere samenhangende vergunningstrajecten bij verschillende bedrijven? Bij de Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied krijg je die kans. Wij zien erop toe dat de duurzaamheid, de leefbaarheid en de veiligheid in deze drukbevolkte regio worden gewaarborgd. Van vergunningverlening tot toezicht en handhaving. En daar kunnen wij jouw ervaring en enthousiasme als Senior Vergunningverlener goed bij gebruiken.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Bekijk de uitdaging\u003C/strong>\u003Cbr>Als Senior Vergunningverlener bewaak je als (zaak)eigenaar proactief het vergunningverlening proces en de integraliteit en de voortgang van de aanvragen. Aan jou de uitdaging om vergunningaanvragen zo efficiënt en effectief mogelijk te realiseren. Hiertoe leg je snel relaties tussen werkzaamheden binnen de organisatie, stem je af met collega’s en opdrachtgevers en pas je de planning van jouw eigen taken hierop aan. Belangen en risico’s bekijk je hierbij van alle kanten. Jij begrijpt het spanningsveld tussen ‘regels zijn regels’ en ‘iedere situatie is anders’ en neemt beslissingen op basis van analyse, consistentie en precedentwerking en weet elke vergunning, hoe ingewikkeld ook, tot een goed einde te brengen. Ook lever je waar nodig een belangrijke bijdrage aan beleidsontwikkeling ten behoeve van kwaliteitsverbetering.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Deze functie ziet met name toe op:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers die betrekking hebben op thema’s die zich kunnen uitstrekken tot buiten het werkgebied van de omgevingsdienst en waarmee invloed wordt uitgeoefend op regionale of landelijke ontwikkelingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers die een meerjarig karakter hebben en een grote mate van onzekerheid kennen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers met een zeer hoge politieke, financiële en/of maatschappelijke impact;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het voeren van regie op werkveld overstijgende werkprocessen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het leveren van een belangrijke bijdrage bij de overgang naar nieuwe wetgeving zoals de Omgevingswet.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Vanuit jouw enthousiasme en mensgerichte aanpak weet jij vanuit verschillende scenario’s een strategie uit te denken vanuit verschillende perspectieven en hier vervolgens de verschillende personen voor in stelling te brengen.\u003C/p>","\u003Cp>Jij hebt een grote passie voor milieu en veiligheid. En met jouw ervaring in het vakgebied ben je nu toe aan een nieuw perspectief. Jij wilt complexe trajecten. Samen met collega’s en opdrachtgevers successen behalen. Werken aan de duurzame ontwikkeling van een hele regio, dát is wat jou drijft. Je denkt en werkt op hbo of wo niveau en hebt een technische opleiding op het gebied van Milieu en Veiligheid. Daarnaast heb je een aantal jaar ervaring als vergunningverlener en aantoonbare kennis van milieu bij het verlenen van omgevings-vergunningen.\u003C/p>","\u003Cp>Geen informatie bekend.\u003C/p>","\u003Cp>Naast uitdagende vergunningstrajecten vind je bij de Omgevingsdienst NZKG een organisatie die volop in beweging is. Je gaat deel uitmaken van het team Regulering Milieu en Leefomgeving dat bestaat uit 50 enthousiaste professionals. Onze kennis strekt zich uit van vergunningverlening milieu(veiligheid) tot de behandeling van verschillende soorten milieumeldingen van bedrijven in ons werkgebied. Binnen dit team krijg jij alle vrijheid om kansen te pakken en jezelf te ontwikkelen.\u003C/p>","\u003Cp>\u003C/p>",112,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Wil jij je vastbijten in meerdere samenhangende vergunningstrajecten bij verschillende bedrijven? Bij de Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied krijg je die kans. Wij zien erop toe dat de duurzaamheid, de leefbaarheid en de veiligheid in deze drukbevolkte regio worden gewaarborgd. Van vergunningverlening tot toezicht en handhaving. En daar kunnen wij jouw ervaring en enthousiasme als Senior Vergunningverlener goed bij gebruiken.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Bekijk de uitdaging\u003C/strong>\u003Cbr>Als Senior Vergunningverlener bewaak je als (zaak)eigenaar proactief het vergunningverlening proces en de integraliteit en de voortgang van de aanvragen. Aan jou de uitdaging om vergunningaanvragen zo efficiënt en effectief mogelijk te realiseren. Hiertoe leg je snel relaties tussen werkzaamheden binnen de organisatie, stem je af met collega’s en opdrachtgevers en pas je de planning van jouw eigen taken hierop aan. Belangen en risico’s bekijk je hierbij van alle kanten. Jij begrijpt het spanningsveld tussen ‘regels zijn regels’ en ‘iedere situatie is anders’ en neemt beslissingen op basis van analyse, consistentie en precedentwerking en weet elke vergunning, hoe ingewikkeld ook, tot een goed einde te brengen. Ook lever je waar nodig een belangrijke bijdrage aan beleidsontwikkeling ten behoeve van kwaliteitsverbetering.