Dorpsplein 1, 6931 CZ Westervoort, Nederland
Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
1 jan 2027Publicatiedatum:
25 nov 2025Werkzaamheden voor een afdeling financien van een gemeente, in het bijzonder taken voor de interne controle/VIC.
Werkzaamheden:
Opzetten en beoordelen van interne controles;
Procesbeschrijvingen opstellen en optimaliseren;
Risicomanagement;
Adviseren bij audits.
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Aantoonbare werkervaring als financieel adviseur bij een gemeente;
Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke financiën/BBV;
Aantoonbare werkervaring met procesbeschrijvingen (benoem duidelijk in cv);
Een maximum uurtarief van 65,- exclusief btw en inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en externe administratieve broker fee.
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.
De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.
Waar wij voor staan
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.
Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 3 december 2025 via Teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 2 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Met het verstrekken van de opdracht aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt en 1Stroom mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van 1Stroom.
Nee
De externe administratieve broker brengt voor deze opdracht 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands;
Minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.
Vragen kunnen ingediend worden. De vragen en bijbehorende antwoorden worden gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de website. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen.