Klantmanager schulddienstverlening

M.A. de Ruijterlaan 2, 4461 GE Goes, Nederland

Sluit over 6 dagen
75 36 Zeeland

Begindatum:

22 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wij zoeken een allround schuldhulpverlener.

Jij beheerst de taken van zowel fase 1 (klantmanager SHV) als ook de taken in fase 2 (schuldregelaar / 120 dagen model). Wij werken met Allegro, kennis hiervan is een pré.

Door ontstane achterstanden hou je je in het begin voornamelijk bezig met uitvoeren van de taken als schuldregelaar, na verloop van tijd komen hier de taken van klantmanager bij.

Fase 1 Klantmanager SHV

  • Het voeren van informatie en adviesgesprekken waarbij je beoordeelt of mensen kunnen worden toegelaten tot een schuldhulpverleningstraject;

  • Het nemen van een besluit op aanvragen;

  • Het opstellen van een integraal plan van aanpak;

  • Het controleren van dossiers op volledigheid;

  • Het voeren van intakegesprekken;

  • Het uitvoeren van een schuldregeling;

  • Het opstellen van dwangakkoord en WNSP verzoekschriften;

  • Het uitvoeren coaching en nazorggesprekken van jouw cliënten.

Fase 2 Schuldregelaar

  • Onderhouden van contacten met de schuldeisers;

  • Het opvragen van de saldo’s bij schuldeisers;

  • Het versturen van het voorstel aan schuldeisers;

  • Het bewaken van de termijnen binnen het 120 dagen model;

  • Inplannen van het informatie- en adviesgesprek. Hiervoor heb je het eerste contact met de cliënt en vraag je alvast informatie op;

  • Contact onderhouden met inwoners en hun bewindvoerders over hun schuldregelingen en met schuldeisers;

  • Ondersteunen van de Klantmanager Schulddienstverlening bij het opstellen van dwangakkoorden en WSNP-verzoekschriften;

  • Uitvoeren van administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de Klantmanagers Schulddienstverlening. O.a. het invoeren van dossiers.

Eisen

  • Beheersing van de taken van zowel fase 1 (klantmanager SHV) als fase 2 (schuldregelaar / 120 dagen model).

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis van Allegro is een pré.

Competenties

Niet bekend

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Aanvraagreden
Vervanging bij ziekte

ZZP
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur