Contractbeheerder - Afval en Grondstoffen

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 32-36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

23 mrt 2027

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

6 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever:
De Directie Afval & Grondstoffen is onderdeel van het cluster Stadsbeheer en zorgt voor het inzamelen en zo hoogwaardig als mogelijk laten verwerken van het huishoudelijk afval en afval van bedrijven dat daarop lijkt. Het voorkomen van (rest)afval is de hoofddoelstelling. Afvalinzameling betekent samenwerken met bewoners en bedrijven in de stad. De directie is verantwoordelijk voor een efficiënte en zo schoon mogelijke inzamellogistiek. Ten slotte is de directie verantwoordelijk voor de afvalstoffenheffing. Binnen de directie zorgt de afdeling Strategie & Projecten voor beleidsvorming en –realisatie. De doelen uit het Uitvoeringsprogramma Afval zijn daartoe door vertaald in concrete programma’s en projecten.

Opdrachtomschrijving
De directie Afval & Grondstoffen werkt aan een duurzame en schone stad, met een efficiënte inzameling van het afval en een zo duurzaam mogelijke verwerking daarvan. De samenwerking met partners, zowel binnen, maar vooral buiten de gemeente, is hierbij noodzakelijk. Het is de opgave om samen met deze partners ambitieuze doelen te bepalen en via contractmanagement te sturen op realisatie. Het contractbeheer van verwerking van afval- en grondstofstromen binnen A&G dient verder ontwikkeld te worden. We zijn op zoek naar iemand die het leuk vindt om structuur aan te brengen om zodoende beter zicht te krijgen op de gemaakte afspraken. Daarnaast maakt ook de controle op facturen onderdeel uit van het takenpakket.

Werkzaamheden

  • Het op de juiste plaats en volledig invoeren en bijhouden van de contracten verwerking afval- en 
    grondstofstromen van de gemeente Amsterdam, directie Afval – en Grondstoffen;

  • Het op basis van (contractuele) afspraken registreren en uitvoeren van te nemen actiepunten 
    richting de verwerkers.

  • Het controleren van facturen aan de hand van contractuele afspraken en aangeleverde data 
    verwerkers;

  • Het maandelijks bijhouden en rapporteren van de uitgaven / inkomsten per contract / verwerker;

  • De programma manager verwerking is voor de contractbeheerder / -manager eerste 
    aanspreekpunt voor inhoudelijke vragen en escalatie zowel intern als extern;

  • Het beschrijven van de inrichting en uitvoering zodat het t.z.t. overdraagbaar is aan een 
    medewerker van de gemeente.

Eisen

  1. U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
    Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
    Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
    Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.

  2. De aangeboden kandidaat is in het bezit van een erkende HBO - opleiding. 
    Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

    Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

  3. Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.
    Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  4. De aangeboden kandidaat heeft een hoge beheersing van de Microsoft 365 programma's zoals Excel, MS Office pakket. 

  5. De aangeboden kandidaat heeft ervaring met contractbeheer systemen. 

  6. Het uurtarief is maximaal € 90,- (exclusief BTW), inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten.

Gunningscriteria / wensen

  1. De aangeboden kandidaat heeft kennis van de afvalbranche.

  2. De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het werken in complexe organisaties.

Competenties

  • Omgevingsbewustzijn

  • Samenwerken

  • Relatiebeheer

  • Overtuigingskracht

  • Nauwkeurigheid

  • Resultaatgericht

Aanvullende informatie

  • Wet Waadi
    Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI

  • Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check: https://www.kvk.nl/inschrijven/in-of-uitlenen-van-arbeidskrachten/

  • Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.