Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland
Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
1 jul 2025Uren per week:
16Publicatiedatum:
9 dec 2024Omschrijving van de opdracht
In 2025 gaat de gemeente Amstelveen de stad promoten. Dit doen wij met social media kanalen en websites o.a. 'Amstelveen in 24hrs'. Wij gaan instellingen motiveren om hun eigen communicatiemiddelen in te zetten ter promotie van Amstelveen in 24Hrs.
Denk daarbij aan:
Spreiding over de hele stad, een variërend aanbod van sport, cultuur, bedrijven, groen, sociaal blijft belangrijk;
Jongeren vormen een grote bezoekersgroep bij sportieve activiteiten als lasergamen, nachtklimmen en rollerskating etc.
Het project bestaat uit:
Keuzes maken of er wel of niet informatief festivalhart tijdens volgende editie komt.
Ondersteuning aan deelnemende locaties moeten voldoende tijd krijgen om een volwaardig concept aan te leveren.
Organiseren van gezamenlijke brainstormsessie met alle locaties die meewillen doen, die nog geen (creatief) idee hebben, inzetten op cross-overs;
Planning en voortgangbewaking waaronder:
Kick-off 6 weken voor event werkt goed: onderling activiteiten uitwisselen en vanuit organisatie verwachtingen schetsen m.b.t. gezamenlijke (online) promotie.
Voldoende tijd inruimen om de aangeleverde concepten te toetsen op de gestelde voorwaarden (zelf vergunning regelen, gratis toegang etc.).
Handhaving en/of politie van te voren op de hoogte stellen van het evenement i.v.m. calamiteiten, en nummers doorgeven van contactpersonen organisatie.
Projectondersteuner beheert zelfstandig de website en socialmedia kanalen van visitamstelveen. Hij maakt content, video's en past informatie aan op de website. Het gaat om destinatiemarketing, waarbij we bewoners informeren over het 'uit' aanbod van Amstelveen.
Kandidaatomschrijving
Je hebt ervaring met organiseren van evenementen in de regio en stadspromotie. Verder ben je niet alleen georiënteerd op de systemen/techniek met social media en onze websites maar ook op de communicatie effecten bij de verschillende doelgroepen. Je hebt lef, je bent proactief en probeert nieuwe dingen uit, maar je hebt ook een neus voor gevoeligheden en timing en weet de communicatie daarop aan te passen. Verder ben je omgevingssensitief. Je weet de mensen om je heen te inspireren en verder te brengen door het delen van je vakkennis.
Minimaal een afgeronde bachelor Hbo opleiding in richting communicatie.
Minimaal 3 jaar werkervaring met online marketing binnen een gemeente/overheid;
Hands on mentaliteit.
Creatief en flexibel.
Je krijgt zaken op een natuurlijke manier voor elkaar en bent een doorzetter, zonder daarbij de relatie met anderen uit het oog te verliezen.
Je bent energiek, enthousiast, integer en loyaal aan je team en de organisatie.
Competenties
Doortastend
Energiek / Aanpakker / doener
Politiek en maatschappelijk
sensitiviteit
Integer
Teamplayer
Goed luisteren
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
Interviewplanning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 19 december tussen 9.00 en 13.00 uur. De gesprekken vinden online via MS teams plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.
Toelichting op rooster
Onregelmatig verdeeld over een week
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Eisen
Opleiding (HBO communicatie) - Op CV aantoonbaar minimaal een 4 jarige afgeronde HBO opleiding in de richting communicatie
Werkervaring - Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van destinatiemarketing in metropool regio Amsterdam in de afgelopen 5 jaar.
Systeemkennis - Minimaal kennis en ervaring het werken met SEO/SEA
Systeemkennis - Kennis City navigator database, Google analytics