thumbnail
thumbnail

Medewerker Servicedesk

De Ronde Venen

Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
40
32 - 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

3 jun 2024

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad. Om de medewerkers op ICT gebied goed te kunnen ondersteunen, heeft de servicedesk een belangrijke functie.

Opdracht
Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een tijdelijke collega voor de uitvoering van de Servicedesk werkzaamheden. Elke dag is anders en vol actie. Gelukkig voel jij je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dat is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Samen met je collega’s van de Servicedesk leiden jullie de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen, monitoren jullie alle Topdesk meldingen, verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken jullie kwaliteit en doorlooptijd. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in.

De werkzaamheden vinden plaats (voor het volledig aantal uren) in het gemeentehuis van De Ronde Venen in Mijdrecht. Gratis parkeren, alsmede Openbaar Vervoer mogelijkheden bevinden zich op loopafstand van het gemeentehuis.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker;
2. Beschikbaar per 24 juni 2024 voor minimaal 32 uur per week;
3. Een maximum uurtarief van € 40,- exclusief btw/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Microsoft 365 Workspace (Teams, Outlook, Onedrive), Active Directory, Topdesk én Exchange (benoem al deze systemen duidelijk in het cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het telefonisch én op afstand geven van support (10 punten);
8. Duidelijke beschrijving van de eerder uitgevoerde werkzaamheden in het aangeboden cv (20 punten).

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden;

  • Zelfstandig;

  • Teamplayer;

  • Planmatig;

  • Oplossingsgericht;

  • Secuur.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De fysieke/ digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 13 juni 2024 tussen 14.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 10 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 31 juli 2025. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker Servicedesk die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.