Begindatum:
1 aug 2025Einddatum:
1 jan 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
5 jul 2025Opdracht
In deze maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden: Je haalt informatiebehoeften op bij beleidsmedewerkers, teamleiders en bestuurders en vertaalt deze naar heldere requirements. Je begeleidt implementaties van dashboards of informatiesystemen binnen de organisatie. Je organiseert en faciliteert sessies om dashboards te duiden, het gebruik te stimuleren en feedback op te halen. Je bent betrokken bij de inrichting van registratieprocessen, zodat de benodigde data op de juiste manier wordt verzameld. Je denkt mee over strategische informatievragen en adviseert over het gebruik van data in beleid en uitvoering. Je informeert wethouders over nieuwe ontwikkelingen uit het datateam en vertaalt hun informatiebehoeften naar concrete dataproducten. Je begrijpt de verschillende behoeftes en kunt deze vertalen naar procesoptimalisaties.
Opdrachtgever
Wij zijn er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren jou om verantwoordelijkheid te nemen voor je werk en je krijgt volop ruimte om jouw talenten te ontdekken, in te zetten en te ontwikkelen. Fouten maken mag; leren en ontwikkelen zijn vanzelfsprekend onderdeel van werken in Huizen. Net als plezier! We waarderen goede ideeen en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan. Als Business Analist Sociaal Domein werk je vanuit het datateam en vorm je de verbindende schakel tussen de organisatie en IT/data. Je beweegt je soepel tussen beleid, uitvoering en techniek, en zorgt dat wensen en behoeften uit de organisatie goed landen bij ontwikkelteams op het gebied van RPA, softwareontwikkeling en data. Daarbij heb je oog voor de onderliggende processen. Je haalt informatie- en procesbehoeften op bij beleidsmedewerkers, teamleiders en bestuurders en vertaalt deze naar heldere informatievragen, functionele wensen of requirements. Je begeleidt implementaties, geeft uitleg over nieuwe inzichten of dashboards en zorgt dat gebruikersfeedback wordt opgepakt. Je hebt een scherp oog voor kansen om processen te verbeteren of datagedreven te werken. Je begrijpt hoe het sociaal domein functioneert en weet wat stakeholders nodig hebben om goed geinformeerde beslissingen te nemen. Daarnaast stem je regelmatig af met het bestuur en informeer je wethouders over relevante dataproducten en nieuwe ontwikkelingen vanuit het datateam. Je haalt hun informatiebehoeften op, onderzoekt informatiestromen en zorgt dat deze een plek krijgen binnen het team. Je werkt in een dynamische omgeving met veel verschillende partijen en onderwerpen. Je schakelt soepel tussen strategie en uitvoering, en weet betrokkenen op natuurlijke wijze mee te nemen in veranderingen.
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 24 juli 2025 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 23 juli 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 9 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op donderdag 10 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 16 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.