Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Amstelveen
Logo van Gemeente Amstelveen

Adviseur bedrijfsvoering en P&C voor RIEC-samenwerking (VH26-1555)

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Sluit over 4 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

4 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
De zittende kandidaat wordt verzocht om zich in te schrijven voor deze uitvraag

Het RIEC Amsterdam-Amstelland is een samenwerkingsverband van overheidspartners (Politie, OM, Belastingdienst, gemeenten) met als doel het verstoren van ondermijnende criminaliteit en de drugseconomie. Het RIEC-bureau ondersteunt deze samenwerking en richt zich op bedrijfsvoering, financiën en HRM.

Het RIEC Amsterdam-Amstelland wil een adviseur bedrijfsvoering inhuren voor het realiseren van concrete resultaten op het gebied van bedrijfsvoering, financiën en HRM en 

Doel van de opdracht
  • Opleveren van een geactualiseerde begroting 2026-2027 inclusief prognoses.
  • Realiseren van een rechtmatig inkoopproces conform aanbestedingsregels.
  • Opstellen van HRM-adviesdocumenten en personeelsdossiers.
  • Levering van managementrapportages en subsidie-verantwoording.
Resultaten
  • Begroting en prognoses opgeleverd.
  • Inkoopdossiers conform wet- en regelgeving.
  • HRM-documenten en personeelsdossiers opgeleverd.
  • Rapportages en verantwoordingen ingediend.
Randvoorwaarden
  • Opdrachtnemer werkt op eigen locatie en met eigen middelen.
  • Geen vaste werktijden; alleen afgesproken deadlines.
  • Geen verplichting tot deelname aan interne vergaderingen, tenzij noodzakelijk.

Kandidaatomschrijving

Profiel
  • Minimaal 10 jaar ervaring in bedrijfsvoering, financieel management en planning & control.
  • Ervaring met inkoop en contractmanagement, inclusief toepassing van aanbestedingsregels.
  • Kennis van HRM-processen, personeelsbeleid en het opstellen van adviesdocumenten.
  • Ervaren in het opstellen van begrotingen, prognoses en managementrapportages.
  • Sterk in samenwerking met diverse stakeholders en bestuurlijke organisaties.
Sterke punten
  • Organiseren, coördineren en structureren van processen.
  • Analytisch en strategisch inzicht.
  • Onafhankelijk, betrouwbaar en bestuurlijk sensitief.
  • Oplossingsgericht en communicatief vaardig.
Expertisegebieden
  • Bedrijfsvoering en financieel management.
  • Inkoop en leveranciersmanagement.
  • HRM-advies en personeelsdossiers.
  • Planning & Control en rapportages.

Interviewplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 december 2025 tussen 13:00 en 16.00 uur. De gesprekken vinden online via MS Teams plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

79400000-8 - Adviezen inzake bedrijfsvoering en management, en aanverwante diensten
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr