Rijksstraatweg 334, 2242 AB Wassenaar, Nederland
Begindatum:
1 feb 2026Einddatum:
31 jan 2027Publicatiedatum:
24 okt 2025Kennis van ITSM processen:
Incident,
Problem,
Request,
Change,
Configuration Management,
Service Design & Transitie,
BCM,
Kennismanagement.
Kennis van het CSDM model;
ITIL Foundation;
Minimaal 5 jaar ervaring als coördinator van alle genoemde ITSM processen;
Minimaal 5 jaar aantoonbare relevante werkervaring met de opzet en/of het werken in een regie organisatie;
Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het coördineren van de ITSM processen;
Stakeholdermanagement;
Continuous Service Improvement;
Uitstekende communicatieve (schriftelijke en mondelinge) vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal;
Een goede gesprekspartner voor diverse stakeholders en in staat om op diverse niveaus te schakelen;
Academisch werk- en denkniveau;
Certificering ITIL Foundation;
Certificering op het gebied van BISL, ITIL en ISM;
AgilePM Foundation/Practitioner;
Azure Devops (AZ900);
ServiceNow (ITSM);
ServiceNow Major Incident Module;
CSDM (Common Service Data model).
Afdeling/sectie: DIT Operations | Service Management
Andere collega's in het Team Service Management zijn de Service Delivery Managers (5), de Procesmanagers (4), de Service Integration Managers (3) en het ServiceNow team (10). Je werkt in deze rol werk nauw samen met de (IT) Business en de externe leveranciers.
Schaal: 9
Type screening: VOG, omdat: Komt niet aanraking met vertrouwelijke data.
Verlengingsopties: 12 maanden