Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland
Publicatiedatum:
20 okt 2025Interviews zijn gepland op 3 november 2025. Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview.
De startdatum van de opdracht is 11-12-2025 en de einddatum is 10-12-2026. De Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.
De werklocatie is Plein 40-45, 1, 1064SW, AMSTERDAM.
Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines, zie hiervoor het kopje 'Planning'. Vragen kunnen via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell worden gesteld. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de genoemde datum verstrekt. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag.
Voor de aangeboden kandidaat dient u diverse gegevens te verstrekken, zoals de volledige naam (conform paspoort/ID-kaart). De naam van de inschrijving dient gewijzigd te worden naar 'Naam organisatie + naam kandidaat'. Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender. Het uurtarief (exclusief BTW) is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen.
Van de leverancier worden ook bedrijfsgegevens gevraagd, te gebruiken voor contact en de overeenkomst.
De bijgesloten overeenkomst (4) en Bijlage 5 Integriteits- en geheimhoudingsverklaring zijn van toepassing op deze aanbesteding.
Inschrijver heeft bij kwalificatie voor de gemeente haar bedrijfsgegevens almede de Uniforme Europees Aanbestedingsdocument (UEA), het uittreksel van de Kamer van Koophandel en de bedrijfsverzekeringspolis ingediend te hebben. Alle ingevulde bedrijfsgegevens alsmede de UEA, de meest recente versie van het uittreksel van de Kamer van Koophandel en de bedrijfsverzekeringspolis dienen bij het indienen van deze offerte up-to-date te zijn. De handelsnaam en relatienummer die op het ingediende uittreksel van de Kamer van Koophandel vermeld staat en waarmee de leverancier zich inschrijft voor kwalificatie, dient te corresponderen met de facturerende organisatie.
Inschrijver voldoet minimaal aan het feit dat Inschrijver:
Uit het huidige uittreksel van Kamer van Koophandel van Inschrijver blijkt dat Inschrijver meer dan een (1) medewerker (werkzame personen) in loondienst heeft. Inschrijver toont dit aan door het indienen van een recent (maximaal 12 maanden oud op moment van Inschrijving op deze Opdracht) uittreksel van de Kamer van Koophandel van Inschrijver.
Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI en Kvk uitlenen van personeel.
U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. De referent dient op de hoogte te zijn en de organisatie die een offerte indient mag zichzelf of een medewerker niet als referent opgeven. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.