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Deze functie ziet met name toe op:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers die betrekking hebben op thema’s die zich kunnen uitstrekken tot buiten het werkgebied van de omgevingsdienst en waarmee invloed wordt uitgeoefend op regionale of landelijke ontwikkelingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers die een meerjarig karakter hebben en een grote mate van onzekerheid kennen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van dossiers met een zeer hoge politieke, financiële en/of maatschappelijke impact;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het voeren van regie op werkveld overstijgende werkprocessen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het leveren van een belangrijke bijdrage bij de overgang naar nieuwe wetgeving zoals de Omgevingswet.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Vanuit jouw enthousiasme en mensgerichte aanpak weet jij vanuit verschillende scenario’s een strategie uit te denken vanuit verschillende perspectieven en hier vervolgens de verschillende personen voor in stelling te brengen.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cp>Jij hebt een grote passie voor milieu en veiligheid. En met jouw ervaring in het vakgebied ben je nu toe aan een nieuw perspectief. Jij wilt complexe trajecten. Samen met collega’s en opdrachtgevers successen behalen. Werken aan de duurzame ontwikkeling van een hele regio, dát is wat jou drijft. Je denkt en werkt op hbo of wo niveau en hebt een technische opleiding op het gebied van Milieu en Veiligheid. Daarnaast heb je een aantal jaar ervaring als vergunningverlener en aantoonbare kennis van milieu bij het verlenen van omgevings-vergunningen.\u003C/p>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>Geen informatie bekend.\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Naast uitdagende vergunningstrajecten vind je bij de Omgevingsdienst NZKG een organisatie die volop in beweging is. Je gaat deel uitmaken van het team Regulering Milieu en Leefomgeving dat bestaat uit 50 enthousiaste professionals. Onze kennis strekt zich uit van vergunningverlening milieu(veiligheid) tot de behandeling van verschillende soorten milieumeldingen van bedrijven in ons werkgebied. Binnen dit team krijg jij alle vrijheid om kansen te pakken en jezelf te ontwikkelen.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003C/p>",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":471,"organization_location":472,"tender_categories":473,"opdracht_overheid_url":483,"tender_documents":484,"tender_category_obj":155,"tender_id":485,"tender_name":486,"tender_buying_organization":398,"tender_phase":8,"tender_date":424,"tender_source":425,"tender_url":8,"tender_perceel":8,"tender_description":8,"tender_active":6,"tender_document":8,"tender_last_seen":8,"tender_first_seen":426,"tender_start_date":487,"tender_end_date":427,"tender_tariff":428,"tender_hours_week":428,"tender_description_html":488,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":430,"web_key":489,"Dynamics_id":490,"tender_overview":491,"tender_requirements":492,"tender_competences":493,"tender_team":467,"tender_interview":494,"tender_number_of_professionals":495,"tender_other_information":496,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":468,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":497,"tender_max_hours":498,"tender_description_tk":499,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":6,"org_location_id":8,"tender_category":155},{"latitude":396,"longitude":397,"tender_buying_organization":398,"company_address":399,"company_name_google":398,"postcode":400,"province":401,"place_id_google":398,"avatar":402,"exclusive":7,"summary":403,"description":404,"meta_description":405,"publish":6,"company_display_name":398},{},[474,477,480],{"tender_category_obj":475,"id":476},{"id":155,"type":414},516,{"tender_category_obj":478,"id":479},{"id":114,"type":449},27754,{"tender_category_obj":481,"id":482},{"id":200,"type":453},28151,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Omgevingsdienst-Noordzeekanaalgebied/Vergunningverlener-Milieu/ea1ebcd6-f069-4101-93b4-182cef863130",[],"kbenp_903wuc","Vergunningverlener Milieu","2025-07-01","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>De uitdaging:\u003C/strong>\u003Cbr>De balans tussen de milieuruimte van bedrijven en hun omgeving wordt daarbij van alle kanten bekeken en bewaakt. Neemt in een complexe dynamiek verantwoordelijkheid voor (maatschappelijk gevoelige) vergunningendossiers. We doen dus niet alleen een beroep op kennis en expertise, maar ook op politieke sensitiviteit.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Wat breng je mee:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een enorme passie voor duurzaamheid, gezondheid en veiligheid. Met een drive voor de duurzame ontwikkeling van een hele regio;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt ruime ervaring als Vergunningverlener Milieu (ruime medior/senior), dit is een must;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in staat regie te voeren en complexere zaken te behandelen. Vaak in een bestuurlijke context;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in het bezit van hbo of wo opleiding, bij voorkeur in een milieukundige of technische richting;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van wet- en regelgeving conform de kwaliteitscriteria 2.1. (Seveso, BEVI, BARIM, Awb en diverse BBT-documenten, zoals PGS-richtlijnen) en kennis van de Omgevingswet;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt aantoonbare ervaring met het opstellen van complexe vergunningen en projectmatig werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Eigen laptop en telefoon\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>Wij zoeken een aantal ervaren projectleiders met een ruime ervaring als vergunningverlener milieu die werkt als zaakeigenaar voor bedrijven in de zwaardere categorieën van de afvalverwerkings-, staal- en chemische industrie (Seveso- en RIE4-inrichtingen). In die hoedanigheid verantwoordelijk voor het hele proces van vergunningverlening: van regie tot in- en externe contacten met bedrijven en andere overheden\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Geen informatie beschikbaar.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>De datum, tijd en locatie worden later gecommuniceerd.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 10\u003Cbr/>Hybride werken: Ja \u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Handig om te weten:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Hybride werken is mogelijk, dinsdag vaste kantoordag;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aanvraag is voor zowel detachering als deta-vast uitgezet, graag aangeven in de beoordelingscriteria waar de voorkeur naar uitgaat.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","ea1ebcd6-f069-4101-93b4-182cef863130","d661f6c9-855d-f011-bec1-7c1e521236d6","\u003Ch3>De uitdaging\u003C/h3>\u003Cp>De balans tussen de milieuruimte van bedrijven en hun omgeving wordt daarbij van alle kanten bekeken en bewaakt. Neemt in een complexe dynamiek verantwoordelijkheid voor (maatschappelijk gevoelige) vergunningendossiers. We doen dus niet alleen een beroep op kennis en expertise, maar ook op politieke sensitiviteit.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een enorme passie voor duurzaamheid, gezondheid en veiligheid. Met een drive voor de duurzame ontwikkeling van een hele regio;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt ruime ervaring als Vergunningverlener Milieu (ruime medior/senior), dit is een must;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in staat regie te voeren en complexere zaken te behandelen. Vaak in een bestuurlijke context;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in het bezit van hbo of wo opleiding, bij voorkeur in een milieukundige of technische richting;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van wet- en regelgeving conform de kwaliteitscriteria 2.1. (Seveso, BEVI, BARIM, Awb en diverse BBT-documenten, zoals PGS-richtlijnen) en kennis van de Omgevingswet;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt aantoonbare ervaring met het opstellen van complexe vergunningen en projectmatig werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Eigen laptop en telefoon\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Wensen:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Wij zoeken een aantal ervaren projectleiders met een ruime ervaring als vergunningverlener milieu die werkt als zaakeigenaar voor bedrijven in de zwaardere categorieën van de afvalverwerkings-, staal- en chemische industrie (Seveso- en RIE4-inrichtingen). In die hoedanigheid verantwoordelijk voor het hele proces van vergunningverlening: van regie tot in- en externe contacten met bedrijven en andere overheden\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Geen competenties bekend.