Ervaren secretaris Commissie bezwaar algemene zaken

Dorpsplein 1, 6931 CZ Westervoort, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 12 - 20 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

12 - 20

Publicatiedatum:

3 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Secretariaat Commissie bezwaar algemene kamer. De commissie behandelt bezwaarschriften over een breed scala aan onderwerpen, zoals: Omgevingsrecht, Verkeer, Subsidies (mits niet behandeld door de sociale kamer), Algemeen juridische zaken, Andere zaken die niet specifiek onder de sociale kamer vallen.

Vanwege plotelinge uitval van onze vaste secretaris zoeken we een ervaren secretaris, die de werkvoorraad snel in kaart kan brengen en de nodige interventies kan inzetten om te zorgen dat de bezwaren tijdig en kundig kunnen worden afgewikkeld.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als secretaris bezwaar commissie;
  • Een aantoonbare afgeronde rechten opleiding op hbo bachelor;
  • Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsinstelling in de afgelopen 3 jaar.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding binnen het vakgebied van commisie bezwaar (benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met inspringen in een lopende werkvoorraad waarbij orde op zaken gesteld moest worden (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris bezwaar commissie (20 punten);
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2025 voor 12 tot 20 uur per week (15 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Tactisch gedrag
  • Resultaatgericht werken
  • Organiseren
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren

Organisatie en team

1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geinvesteerd en ze stellen beleid op. De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen flexen hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun eigen gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.

Waar staan wij voor?

Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is. Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 16 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 14 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: De kandidaat is vrij in het kiezen van de werkdagen. De hoorzittingen vinden plaats op mandagavonden.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen ZZP: Ja / Detachering: Ja.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur