thumbnail
thumbnail
Medewerker financieel beheer afdeling Samenleving

Edam-Volendam

W. van der Knoopdreef 1, 1132 KN Volendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€97,50
8-14 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2024

Uren per week:

8-14

Publicatiedatum:

17 nov 2023

Organisatie
Edam-Volendam: een wereldmerk
Met meer dan 36.000 inwoners en een oppervlakte van ruim 8.000 hectare bestaat Edam-Volendam uit tien kernen en buurtschappen met een eigen verhaal, eigen tradities en een rijke cultuur. Vissers, boeren en stedelingen. Klederdracht, kaas, paling, veenweiden, polder, water, talloze monumenten, sport, toerisme en muziek. Nuchter, eigenwijs, sociaal, onafhankelijk, coöperatief, betrouwbaar, ambitieus, slagvaardig en werklustig. Een palet van verscheidenheid dat kleur geeft aan onze gemeente en het tevens aantrekkelijk maakt voor mensen van ver buiten de gemeentegrenzen om ons te bezoeken. Edam-Volendam is een wereldmerk.

Ondernemend en Betrokken
Samen met inwoners, bedrijven en instellingen bouwt het bestuur en de gemeentelijke organisatie aan een gemeenschap die bijdraagt aan het welzijn. De inwoners zijn makkelijk in contact, benaderbaar en hechten waarde aan gelijkwaardigheid. Mensen zijn zichzelf, voelen een onderlinge verbondenheid en houden van hard werken. Betrokkenheid en ondernemerschap zijn de belangrijkste ingrediënten voor onze ambities. Ze staan aan de basis van ons succes. Door onze saamhorigheid en onderlinge verbondenheid weten we wat er leeft en waar we elkaar kunnen helpen. Met onze ondernemende geest krijgen we dingen voor elkaar. We zetten onszelf in als mensen met ieder onze eigen kwaliteiten en bundelen zo onze krachten voor een betrokken en ondernemende gemeente. Onze missie luidt dan ook: ‘Ondernemend en Betrokken’.

De gemeente Edam-Volendam is een aantrekkelijke gemeente om in te leven, te wonen en te werken. Als gemeente kijken we van buiten naar binnen (samen met de inwoner), werken we volgens het principe Van Ik-naar-Wij, bouwen we op vertrouwen, zijn we resultaatgericht binnen een goede werksfeer en is er voor de medewerker ruimte voor ontwikkeling, opleiding en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Opdracht
Binnen het team Financieel Beheer  van de afdeling Bedrijfsvoering wordt je het eerste aanspreekpunt voor de financiële verantwoording binnen de afdeling Samenleving en de jaarafsluiting sociaal domein 2023.

De werkzaamheden binnen deze opdracht zullen zijn:

  • Het aansluiten en verwerken van de financiële informatie sociaal domein in de gemeentelijke jaarrekening 2023;

  • Het integreren van de financiële processen sociaal domein binnen het team Financieel Beheer;

  • De afdeling Financieel Beheer leren werken met  het systeem sociaal domein CiVision Samenlevingszaken en de aansluiting met het financieel systeem CiVision Middelen;

  • Het overdragen van de werkzaamheden sociaal  domein aan de medewerkers van het team Financieel Beheer;

  • De afdeling Samenleving ondersteunen bij het opheffen van de WsW organisatie en het inrichten van de administratieve processen binnen de gemeentelijke administratie;

  • Het verzorgen van de Spuk aanvraag “Stimulering Sport 2024 (VWS-H4)”.

  • Je werkt samen met collega’s van het team Financieel Beleid & Belastingen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring op het gebied van het opstellen jaarrekening sociaal domein;
3. Aantoonbare werkervaring met het opstellen SiSA bijlage jaarrekening sociaal domein;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Accountancy of Bedrijfseconomie (15 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met jaarafsluiting CiVision Samenlevingszaken (15 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met het systeem CiVision Middelen (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring van financiële aansluiting CiVision Middelen en CiVision Samenlevingszaken (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de financiële vastlegging/ jaarafsluiting en ontvlechting WsW-organisatie (10 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van de gemeentelijke P&C producten (10 punten);
10. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met BBV (10 punten);
11. Maximaal uurtarief van € 97,50 exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon werkverkeer en Fee Flextender (5 punten).

Competenties

  • Je brengt structuur en je bent resultaatgericht;

  • Je bent analytisch sterk;

  • Je bent communicatief sterk;

  • Je werkt zelfstandig zoekt actief samenwerking met alle betrokkenen;

  • Het aansturen en coachen van medewerkers;

  • Je beschikt over een goed ontwikkeld gevoel voor politiek- en bestuurlijke verhoudingen.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg met de kandidaat. 50% van de werktijd aanwezig zijn op kantoor is een vereiste.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Medewerker financieel beheer afdeling Samenleving die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.