thumbnail
thumbnail

Bestuursadviseur wijziging omgevingsplan

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00
minimaal 16 uur en maximaal 24 uur Gelderland

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

minimaal 16 uur en maximaal 24 uur

Publicatiedatum:

6 jul 2024

Opdracht omschrijving

Arnhem is constant in ontwikkeling en groeit! Met een enorme woningbouwopgave tot 2030 van meer dan 11.000 woningen zijn er veel projecten die ontwikkeld worden in de stad. Vanuit de vakgroep Ruimtelijke Juridische Zaken zijn we verantwoordelijk voor onder andere: 

- het wijzigen van het omgevingsplan en  

- de advisering op ruimtelijke initiatieven en bopa’s. 

Verantwoordelijkheden

Wijziging omgevingsplan 

Er spelen veel ruimtelijke ontwikkelingen in Arnhem. Voor deze ruimtelijke ontwikkelingen moet het omgevingsplan worden gewijzigd en in procedure worden gebracht.  

Belangrijkste werkzaamheden wijzigen omgevingsplan: 

  • Opstellen van wijzigingsbesluiten omgevingsplan ten behoeve van ruimtelijke ontwikkelingen, al dan niet met behulp van TAM-IMRO 

  • Proces begeleiden van de wijziging van het omgevingsplan (opstellen collegenota en raadsvoorstel en afhandelen van zienswijzen). 

Advisering ruimtelijke initiatieven: 

In het initiatiefberaad worden alle ruimtelijke initiatieven die spelen in Arnhem behandeld en voorzien van een integraal advies. Het gaat hier grotendeels op advisering op (buitenplanse) omgevingsplanactiviteiten. Het initiatief-beraad bestaat uit een vast team, samengesteld uit vertegenwoordigers van gemeente en de omgevingsdienst en komt wekelijks bij elkaar.  

Belangrijkste werkzaamheden advisering: 

  • Je biedt ondersteuning in de voorbereiding en coördinatie van ruimtelijke initiatieven; 

  • Je integreert opgestelde adviezen tot één integraal advies op ingediende omgevingsvergunningen en andere initiatieven en werkt hiervoor nauw samen met de Omgevingsdienst Regio Arnhem. 

De kandidaat is inzetbaar vanaf 01 september 2024 tot en met 31 augustus 2025 voor minimaal 16 tot maximaal 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.

Sjabloon : CV template Algemeen 1.6.doc

Eis 2. De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, volledig en afgerond diploma op minimaal HBO niveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. De kandidaat heeft aantoonbaar relevante werkervaring op het gebied van ruimtelijke ordening en bestemmings-/omgevingsplannen. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. De kandidaat heeft aantoonbaar actuele kennis van relevante wetgeving en ontwikkelingen binnen het werkveld Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl).

Sjabloon : OSV Gemeente Arnhem.pdf

Eis 6. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent proactief, creatief en oplossingsgericht. Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Je werkt gestructureerd.

30 %

Wens 1. De kandidaat heeft een erkend, afgerond en volledige diploma op minimaal HBO niveau in de richting planologie of ruimtelijke ordening. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = De kandidaat heeft geen erkend, afgerond en volledige diploma op minimaal HBO niveau in de richting planologie of ruimtelijke ordening. 5/5 = De kandidaat heeft een erkend, afgerond en volledige diploma op minimaal HBO niveau in de richting planologie of ruimtelijke ordening.

30 %

Wens 2. De kandidaat heeft aantoonbaar relevante werkervaring op het gebied van ruimtelijke ordening en bestemmings-/omgevingsplannen. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 3. De kandidaat heeft aantoonbaar actuele kennis van relevante wetgeving en ontwikkelingen binnen het werkveld. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 4. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de (semi)-overheid en of gemeente. Puntenverdeling: 0/5 = De kandidaat heeft geen aantoonbare werkervaring binnen de (semi)-overheid en of gemeente. 3/5 = De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de (semi)-overheid maar niet binnen de gemeente. 5/5 = De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Bestuursadviseur wijziging omgevingsplan die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.