Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Extern adviseur parkeren

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 166,00 36 Gelderland

Begindatum:

1 apr 2023

Einddatum:

31 mrt 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 jan 2023

Organisatie
De gemeente organiseert een (Europese) aanbesteding voor een nieuw meerjarig contract Parkeerdienstverlening. Het contract met de huidige dienstverlener loopt op 31 december 2024 af. De recent aangestelde projectmanager aanbesteding parkeerdienstverlening draagt in opdracht van de afdeling beleid en regie, zorg voor de voorbereiding, de uitvoering, de (bestuurlijke) besluitvorming en implementatie van deze Europese aanbesteding. Het gaat om een meerjarig dienstverleningscontract voor de parkeerdienstverlening. Deze dienstverlening zal onder anderen bestaan uit dienstverlening straat parkeren, parkeerhandhaving, garage parkeren, vergunningverlening en beheer en onderhoud. In het kader van de voorbereiding en uitvoering van deze aanbesteding is de gemeente Arnhem op zoek naar een ervaren parkeer en aanbestedingsspecialist met ruime kennis en ervaring op het gebied van parkeren en het aanbesteden van parkeerdienstverlening. De parkeer / aanbestedingsspecialist zal deel uitmaken van het aanbestedingsteam. 

Omschrijving van de opdracht  
De parkeer / aanbesteding specialist draagt zorg voor de volgende werkzaamheden:  

  • Stelt een aanbestedings- en contracteringsstrategie op; 

  • Stelt de aanbestedings- en contractstukken op (Selectieleidraad, Aanbestedingsleidraad, Programma van Eisen, Concept Contract, NvI, Beoordelingsprotocol, etc.);  

  • Begeleidt het aanbestedingstraject op Tenderned;  

  • Is (mede)organisator van het gunningsproces;  

  • Leest en schrijft mee met de bestuurlijke documenten;  

  • Levert op alle onderdelen van de aanbesteding inhoudelijk en juridisch advies; indien noodzakelijk vraagt hij/zij een second opinion bij Juridische Zaken van de gemeente; 

  • Werkt samen met de projectteam, gemeentelijke juristen en de gemeentelijke afdeling inkoop en aanbesteding. 

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-04-2023 (bij voorkeur zoveel mogelijk eerder) tot en met 31-03-2024 voor 36 uur per week.

  • Inzet gedurende minimaal 1 jaar voor 36 uur in de week. Inzet in overleg nader te bepalen, bijvoorbeeld 1,5 jaar voor 24 uur/week

  • De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.

  • De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • Minimaal 2 vergelijkbare referenties (combinatie parkeer- en aanbestedingsadvies m.b.t. opdrachten > € 20.000.000,-

  • Kandidaat beschikt minimaal over een aantoonbaar WO werk- en denkniveau.

  • Vereiste (gedragscompetenties en vaardigheden:

    • Accuraat werken;

    • Besluiten nemen;

    • Analyseren.

Gunningscriteria

  • Minimale werkervaring: De kandidaat dient grondige kennis te hebben van lopende en inmiddels afgesloten gerechtelijke procedures op het gebied van aanbestedingen rond parkeer items.

  • Minimale werkervaring: De kandidaat dient grondige kennis te hebben van de eerder genoemde parkeer items (dienstverlening straat parkeren, parkeerhandhaving, garage parkeren, vergunningverlening en beheer en onderhoud)

  • Ruime kennis en ervaring op het gebied van parkeren en het aanbesteden van parkeerdienstverlening

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.