Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland
Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
31 mei 2026Publicatiedatum:
3 nov 2025Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen.
Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.
Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, of bij voorkeur eerder te starten met de opdracht.
Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.
Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een politiek bestuurlijk / gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties.
Kandidaat beschikt over een eigen telefoon.
Gemeente Altena stelt een laptop in bruikleen ter beschikking om de werkzaamheden voor gemeente Altena op uit te voeren. Kandidaat stemt ermee in om deze laptop te gebruiken voor het uitvoeren van de werkzaamheden.
Uurtarief kandidaat is niet hoger dan maximumtarief (incl. Fee en Reiskosten).
Kandidaat heeft ruime en recente ervaring met taken die beschreven zijn in de 4 pijlers: de big 8 cyclus, accountmanagement voor de OMWB, beleidsontwikkeling en Omgevingswet en WKB. (3 jaar ervaring).
Kandidaat heeft ervaring in het omgevingsrecht en het werken met omgevingsdiensten.
Kandidaat heeft ervaring met de milieuwet- en regelgeving.
Kandidaat past binnen het team.
Kandidaat is stressbestendig en kan hoofd- en bijzaken goed scheiden.
Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren.
Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit.
Klant: Gemeente Altena
Afdeling: Veiligheid, toezicht en handhaving
Werklocatie: Gemeentehuis
Optie tot verlenging
Ja
Schaal
10
VOG
Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient aangevraagd te worden door de leverancier op basis van het volgende profiel. Algemeen screeningsprofiel: 1,4, 11,12,41

