Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

690 - Junior medewerker DIV

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
50 36 Noord-Holland

Begindatum:

2 jan 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 nov 2022

De organisatie van gemeente Amstelveen en Aalsmeer werkt voor twee gemeenten en bestaat uit meer dan 1200 medewerkers. De afdeling A&I bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicatie Beheer, Informatievoorziening en Basisregistraties. A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, de documentaire informatievoorziening en projectmanagement & advies.


Het team Informatievoorziening houdt zich bezig met postregistratie, archivering, digitalisering, zaakgericht werken en advisering over onderwerpen die de documentaire informatievoorziening raken. Het team Informatievoorziening is een leuk en enthousiast team, dat midden in de organisatie staat, vol in ontwikkeling is en waarin samenwerking en vakmanschap belangrijke kwaliteiten zijn.

Je voert werkzaamheden uit op het gebied van documentaire informatievoorziening, informatiebeheer en archivering. Je houdt je bezig met het aanmaken en beheren van archiefbestanden in het Centraal Archiefsysteem (Join van Decos) en in het zaaksysteem InProces. Daarbij hou je je bezig met het archiveren, classificeren en schonen van (digitale) dossiers uit de gehele organisatie.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO.
  • Je hebt een vakgerichte opleiding gevolgd op het vlak van (documentair) informatiemanagement en/of recordmanagement of volgt momenteel een opleiding.
  • Theoretische en praktische kennis van Document Management Systemen en van zaakgericht werken is een pré.
  • Kennis en ervaring met archiveren en de gemeentelijke selectielijsten is een pré.
  • Je hebt kennis en ervaring met digitale dossiervorming.
  • Kennis van gemeentelijke werkprocessen is een pré.


Competenties

  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Betrouwbaar
  • Accuraat
  • Communicatief
  • Analytisch
  • Flexibel
  • Stressbestendig

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.


BYOD
Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.

Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist.
Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.

VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.

Interviewplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd in het raadhuis op 30 november vanaf 13:00uDe kandidaat dient op dat tijdstip beschikbaar te zijn.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

72000000-5 - IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.