Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Contractbeheerder maatwerk

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 13 dagen
70 24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

17 sept 2025

Omschrijving

In de regio Noordoost Brabant werken 10 gemeenten nauw met elkaar samen om kinderen die het moeilijk hebben zo goed mogelijk te helpen en ondersteunen. Dit doen ze samen met circa 150 zorgaanbieders. Om dit goed te laten verlopen bestaat er een structuur op allerlei vlakken waarin partijen om alle niveaus met elkaar samenwerken.

Verwerken van maatwerkaanvragen jeugdhulp en WMO van regiogemeenten. Ontvangen van een toestemmingsformulier, opvragen van offertes en bijbehorende inkoopdocumenten aanbieders, toetsen ingediende stukken, opmaken opdrachtbevestiging, archivering van stukken.

Procesbewaking en monitoring

Eisen

  • Kandidaat heeft aantoonbaar MBO opleidingsniveau.
  • Kandidaat heeft aantoonbaar 2 jaar ervaring in het werkveld in de gevraagde functie in de laatse 4 jaar.
  • Ervaring met administratie
  • Kennis van contractmanagement
  • Ervaring in gebruik van ISP-Next en Microsoft Teams
  • Kandidaat is in de mogelijkheid om alle werkuren op kantoor te werken.
  • Kandidaat is in de mogelijkheid om op ... gesprek te komen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Een enthousiaste op samenwerking gerichte collega.
  • Bereid om nieuwe dingen te leren, instructies te volgen maar ook zelf verbetersuggesties te doen.
  • Iemand die aan een woord genoeg heeft en snel zaken oppakt.
  • Representatief maar zakelijk naar ketenpartners.

Competenties

  • Accuraat
  • Representatief
  • Zorgvuldig
  • Samenwerkingsgericht
  • Zelfstandig
  • Intiatiefrijk

Organisatie en team

In de regio Noordoost Brabant werken 10 gemeenten nauw met elkaar samen om kinderen die het moeilijk hebben zo goed mogelijk te helpen en ondersteunen. Dit doen ze samen met circa 150 zorgaanbieders.

Gespreksinformatie

Met de top-3, kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voorwaarden voor deelname: Algemene voorwaarden inhuur derden 2025.pdf
Sjabloon Overeenkomst van opdracht inhuur van _Derde_ via Bureau.docx
Sjabloon Overeenkomst van opdracht ZZP_er.docx

Gunningcriteria
Weging prijsdeel: 30 %
Opleidingsniveau: 25 %
Werkervaring: 20 %
Interview: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur