Begindatum:
11 dec 2023Einddatum:
10 jun 2024Uren per week:
20-32 uur (voorkeur 32 uur)Publicatiedatum:
14 nov 2023Omschrijving van de opdracht
Door jouw ondersteuning worden projecten op tijd en binnen budget gerealiseerd.
De gemeente Barneveld heeft een omvangrijke portefeuille maatschappelijk Vastgoed. Team Vastgoed staat aan de lat voor effectief en efficiënt beheer van het vastgoed. Het team bestaat uit accountmanagers, een asset manager, een contract manager, beheerders en projectleiders. Er wordt veel gelachten en goed en fijn samengewerkt. Dat is ook nodig, want we hebben het druk. Wij zijn op zoek naar een hands on project ondersteuner.
Wat ga je doen?
Als Projectondersteuner ben je de verbindende factor binnen het projectteam en tussen het projectteam, bedrijven en betrokkenen. Daarbij ben je een spin in het web die een bijdrage levert aan de ondersteuning en organisatie van het projectteam en bij aanbesteding voor diensten, werken en leveringen. Als projectondersteuner ben jij dé spil voor alle administratieve zaken van een projectorganisatie, de planning en de financiën. Hierbij werk je nauw samen met de projectleiders, managers en adviseurs van de organisatie en draag je bij aan de realisatie van projecten. Je draagt zorg voor een kloppende administratie en bent aanjager voor het nakomen van gemaakte afspraken en een kloppende planning en budgetbewaking. Verder beheer je de dossiers, organiseer je de afspraken en verzorg je de verslaglegging bij interne en externe overleggen.
Starters met een technische MBO/HBO opleiding worden van harte uitgenodigd te reageren.
zie opdrachtomschrijving
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 11 december 2023, of eerder als de procedure het toelaat, tot en met 10 juni voor 20 tot 32 uur per week. Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die 32 uur per week beschikbaar is. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. De kandidaat die wordt geselecteerd wordt gevraagd een VOG te overleggen.
Minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie; · Bouwkundige opleiding en/of achtergrond is een pré
Kennis en ruime ervaring met inhoudelijke taken en werkzaamheden op het gebied van documentatie en archivering;
Handig in het werken met Windows, zoals Outlook, Excel, Autocad, Sketchup, PowerPoint, MS Teams, en andere digitale systemen;
Goed kunnen plannen en organiseren;
Ervaring met notuleren;
Het belangrijkste: enthousiasme, gedrevenheid en flexibiliteit.
MBO+-HBO werk- en denkniveau (op cv aantoonbaar).
Ervaring met maken en beheren van planningen het begeleiden van bouwkundige projecten (op cv aantoonbaar).
Besluitvaardig: jij bent punctueel en neemt verantwoordelijkheid
Planvaardig: Jij houdt uitstekend oog op je planning zodat je tijdig over alle informatie beschikt
Organiseren
Systematisch
Gunningscriteria
Tenminste MBO, bij voorkeur Bouwkunde
Ervaring binnen een gemeentelijke organisatie
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.