Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

(Senior) Functioneel Beheerder

Ganzenmarkt 1, 7571 CD Oldenzaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 Overijssel

Begindatum:

24 jun 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

4 jun 2024

Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Omschrijving van de opdracht
Wij zijn op zoek naar een ervaren en gedreven (senior) Functioneel Beheerder die een cruciale rol zal vervullen in het optimaliseren van onze informatiesystemen. Als (senior) Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een soepele werking van onze informatiesystemen en het effectief afstemmen van IT-processen op de behoeften van onze organisatie. Met jouw expertise draag je bij aan de continue verbetering van onze systemen en processen, en ben je in staat om complexe uitdagingen aan te gaan en op te lossen.

Verantwoordelijkheden:

  • Beheren en optimaliseren van de functionaliteit van diverse informatiesystemen.

  • Fungeren als aanspreekpunt voor gebruikers en het bieden van ondersteuning bij vragen en problemen.

  • Coördineren van changes, releases en updates in samenwerking met de andere functioneel beheerders en onze ICT-leveranciers.

  • Analyseren van gebruikersbehoeften en vertalen naar de inrichting van onze applicaties.

  • Opstellen en onderhouden van documentatie, zoals gebruikershandleidingen en procesbeschrijvingen.

  • Trainen van gebruikers en verzorgen van kennisoverdracht.

  • Signaleren van knelpunten en verbetermogelijkheden en deze vertalen naar concrete acties.

  • Deelnemen aan projecten op het gebied van procesoptimalisatie en systeemimplementatie.

Eisen:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding in de richting van ICT of Bedrijfskunde.

  • Aantoonbare ervaring (minimaal 5 jaar) in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een complexe organisatie.

  • Uitgebreide kennis van functioneel beheer methodieken, zoals BiSL.

  • Ervaring met het beheren van gemeentelijke informatiesystemen.

  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om te schakelen tussen verschillende niveaus binnen de organisatie.

  • Analytisch vermogen en probleemoplossend vermogen.

  • Teamspeler met een proactieve en resultaatgerichte houding.

  • Ervaring met projectmatig werken is een pré.

  • Kennis van ITIL en Agile/Scrum is een pré.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de (Senior) Functioneel Beheerder die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.