Begindatum:
3 nov 2025Einddatum:
1 feb 2026Publicatiedatum:
18 sept 2025Opdrachtomschrijving Samen met je collegas zorg jij ervoor dat inwoners die recht hebben op een uitkering deze tijdig en juist uitgekeerd krijgen. Je beheert je eigen aanvragen en bent eerste aanspreekpunt voor jouw klanten. Je stelt het recht op (en de hoogte van) de uitkering vast. Je beoordeelt aanvragen op relevante juridische en maatschappelijke aspecten en op het recht op voorliggende voorzieningen. Dit doe je zorgvuldig waarbij je de menselijke maat in ogenschouw neemt en weet hoe je de Omgekeerde Toets kunt toepassen wanneer wenselijk. Je bent proactief, denkt vanuit mogelijkheden en je ondersteunt de klant ook op het gebied van overige inkomensvraagstukken. Wij vinden het belangrijk dat je kan individualiseren en dat je waar nodig maatwerk kan leveren binnen de kaders en de strekking van de Participatiewet. Dit om te komen tot de beste oplossing voor jouw klant. Je werkt samen met de werkconsulenten om zaken op het gebied van rechtmatigheid en doelmatigheid met elkaar te verbinden. Zo krijg je een compleet en geintegreerd beeld van de klant met als doel de klant zo goed mogelijk te helpen. Op klantniveau overleg je als consulent inkomen met interne- en externe ketenpartners en instanties in relatie tot verstrekking van uitkeringen en aanverwante regelingen. Hierin neem je een stevige adviserende rol, waarbij je de belangen van de organisatie, de samenleving en de klant tegen elkaar afweegt om tot zorgvuldige besluitvorming te komen. Indien nodig verwijs je clienten door naar andere afdelingen of partners. Je bent alert op signalen van fraude. Je neemt initiatief om samen met de medewerker van team Ondernemerschap & Handhaving verificatieonderzoeken uit te voeren. Jouw focus ligt op het beoordelen van nieuwe aanvragen.
Samen met je collegas zorg jij ervoor dat inwoners die recht hebben op een uitkering deze tijdig en juist uitgekeerd krijgen.
De gesprekken zullen plaatsvinden op donderdag 9 oktober of vrijdag 10 oktober.
Startdatum is in overleg maar uiterlijk 3 november 2025. Werkdagen en tijden in overleg. Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen: In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer.
Voorwaarden voor deelname Algemene voorwaarden inhuur derden 2025.pdfSpecifieke voorwaarden inhuur derden gemeente 's-Hertogenbosch.pdfSjabloon Overeenkomst van opdracht inhuur van _Derde_ via Bureau.pdfSjabloon Overeenkomst van opdracht ZZP_er.pdfUniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).pdf
Gevraagde documenten Aanleveren na gunning Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument VOG
Gunningscriteria Weging prijsdeel: 25 % Lokaal beleid Weging: 20 % OIS Weging: 15 % Omgekeerde toets Weging: 25 %