thumbnail
thumbnail

Kwaliteitsmedewerker Processen

Willem Alexanderstraat 7, 7442 MA Nijverdal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 Overijssel

Begindatum:

18 apr 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 apr 2024

Kwaliteitsmedewerker Sociaal Domein
De kwaliteitsmedewerker sociaal domein procesverbetering is een nieuwe functie. Jij ontwikkelt het kwaliteitshandboek voor de consulenten. Verbeter jij graag werkprocessen? Heb jij ervaring met het uitvoeren van controles en data-analyses? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw werk 
Je zorgt voor de samenhang van processen en richtlijnen. Je bent eigenaar van het kwaliteitshandboek en hierin zijn werkprocessen, procedures en werkinstructies opgenomen. Je levert input en denkt mee over het nog te ontwikkelen kwaliteitsmanagementsysteem voor het Sociaal domein. Zie je iets wat beter kan in de procesinrichting? Dan zien we graag jouw verbetervoorstellen. Je ondersteunt en adviseert het management bij het implementeren van de verbeteringen. 

Jij hebt visie op het voeren van een effectieve bedrijfsvoering.  Je schrijft en onderhoudt heldere en doelmatige werkprocessen, procedures en werkinstructies en zorgt voor borging ervan. Je voert kwaliteitscontroles uit op de kwaliteit van de data. Je vertaalt tactisch beleid naar werkprocessen en kaders waarmee jouw collega’s uit de voeten kunnen. In opdracht van management pak je vragen over monitoring op en rapporteert hierover.

Jij verzamelt relevante sturingsdata, analyseert deze en verwerkt de bevindingen in concrete adviezen voor de uitvoering en het beleid. Samen met de functioneel beheerder voer je systeemtechnische controles uit. Je test en controleert of de inrichting van het automatiseringspakket voldoende aansluit bij de werkprocessen en werkinstructies. Je levert een bijdrage aan rapportages en audits en bent de verbindende factor tussen opgaves en uitvoering. 

Over jou 
Je vindt het uitdagend om te werken aan het continu verbeteren van de kwaliteit van de uitvoering van het werk. Je weet ook anderen te enthousiasmeren om onze dienstverlening continu te verbeteren. Je werkt gestructureerd en planmatig en bent resultaatgericht. Je bent analytisch en in staat om objectief en onafhankelijk te werken. Je bent communicatief vaardig en weet je adviezen en verbetervoorstellen goed voor het voetlicht te brengen en anderen te overtuigen. Je bent gericht op samenwerking en verbinding en zorgt ervoor dat je de actuele ontwikkelingen op de voet volgt.

Jouw ervaring 
Je beschikt over: 

  • Een hbo- opleiding (sociaal juridische dienstverlening of vergelijkbaar)

  • Minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van de Participatiewet

  • Kennis van de Suite4Sociaal Domein is vereist.

  • Ervaring als kwaliteitsmedewerker binnen een gemeente is een vereiste

  • Kennis van handboek Schulinck is een pre

  • Ervaring met de Wet Inburgering 2021, Jeugdwet en Maatschappelijke ondersteuning is een pré

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • De kandidaat heeft afgeronde HBO opleiding aangevuld met juridische kennisvakken.

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar kennis en ervaring als kwaliteitsmedewerker.

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar kennis en ervaring opgedaan binnen een gemeente en/of overheidsinstelling.

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring in een adviserende en/of vergelijkbaar rol (bv consulent)

  • De kandidaat heeft kennis en ervaring binnen het Sociaal domein

  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring van het systeem Suite4Sociaal

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Kwaliteitsmedewerker Processen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.