Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland
Begindatum:
21 jul 2025Einddatum:
8 jul 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
25 jun 2025Wat je gaat doen:
Regie op Planning & Control producten;
Financieel sparringspartner voor management en directie;
De vraagbaak voor 2 financieel adveurs en kennisoverdracht.
Signaleren van financiele risico's en kansen;
Doorvertalen van strategie naar financiele bedrijfsvoering;
Adviseren bij politiek-bestuurlijke en projectmatige vraagstukken.
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de
uitvraag;
Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als financieel adviseur binnen de overheid;
Aantoonbare werkervaring met P&C trajecten;
Aantoonbare kennis van de BBV (duidelijk weergeven in het cv);
Minimaal een afgeronde aantoonbare financiële hbo bachelor opleiding (30 punten)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel adviseur binnen een gemeente (40 punten)
Aantoonbare werkervaring met het opstellen van de P&C producten zoals de jaarrekening, de kadernota, begroting en/of de najaarsrapportage (20 punten)
Aantoonbare kennis van AFAS door middel van werkervaring, stage of cursus (10 punten).
Nieuwsgierig
Sterke communicatieve vaardigheden (woord en geschrift)
Vernieuwend
Samenwerken
Organisatiesensitief
Politieksensitief
Verbindend
Enthousiast
Betrouwbaar
Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de
burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland
vormen, vanuit de missie ‘‘Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten’’. Naast afvalbeheer legt
Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m vrijdag (max. 1 dag per week hybride werken)
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
U dient te beschikken over een G-rekening, 40% wordt gestort op deze rekening.
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10-11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.