thumbnail
thumbnail

Senior Medewerker Implementatie Financieel Systeem

De Bilt

Soestdijkseweg Zuid 173, 3721 AH Bilthoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

8 feb 2024

Organisatie
Gemeente De Bilt telt ruim 43.000 inwoners en wordt gevormd door zes dorpen: Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandse Rading en Westbroek. Bijzonder aan de gemeente is de groene ligging in een stedelijke regio. Met de ambitie om een economisch, sociaal en ecologisch topklimaat te scheppen, werken ruim 230 medewerkers van de gemeente continu aan een leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender De Bilt. Een gemeente waar het voor mensen nog fijner wonen, werken en recreëren is. Kijk op onze Youtube om te zien wat Gemeente De Bilt nog meer te bieden heeft.

De opdracht
Je gaat meewerken aan de inrichting en implementatie van het nieuwe financiële systeem IFinanciën van PingRoccade. Dit systeem is nieuw voor de organisatie. Je kijkt samen met collega’s hoe de gemeente De Bilt de administratieve processen en het rekenschema zo optimaal mogelijk kan inrichten. Je geeft trainingen aan medewerkers voor het werken met het nieuwe financiële systeem.

Je geeft adviezen over:

  • Inrichting van het proces bestellen tot betalen

  • Inrichting projecten administratie

  • Inrichten subsidie administraties

  • Inrichting rekenschema

  • Toevoegen prestatieverklaring

  • Gebruik en inrichting van de financiële informatie ten behoeve van budgethouders

  • Maken liquiditeitsprognose

Nadat de inrichting is gekozen help je bij de implementatie, verzorg je trainingen en maak je beschrijvingen van werkinstructies en werkafspraken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO+/HBO in een administratieve richting aangevuld met bijvoorbeeld SPD of accountancy;
2 Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een gemeentelijke organisatie;
3. Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk dinsdag 2 april 2024 voor minimaal 24 uur per week;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker/ medewerker grootboek/boekhouder in gemeentelijke organisaties (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het BBV (Besluit Begroting en Verantwoording), Benoem waar dit is opgedaan (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Financiën (10 punten):
7.Aantoonbare kennis van en werkervaring met de implementatie van financiële systemen, (liefst met Financiën) (30 punten).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja; nadrukkelijk niet alleen digitaal, opdracht vereist dat medewerker aanwezig is in de organisatie.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 21 februari 2024 in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 20 februari 2024. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • De gemeente vraagt van de opdrachtnemen bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).

Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Senior Medewerker Implementatie Financieel Systeem die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.