Secretariaatsmedewerker

Nijverheidstraat 30, 7511 JM Enschede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Overijssel

Begindatum:

2 apr 2024

Einddatum:

30 jun 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

13 feb 2024

Dit is OZJT 
OZJT/Samen14 is de samenwerking tussen de 14 Twentse gemeenten op het gebied van jeugdhulp en Wmo voorzieningen.  
OZJT is een netwerkorganisatie. Wij verzorgen in opdracht van de 14 Twentse gemeenten de inkoop, het contractmanagement en toezicht op kwaliteit van de jeugdzorg en Wmo maatwerkvoorzieningen. De contracten vertegenwoordigen een waarde van ca. 240 miljoen euro op jaarbasis. 
Wij zijn verantwoordelijk voor een zorgvuldige en doelmatige besteding, de naleving van de contractafspraken en het optimaal benutten van de te leveren jeugdhulp en Wmo ondersteuning. Wij hechten veel waarde aan kwalitatief goede hulp en zorg.  
 
OZJT is onderdeel van SamenTwente
Samen werken we aan en voor een gezond, veilig en vitaal Twente. 

Dit ga jij doen

  • Het bieden van secretariële, organisatorische en administratieve ondersteuning van het managementteam. Uitvoeren van ondersteunende taken voor het OZJT team.

  • Telefonische afhandelingen.

  • Verwerking en verspreiding van de inkomende en uitgaande post.

  • Bijhouden van de algemene mailbox.

  • Redigeren en versturen van rapportages en brieven.

  • Versturen van ambtelijke stukken.

  • Notuleren.

  • Het plannen en bijhouden van afspraken.

Wat wij vragen
Het is een uitdagende en soms hectische baan met de garantie dat geen dag hetzelfde is. Dat is soms leuk, soms spannend, soms lastig, maar áltijd noodzakelijk. Daarom is het belangrijk dat je toegankelijk, duidelijk en empathisch bent en tegelijkertijd zakelijkheid kunt tonen en sterk bent in afbakenen en begrenzen.

In deze prachtige baan... 
mag jij samen met het team een belangrijke bijdrage leveren aan het organiseren en regelen van Jeugdhulp en Wmo voor de 14 Twentse gemeenten. Dit doe je in nauwe samenwerking met de manager OZJT, teamleider, programmasecretaris en contractbeheer. Ook heb je veel contact met zorgaanbieders en de gemeenten.

Wat wij vragen

  • Een afgeronde mbo-opleiding.

  • Aantoonbare werkervaring als secretaresse of administratief medewerker.

  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.

  • Het overhandigen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een voorwaarde.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • De kandidaat heeft een relevante MBO4+ opleiding succesvol afgerond.

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als als secretaresse of administratief medewerker

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • De kandidaat heeft een relevante HBO opleiding succesvol afgerond.

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als als secretaresse of administratief medewerker.

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als als secretaresse of administratief medewerker bij een gemeentelijke en/of overheidsinstelling.

  • De kandidaat heeft kennis en ervaring van de volgende systemen: - Key2Finance - Nétive - SAP

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.