Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Financieel Adviseur

Jacob Obrechtlaan 4, 4611 AR Bergen op Zoom, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Noord-Brabant

Begindatum:

15 feb 2023

Einddatum:

15 aug 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

20 jan 2023

Organisatie
De stad Bergen op Zoom is een vestingstad, gelegen op de Brabantse Wal, op de overgang van land en zee, zand en klei, hoog en laag. Het is een compacte stad met een historische kern, omgeven door water, bos en heide. Het dorp Halsteren en de kernen Lepelstraat en Heimolen vormen samen de woonkernen in het landelijk gebied van de gemeente Bergen op Zoom. De unieke ligging tussen de mainports Rotterdam en Antwerpen en een rijke cultuurhistorie zijn de belangrijkste kenmerken van de gemeente. Bergen op Zoom kent een goede ontsluiting op de landelijke infrastructuur.

Financieel adviseur - ( 24 uur per week)
Als financieel adviseur ben je een belangrijke spil in het financiële proces en adviseer je het management over een je toegewezen programma, daarbij werk je nauw samen met je beleidsafdeling. Bij je advisering worden bestuurlijke verhouding, de politieke context, risico’s en impact op bedrijfsvoering in de advisering betrokken. Je stemt adviezen af binnen het team en draagt zorg voor advisering getoetst aan de gestelde kaders en wetgeving. Je werkt mee aan de totstandkoming van de planning & control documenten.

Voor deze tijdelijke opdracht ligt de nadruk vooral op:

  • Het verzamelen van input voor de jaarrekening 2022;

  • Het financieel adviseren van de vakafdelingen m.n. Grondbedrijf en financiering;

  • Het beantwoorden van financiële vragen vanuit de Raad.

Over de organisatie
De stad met bijna 68.000 inwoners en waar we trots zijn op de historie en onze cultuur. Trots op de dynamiek van Bergen op Zoom en onze sterke regionale functie op de as van Antwerpen en Rotterdam! Als organisatie zijn wij voortdurend op zoek naar de juiste verbinding tussen samenleving en overheid. Een goede informatievoorziening is daarbij essentieel. Gemeente Bergen op Zoom is een actieve, betrouwbare en dienstverlenende organisatie. We zetten de vraag van de burger centraal, doen wat we beloven en realiseren met focus de bestuurlijke opdrachten. Samen zetten we resultaten neer waar de Bergenaren trots op zijn. Betrouwbaar, betrokken, vooruit en voor elkaar zijn onze kernwaarden om dit te realiseren!

De vakgroep financiën speelt een belangrijke rol bij de totstandkoming van de planning & control documenten zoals begroting, bestuur rapportages en jaarrekening, waarbij een belangrijke taak is weggelegd om op professionele wijze de organisatie te ondersteunen en adviseren.

Opleidingsniveau & competenties

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur bestuurskunde of bedrijfskunde;

  • Recente kennis van en ervaring (minimaal 5 jaar) met het werken met en adviseren over de gemeentelijke organisatie;

  • Je hebt kennis van gemeentelijke financiën;

  • Je hebt ervaring met geven van financiële adviezen in een gemeentelijke organisatie (minimaal 5 jaar en recente ervaring);

  • Je hebt een positieve houding, d.w.z. je denkt mee in de mogelijkheden;

  • Je bent resultaatgericht;

  • Je hebt politiek bestuurlijk invoelingsvermogen.

Extra Info:

  • Periode: 6 maanden;

  • Belasting: 24 uur per week.

Voorwaarden inschrijvingen

Randvoorwaarden CV
Met een CV wordt bedoeld een overzicht van de werkervaring van de aangeboden kandidaat. De CV is in het Nederlands opgesteld en wordt verstrekt in PDF. De ingediende CV mag maximaal bestaan uit 4 pagina’s dubbelzijdig. In de CV dienen minimaal de onderstaande punten benoemd te worden:

  • Welke werkzaamheden uitgevoerd zijn (evt. projectnaam), het werkbestand en uw rol hierin.

  • Aantal gewerkte uren per week

  • Start- en einddatum van de werkzaamheden

  • Referenties

Indien de CV de bovengenoemde punten niet bevat kan de aanbieding terzijde gelegd worden.

Vergoedingen

  1. Parkeren:

  • Een parkeervergunning wordt niet verstrekt door de gemeente Bergen op Zoom. Indien de werknemer een parkeervergunning aan wil vragen kan hij/zij hiervoor contact opnemen met Parkeerbeheer Bergen op Zoom.

  1. Telefoon:

    • De werknemer dient zelf zorg te dragen voor een mobiele telefoon.

 

  1. Werkplek:

    • Door de gemeente Bergen op Zoom wordt een werkplek (bureau) ter beschikking gesteld waarvan de medewerker gebruik kan maken. De medewerker dient zelf een deugdelijke laptop en toebehoren mee te brengen om de werkzaamheden op uit te voeren. Met deze laptop kan de medewerker inloggen op het netwerk van de gemeente Bergen op Zoom.

Diversen
De gekozen kandidaten moet een VOG-verklaring kunnen overleggen

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.