Vergunningverlener (2x)

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 80,00 24 (dus 2 x 24 of andere verdeling van uren) Gelderland

Begindatum:

1 aug 2024

Einddatum:

31 okt 2024

Uren per week:

24 (dus 2 x 24 of andere verdeling van uren)

Publicatiedatum:

11 jul 2024

Opdracht omschrijving
Binnen gemeente Arnhem is er ruimte voor maximaal 11 coffeeshops. Momenteel zijn er 10 coffeeshops in Arnhem gevestigd. Dit betekent dat er nog 1 plek beschikbaar is. Sinds 1 juli 2024 heeft gemeente Arnhem de beschikbare plek gepubliceerd en kunnen ondernemers een aanvraag indienen om de 11e coffeeshop in Arnhem te exploiteren. De inschrijving is mogelijk vanaf 1 juli 2024 (12.00 uur) tot en met 9 september 2024 (12.00 uur). Alle binnenkomende aanvragen moeten worden getoetst aan de hand van de regels die de burgemeester heeft gesteld aan coffeeshops. De specifieke voorwaarden die moeten worden getoetst staan beschreven in hoofdstuk 5 van de Regels voor coffeeshops Arnhem 2024

De aanvragen moeten binnen wettelijke termijnen worden afgehandeld. Vandaar dat wij op zoek zijn naar een tijdelijke vergunningverlener voor de duur van de behandeling van deze aanvraag die ervaring heeft met het toetsen van de gevraagde voorwaarden. 

De vergunningverlener heeft minimaal 1x per week een teamoverleg waarin alle aanvragen en hun specifieke vragen in worden besproken. In dit team zit een medewerker van team veiligheid en de afdeling vergunningen. Dagelijks is een leidinggevende/teamlid aanwezig/bereikbaar voor proces- of andere vragen.

Verantwoordelijkheden
Het resultaat van deze opdracht bestaat uit het opleveren van vergunningaanvragen die aan alle vereisten voldoen. Deze aanvragen worden voorgedragen ten behoeven van de lotingsprocedure. Meer informatie hierover is te vinden op onze website

De vergunningverlener:

  • Controleert of de aanvragen compleet zijn;

  • Toetst de aanvragen aan de hand van de gestelde eisen;

  • Vraagt ontbrekende informatie op;

  • Bewaakt de vastgestelde tijdlijnen waarbinnen de aanvraag moet worden ingediend en ook wanneer deze uiterlijk moet zijn behandeld.;

  • wijst een vergunning af bij het uitblijven van aanvullende informatie. Afwijzing volgt met redenen omkleedt en zal goed door de professional moeten worden gemotiveerd in afstemming met de juridisch adviseurs;

  • Legt complete aanvragen voor aan team veiligheid om de vervolgstap in te gaan zetten. 

Het eindresultaat is dat de loting voor de 11e coffeeshop in gang kan worden gezet met complete aanvragen die voldoen aan de eerste voorwaarden. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 augustus tot en met 30 september 2024 voor 24 uur per week. Het mag een combi zijn in uren aangezien het om 2 posities gaat dus, 2x 24 uur of andere verdeling. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente. Sjabloon : CV template Algemeen 1.6.doc

  • Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): Bachelor (hbo) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • Eis 3. Gevraagde werkervaring: Aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van APV vergunningverlening en bijzondere wetten. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: - klantgericht - kwaliteitsbewust - resultaatgericht - analytisch ingesteld en communicatief vaardig in woord en in geschrift - zelfstandig en besluitvaardig - accuraat en procesgericht Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

  • Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl). Sjabloon : OSV Gemeente Arnhem.pdf

Wensen

  • Wens 1. Opleiding (minimale opleiding): Een opleidingsachtergrond in bestuurskunde, integrale veiligheidskunde, bestuursrecht of soortgelijk. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (30%)

  • Wens 2. Minimale werkervaring: Minimaal 2 jaar (werk)ervaring op het gebied van APV vergunningverlening en bijzondere wetten. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (20%)

  • Wens 3. Minimale werkervaring: Relevante en recente werkervaring op gedaan in het beoordelen van complexe en risicovolle vergunningsaanvragen in de afgelopen 5 jaar. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (20%)

  • Wens 4. Kennis van: relevante wet- en regelgeving zoals AWB, APV en coffeeshop beleid in relatie tot experiment gesloten coffeeshopketen Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.