Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland
Beste Leverancier, De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.
Informatie aanvraag Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte. Startdatum: 28-7-2025 Einddatum: 1-2-2026 Optioneel tot verlenging: Ja Aantal uren gemiddeld per week: 24-36 Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1 Aantal kandidaten op interview: 5 Planning interviews: in week 28 vinden de interviews plaats. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's.
Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.
Wensen
Competenties
De gemeente Amsterdam
Team Tijdelijke Externe Inzet
Planning interviews: in week 28 vinden de interviews plaats. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's.
Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.