Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker DIV

De Dienst Noardwest Fryslân

Eise Eisingastraat 8, 8801 KE Franeker, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 53,00 24 Friesland

Begindatum:

16 mei 2022

Einddatum:

14 aug 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 mei 2022

Team Interne Zaken is interne en externe doelgroepen van dienst door management en teams te ondersteunen. Onze collega’s kunnen erop vertrouwen dat processen op het gebied van personele zaken, huisvesting, communicatie, projectmanagement, planning, post en archivering goed geregeld zijn. Dat doen we door deze werkzaamheden op de achtergrond zo goed te stroomlijnen dat onze collega’s ze als vanzelfsprekend ervaren. Ze kunnen zich daardoor volledig richten op het organiseren van en adviseren over passende sociale voorzieningen. Zo zorgen we ervoor dat sociale ondersteuning werkt.

Er is een tijdelijke vacature ontstaan voor een

                                                   Medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) m/v
                                                                                      
24 uur per week

De kandidaat gaat werken ten behoeve van het team DIV.

Functie inhoud

  • beheert en verzorgt de digitale archivering, dit betreft met name sorteren en scannen in DIS
  • levert een bijdrage aan het statische archief
  • initieert en ondersteunt de uitvoering en draagt bij aan de ontwikkelingen van archivering van de organisatie
  • levert een bijdrage aan de administratieve organisatie en werkprocessen op het gebied van archivering
  • verwerkt de in- en uitgaande post en zorgt voor de afhandeling

                                                                                                                                              

Wat vragen wij?

Je beschikt over aantoonbaar MBO werk- en denkniveau en actuele kennis op het gebied van archiveringstechnieken en automatisering, bij voorkeur DIS4all en Suite. Inzicht in de ontwikkelingen op het gebied van archivering en vaardigheid in het beheren van archieven en scannen van werkprocessen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.