Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Senior functioneel beheerder Burgerzaken

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00
32-36 Gelderland

Begindatum:

1 aug 2024

Einddatum:

31 okt 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

5 jul 2024

Omschrijving van de opdracht

Arnhem wil zich verbeteren en versnellen op het gebied van haar digitale dienstverlening en digitalisering. Voor Burgerzaken  zijn we gericht op moderne dienstverlening waarin de klantvraag centraal staat. We digitaliseren processen en bieden e-diensten aan. Het programma met de bij behorende projecten is volop gaande en er worden mooie resultaten geboekt.

Je gaat onderdeel uitmaken van de projecten  waarin jij  als functioneel beheerder participeert in de projecten en het projectteam. Processen worden ontworpen. Jij denkt op grond van kennis en ervaring hierin mee. Als functioneel beheerder vertaal je dit naar een functioneel ontwerp  die grondslag is voor de inrichting en configuratie van de applicaties die de diensten van burgerzaken ondersteunen. Dankzij jouw kennis, enthousiasme en vermogen om te denken in kansen zorg je dat we daadwerkelijk verder komen met onze innovatiewensen. Je kent de systematiek van werkprocessen op het gebied van burgerzaken en weet behoeften feilloos te inventariseren en te vertalen naar de geschikte oplossing/inrichting. Je signaleert en ondersteunt bij incidenten en wijzigingen in het applicatielandschap en legt waar nodig verbinding met het projectteam, informatiemanagers, collega’s functioneel beheer, applicatiebeheerders, projectleiders en onze opdrachtgevers. Je zorgt ervoor dat gebruikers onze systemen optimaal kunnen inzetten bij de taken die zij uitvoeren. Dit gaat zowel om collega’s als onze inwoners. Je adviseert superusers en geeft optimale gebruikersondersteuning. In de projecten ondersteun je bij implementatie en adoptie door gebruikers.  Je denkt mee over complexe vraagstukken, je zorgt voor creatieve oplossingen.

De afdeling Informatie is verantwoordelijk voor de tactische en strategische sturing van de informatiehuishouding van de gemeente Arnhem. De afdeling adviseert de directie, het cluster- en programmamanagement, de wijkteams leefomgeving en de verbonden partijen.  De afdeling kenmerkt zich door een team van 60 professionals. Het gaat daarbij om diverse expertises, zoals privacy & security, informatiemanagement, informatieanalyse en – duiding (met behulp van dashboards, monitoring, onderzoeken), informatie-architectuur en het functioneel beheer van onze bedrijf kritische applicaties.Je maakt deel uit van het team Functioneel Beheer .

Let op: gezien de aard en omschrijving van de opdracht leent deze zich niet voor om door een zzp'ers te worden uitgevoerd.

Verantwoordelijkheden

  • Advisering en ondersteuning in projecten tav functioneel beheer

  • Opstellen van functionele ontwerpen

  • Functionaliteitenbeheer

  • Inrichten en configureren van de applicaties

  • Het implementeren van (applicatie) wijzigingen;

  • Testen van systemen;

  • Ook ken je de kant van gebruikersbeheer en bent in staat incidenten en verzoeken af te handelen;

  • Het uitvoeren van, voor het project benodigde, updates en anders inrichten van systemen;

  • Het geven van trainingen en het aanpassen van werkbeschrijvingen.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 augustus tot en met 31 oktober voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen
Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.

Sjabloon : CV template Algemeen 1.6.doc

Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): Bachelor (hbo) / Wo (master) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. Gevraagde werkervaring: Je hebt ruime relevante ervaring opgedaan als functioneel beheerder met kennis en ervaring op het gebied van Burgerzaken en daaraan gerelateerde systemen opgedaan in de afgelopen 7 jaar. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: • Je bent een snelle en sterke analist, weet snel relaties te leggen. • Je zoekt de verbinding in het samenwerken binnen teams om tot het goede resultaat te komen. • Je hebt goede duidelijke communicatieve vaardigheden in spraak en schrift. • Je bent gericht op de gebruiker en de klant • Je bent oplossingsgericht en accuraat in jouw werk Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl). Als detacheerder beschikt u over een G-rekening.

Sjabloon : OSV Gemeente Arnhem.pdf

Wensen
20 %

Wens 1. Opleiding (minimale opleiding): Een afgeronde opleiding richting functioneel beheer, bedrijfskunde of informatiemanagement. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 2. Minimale werkervaring: Minimaal 2 jaar ervaring als functioneel beheerder Burgerzaken. Vermeld aantoonbare voorbeelden en projecten. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 3. Minimale werkervaring: Je hebt ervaring opgedaan in de publieke sector of gemeente. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 4. Kennis van: Je hebt kennis van burgerzaken applicatie van oa Centric Burgerzaken, K2Burgerzaken, K2 Betalen, BRP, QMatic, Centric applicaties. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 5. Kennis van: Kennis van het BiSL; certificering. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Senior functioneel beheerder Burgerzaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.