Directievoerder UAV (PA25-1472)

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 36 Noord-Holland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

26 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Voor de afdeling Projecten en Advies zijn wij op zoek naar een Directievoerder UAV. Je opereert vanuit het team Projectbureau. In dit team werken alle medewerkers met een rol in de projecten zoals Projectmanagers, werkvoorbereiders en toezichthouders.

Als Directievoerder voer jij de regie uit over de projecten in de openbare ruimte van Amstelveen en Aalsmeer.

Voor aanvang van de werkzaamheden overleg je met in- en externe partijen over de inrichting, planning en logistieke kaders. Zo ga je om tafel met collega’s die verantwoordelijk zijn voor bereikbaarheid en maak je heldere afspraken met aannemers. Tijdens de uitvoering houd jij van a tot z de touwtjes strak in handen en zie je toe op de kwaliteit, de planning, het budget, de veiligheid en de communicatie. Dankzij jou weten de betrokken toezichthouders precies wat er moet gebeuren. Lopen zij tegen zaken aan, zoals een complexe vraag van de aannemer? Dan sta jij klaar met raad en daad. Tijdens onder meer bouwvergaderingen laat je je goed informeren over de stand van zaken. Je waarborgt de interne en wettelijke procedures en kaders. Bijvoorbeeld rondom veiligheid. Je controleert ingediende rekeningen en beslist over meer - of minderwerk. Zijn de werkzaamheden afgerond? Dan zorg jij voor de gereed melding en stel je voortgangs-, eind- en evaluatierapportages op. Je werkt nauw samen met opdrachtgevers, projectmanagers, werkvoorbereiders en toezichthouders. Je stemt af met verschillende stakeholders. Je bent verantwoordelijk voor het oppakken van een breed scala aan uitdagende projecten op het gebied van bouwrijp- en woonrijp maken van woonwijken, reconstructies van riolering en wegen, verkeerskundige projecten, civiele kunstwerken, onderhoudscontracten en asfaltwerken. Je houdt van je vak en het leveren van kwaliteit. Daarnaast is het mogelijk dat je gevraagd de taken van de toezichthouder op je neemt (projectafhankelijk). 

De inzet voor deze opdracht is voor een periode van 12 maanden.  De opdracht loopt van 1 april 2025 t/m 31 maart 2026. Indien de werkzaamheden langer noodzakelijk zijn kan de opdracht met 2 keer 12 maanden worden verlengd. 

Indien t.z.t. mogelijk en gewenst, bestaat de optie om de kandidaat na minimaal 12 maanden kosteloos over te nemen. Kosteloze overname vindt plaats in goed overleg. De leverancier gaat hier automatisch mee akkoord bij een het aanbieden van een kandidaat. 

Kandidaat omschrijving

Profiel:

  • Minimaal een afgeronde MBO of HBO opleiding richting Civiele techniek of gelijkwaardig.

  • Ruime ervaring met het realiseren en uitvoeren van civieltechnische projecten in de openbare ruimte, specifiek op het gebied van onderhoud van verhardingen, riolering en verkeersprojecten.

  • Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als Directievoerder UAV, opgedaan in de afgelopen 7 jaar.

  • Ervaring met Directie UAV.

  • Ruime kennis van RAW.

  • In het bezit van een rijbewijs en een VCA-certificaat.

Gunningscriteria

  • Op cv aantoonbaar een afgeronde 4 jarige HBO opleiding civiele techniek

  • Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met het realiseren en uitvoeren van civieltechnische projecten in de openbare ruimte, specifiek op het gebied van onderhoud van verhardingen, riolering en verkeersprojecten, opgedaan in de afgelopen 10 jaar

  • Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Directievoerder binnen een gemeente, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.

  • Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als toezichthouder, opgedaan in de afgelopen 10 jaar.

Competenties

  • Autonoom.

  • Organisatorisch sterk.

  • Besluitvaardig

  • Omgevingsbewust.

  • Bestuurlijke sensitiviteit.

In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.

VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.


Let op: Dit is GEEN ZZP opdracht. Gezien de aard van de werkzaamheden en de afschaffing van Handhavingsmoratorium schijnzelfstandigheid per 1-1-2025, zijn ZZP'ers uitgesloten van gunning. 
De opdracht is beoordeeld aan de hand van het Deliveroo arrest. Er is sprake van inbedding van werkzaamheden binnen de organisatie en is onder leiding en toezicht van de teamleider Projecten en Advies - Projectenbureau.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.