Begindatum:
21 okt 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
27 sept 2024Omschrijving van de opdracht
Het team Financiën Control en Administraties van gemeente Barneveld is aan het professionaliseren en heeft afgelopen jaar de nodige stappen gezet. Om te zorgen dat de continuïteit van de verbeterslagen die we maken is gewaarborgd hebben we op korte termijn iemand nodig die ons strategische business controllers team kan versterken en daar diverse klussen en projecten kan oppakken en trekken. Dus zowel handen uit de mouwen als regierol kan pakken. De behoefte wordt veroorzaakt doordat één medewerker van het team ander werk is gaan doen.
Speerpunten in de rol zijn actief bijdragen aan een gestroomlijnde P&C cyclus, een pro-actieve bijdrage in de totstandkoming van de P&C produkten en het overdragen van kennis op dit gebied aan de vaste medewerkers van het gehele team behoren tot de rol.
Ook wordt verwacht een actieve rol bij het actualiseren van een aantal beleidsdocumenten zoals treasurystatuut, nota reserves & voorzieningen en andere beleidsstukken die we aan het actualiseren zijn.
Verantwoordelijkheden
Zie opdracht omschrijving.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 21 oktober 2024 tot en met 31 december 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakinggesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.
Omdat deze uitvraag een spoedeisend karakter heeft is het een eis dat de kandidaat uiterlijk 1 november 2024 voor maximaal 36 uur per week kan beginnen met deze opdracht.
Ruime ervaring met het maken van de jaarrekening bij een gemeente, waarvan minimaal 4 jaar als eindverantwoordelijke van het jaarrekeningproces.
Minimaal 4 jaar ervaring met Key2 Financiën en Lias.
Ruime ervaring met het opleveren van alle P&C producten.
Ruime ervaring met het schrijven van beleidsnotities voor financiën.
Ruime ervaring met het coachen en opleiden van nieuwe en vaste medewerkers.
Wensen
Ervaring (40%)
Competenties (30%)
Opleiding: WO-niveau financiële richting of HBO+ (30%)