thumbnail
thumbnail
Projectmanager informatisering

(DAS Twente) Gemeente Hellendoorn

Willem Alexanderstraat 7, 7442 MA Nijverdal, Nederland

Project- en Programmamanagement
Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 Overijssel

Publicatiedatum:

24-01-2023

Sluitingsdatum:

02-02-2023

Begindatum:

20-02-2023

Einddatum:

31-12-2023

Uren per week:

32

Projectmanager informatisering - 32 uur per week
 

Algemene informatie
Het team Dienstverlening en Informatisering bestaat uit het klantcontactcentrum, informatisering, communicatie, DIV en diverse facilitaire zaken zoals de bodes en design en print. Het team bestaat uit circa 55 medewerkers.

De gemeente Hellendoorn maakt gebruik van moderne ICT voorzieningen. Binnen het team Dienstverlening & Informatisering is Informatisering verantwoordelijk voor de gehele ICT- dienstverlening. Informatisering draagt zorg voor procesmanagement, informatiemanagement, informatieveiligheid en ICT-vernieuwingen.

Voor 2023 focust Informatisering zich op de digitale dienstverlening.

Wat ga je doen?
Je gaat diverse projecten op het gebied van informatisering en automatisering leiden. Het gaat hierbij o.a. om de volgende projecten:

  • Het automatiseren van het proces in- en uit dienst;

  • Het implementeren van een aantal e-diensten van Centric Burgerzaken;

  • Ten uitvoering brengen van de Cloudmigratie key2begraven en key2betalen (Centric);

  • Pilot digitale handtekening en digitale postservice uitvoeren.


Als projectleider zorg jij voor een heldere afbakening van het project en stel je een duidelijk plan op. Jij hebt hierbij altijd het beste resultaat voor de (eind)gebruiker voor ogen en neemt alle betrokkenen hier goed in mee. Samen met je collega’s breng je de projecten tot een goed einde. Daarbij hoort het creëren van draagvlak bij je stakeholders, het afstemmen met je opdrachtgevers en externe partijen en het zorgen voor de voortgangsbewaking en projectdocumentatie.

Om je projecten te realiseren werk je samen met collega’s van diverse disciplines door de hele organisatie. Je komt tot een integraal en duidelijk plan van aanpak; hierbij betrek je niet alleen je collega’s, maar houd je ook rekening met de andere projecten en de programma’s die lopen.

Naast het leiden van projecten vervul je de rol van adviseur. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies met betrekking tot informatie en ICT gerelateerde onderwerpen.

Jouw kwaliteiten
Je beschikt over een bedrijfskundige of informatiekundige opleiding op academisch/HBO werk- en denkniveau. Je bent initiatiefrijk, oplossingsgericht en creatief ingesteld. Je werkt zelfstandig maar ook coöperatief vanuit een duidelijk klantgerichte instelling. Je communiceert open en direct en beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Je beschikt over kennis van projectmatig en procesmatig werken. Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in het leiden van diverse ICT en/of Informatievoorziening gerelateerde projecten, bij voorkeur in een gemeentelijke context.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Projectmanager informatisering die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.