Willem Alexanderstraat 7, 7442 MA Nijverdal, Nederland
Publicatiedatum:
17-03-2023Sluitingsdatum:
27-03-2023Begindatum:
10-04-2023Einddatum:
10-09-2023Wie zijn wij?
Je maakt onderdeel uit van het team Fysiek domein: 45 collega’s, die zich dagelijks bezig houden met de fysieke leefomgeving. Fysiek domein bestaat uit verschillende onderdelen, zoals Toezicht en handhaving, Volkshuisvesting en Wonen, Ruimtelijke ordening, Vergunningen, Recreatie & Toerisme, Vastgoed, Economische zaken en Grondzaken. We werken intensief samen met burgers, bedrijven, andere overheden en verschillende belangengroepen. Hierbij vinden we het belangrijk in te spelen op initiatieven die aansluiten bij onze gemeentelijke ambities.
Wat ga jij doen?
Als Vergunningverlener APV behandel je diverse vergunningaanvragen, zoals de exploitatievergunning voor het starten van een publieke inrichting, standplaatsvergunningen, een evenementenvergunning voor het organiseren van een evenement of een alcoholvergunning. Je verzorgt daarbij ook de intake en afhandeling van Bibob-aanvragen. Om deze werkzaamheden goed uit te kunnen voeren onderhoud je contacten met onze inwoners, ondernemers, collega’s, het bestuur en externe partners, zoals politie, brandweer en de Veiligheidsregio Twente.
.
Wat vragen wij van jou?
Je hebt een juridische MBO+ of HBO-opleiding of daaraan vergelijkbaar en bij voorkeur relevante werkervaring. Je bent een stevige persoonlijkheid en je bent niet snel van je stuk te brengen. Je bent integer en duidelijk in je communicatie en in staat om gerichte, onderbouwde en concrete adviezen te geven.
Eisen
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk)
Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
De kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding in een juridische richting
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als vergunningverlener APV
Wensen
De kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding in een juridische richting
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als vergunningverlener APV
De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke organisatie
De gesprekken vinden plaats op 30 maart tussen 13:00 en 17:00. Hier graag rekening mee houden.
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
sterke persoonlijkheid
communicatieve vaardigheden
politiek en bestuurlijke sensitiviteit
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.