Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland
Begindatum:
15 jun 2024Einddatum:
30 sept 2024Uren per week:
32Publicatiedatum:
23 mei 2024
Als beleidsmedewerker accommodaties ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken op het gebied van accommodatiebeheer in onze gemeente. Je fungeert als het centrale aanspreekpunt voor beheerders van verschillende accommodaties en bent de schakel tussen hen en de gemeente. Je zorgt ervoor dat de contracten met gebruikers van gemeentelijke accommodaties op orde zijn en begeleidt de aanbesteding voor schoonmaakdiensten. Daarnaast speel je een cruciale rol bij het vaststellen en harmoniseren van tarieven voor ruimtes in gemeentelijke accommodaties.
Een ander belangrijk aspect van je functie is het ondersteunen bij de uitvoering van subsidieregelingen voor de verduurzaming van maatschappelijke accommodaties. Daarnaast ben Je betrokken bij het afhandelen van grotere subsidies voor accommodaties. Bovendien ben je verantwoordelijk voor specifieke projecten, zoals de verhuur van de oude brandweerkazerne en de afronding van de overeenkomst voor het sportcafé De Crosser.
Wij zoeken een kandidaat met:
Minimaal een afgeronde relevante HBO-opleiding;
Aantoonbare ervaring met gemeentelijk accommodatiebeheer;
Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om relaties op te bouwen en te onderhouden met diverse stakeholders;
Goede politieke sensitiviteit;
Analytisch vermogen en een probleemoplossende houding;
Een proactieve en resultaatgerichte werkwijze.