\u003C/p>","\u003Cp>De datum, tijd en locatie worden later gecommuniceerd.\u003C/p>","10","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Hybride werken is mogelijk, dinsdag vaste kantoordag;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aanvraag is voor zowel detachering als deta-vast uitgezet, graag aangeven in de beoordelingscriteria waar de voorkeur naar uitgaat.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",36,40,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>De uitdaging\u003C/h3>\u003Cp>De balans tussen de milieuruimte van bedrijven en hun omgeving wordt daarbij van alle kanten bekeken en bewaakt. Neemt in een complexe dynamiek verantwoordelijkheid voor (maatschappelijk gevoelige) vergunningendossiers. We doen dus niet alleen een beroep op kennis en expertise, maar ook op politieke sensitiviteit.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een enorme passie voor duurzaamheid, gezondheid en veiligheid. Met een drive voor de duurzame ontwikkeling van een hele regio;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt ruime ervaring als Vergunningverlener Milieu (ruime medior/senior), dit is een must;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in staat regie te voeren en complexere zaken te behandelen. Vaak in een bestuurlijke context;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in het bezit van hbo of wo opleiding, bij voorkeur in een milieukundige of technische richting;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van wet- en regelgeving conform de kwaliteitscriteria 2.1. (Seveso, BEVI, BARIM, Awb en diverse BBT-documenten, zoals PGS-richtlijnen) en kennis van de Omgevingswet;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt aantoonbare ervaring met het opstellen van complexe vergunningen en projectmatig werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Eigen laptop en telefoon\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>Wensen:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Wij zoeken een aantal ervaren projectleiders met een ruime ervaring als vergunningverlener milieu die werkt als zaakeigenaar voor bedrijven in de zwaardere categorieën van de afvalverwerkings-, staal- en chemische industrie (Seveso- en RIE4-inrichtingen). In die hoedanigheid verantwoordelijk voor het hele proces van vergunningverlening: van regie tot in- en externe contacten met bedrijven en andere overheden\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Geen competenties bekend.\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>De datum, tijd en locatie worden later gecommuniceerd.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 10\u003Cbr/>Hybride werken: Ja \u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Hybride werken is mogelijk, dinsdag vaste kantoordag;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aanvraag is voor zowel detachering als deta-vast uitgezet, graag aangeven in de beoordelingscriteria waar de voorkeur naar uitgaat.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"single":7,"limit":114,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":501,"filters":502,"order_by":516},{},{"and_filters":503,"or_filters":515,"or_disjunction":12},[504],{"filters":505},[506,511],{"field_name":507,"value":508,"operator":510},"publish",[509],"0","neq",{"field_name":512,"value":513,"operator":514},"tender_id",[378],"==",[],[517],{"field":518,"direction":519},"tender_first_seen","desc",[521,525,528,533,535],{"field_name":522,"value":523,"operator":510},"tender_source",[524],"negometrix",{"field_name":522,"value":526,"operator":510},[527],"negometrix_login",{"field_name":529,"value":530,"operator":532},"tender_date",[531],"2025-07-11 10:00:00",">=",{"field_name":507,"value":534,"operator":510},[509],{"field_name":536,"value":537,"operator":510},"oim_vacancy",[538],"true",{"active_vacancies":540,"vacancies_by_province":541,"vacancies_by_category":542},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[544,546,548,550,552,554,556,558,559,561,563,565,566,568,569,570],{"name":545,"code":230},"Beleid",{"name":547,"code":53},"Civiele Techniek",{"name":549,"code":42},"Communicatie",{"name":551,"code":271},"Financieel",{"name":553,"code":275},"ICT",{"name":555,"code":63},"Informatiemanagement",{"name":557,"code":105},"Inkoop",{"name":410,"code":125},{"name":560,"code":257},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":562,"code":138},"Organisatie en Personeel",{"name":564,"code":146},"Project- en Programmamanagement",{"name":418,"code":176},{"name":567,"code":250},"Sociaal Domein",{"name":453,"code":200},{"name":449,"code":114},{"name":414,"code":155},{"loading":7,"favourites":572},[]]