thumbnail
thumbnail

Medior administratief medewerker

De Bilt

Soestdijkseweg Zuid 173, 3721 AH Bilthoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24-32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

24-32

Publicatiedatum:

6 jul 2024

Organisatie
Gemeente De Bilt telt ruim 43.000 inwoners en wordt gevormd door zes dorpen: Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandse Rading en Westbroek. Bijzonder aan de gemeente is de groene ligging in een stedelijke regio. Met de ambitie om een economisch, sociaal en ecologisch topklimaat te scheppen, werken ruim 230 medewerkers van de gemeente continu aan een leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender De Bilt. Een gemeente waar het voor mensen nog fijner wonen, werken en recreëren is. Kijk op onze Youtube om te zien wat Gemeente De Bilt nog meer te bieden heeft.


De opdracht

Tijdelijke invulling rol Medior Financieel Administratief medewerker. Je taken zijn:

  • Boeken debiteuren en Crediteuren

  • Controleren en boeken memorialen

  • Controleren aansluitingen tussen administraties

  • Adviseren omtrent complexe boekingen

  • Bijdragen aan Periodieke afsluitingen

  • Uitvoeren testwerkzaamheden ten behoeve van het nieuw financieel systeem

  • Uitvoeren overige administratieve taken indien dit zich voordoet

In het kader van de samenstelling van ons team en de daarin beschikbare kennis zijn we op zoek naar iemand met brede financieel administratieve ervaring bij gemeenten.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau;
2. Minimaal 5  jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in financieel administratieve functies;
3. Uiterlijk beschikbaar voor 32 uur per 1 augustus 2024.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau in financieel administratieve richting(10 punten);
5. Een afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau in de richting SPD (bedrijfsadministratie)(15 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medior financieel administratief medewerker bij een gemeente (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met en kennis van de BBV (Besluit Begroting en Verantwoording) (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met Key2Financiën (15 punten).

Competenties

  • Accuraat;

  • Resultaatgericht;

  • Enthousiast.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8-9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja; nadrukkelijk niet alleen digitaal, opdracht vereist dat medewerker aanwezig is in de organisatie.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 16 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 15 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • De gemeente vraagt van de opdrachtnemen bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).

Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medior administratief medewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.