Hoge Naarderweg 78, 1217 AH Hilversum
Begindatum:
2 okt 2023Einddatum:
30 sept 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
12 sept 2023Omschrijving van de opdracht
Voor het Commissariaat voor de Media (CvdM) zijn wij, voor een periode van 2 jaar mét mogelijkheid tot verlenging, op zoek naar een ervaren Informatiebeheerder. Bij voorkeur 36 uur per week met een in overleg te bepalen startdatum tussen 2 oktober a.s. en 2 januari 2024.
Wat ga je doen?
(Toezien op het) zorgvuldig en uniform vastleggen van informatie en het beantwoorden van vragen daaromtrent;
Opstellen/actualiseren van handleiding voor en instructie van medewerkers over juist informatiebeheer;
Adviseren en begeleiden van behandelaren van zaken in het primaire proces;
Adviseren over inrichting informatiebeheer in werkprocessen;
Opstellen van een jaarplan met definitie van mogelijke risico’s;
Monitoren van naleving organisatie brede werkafspraken over aanmaken van zaken, benaming en vastlegging documenten en opstellen van rapportages kwaliteitscontrole;
Onderhouden van contacten met Nationaal Archief over het overbrengen van archiefbestanddelen;
Periodiek en steekproefsgewijs monitoren van de bestaande gegevens;
Wat vragen wij?
Jij hebt:
Minimaal een succesvol afgeronde (in het bezit van een diploma) SOD-I (mbo-4 niveau) opleiding of een afgeronde opleiding document en records management;
Minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
Ervaring met het verhuizen van (digitale) dossiers naar het Nationaal Archief;
Effectieve (schriftelijke en mondelinge) communicatieve vaardigheden;
Analytisch, planmatig en organiserend vermogen;
Het vermogen om overzicht te houden en op resultaat te sturen;
Daarnaast ben je zorgvuldig, flexibel, proactief, integer, gericht op samenwerking en resultaatgericht. Ten slotte weet jij je te presenteren als toegankelijk vraagbaken voor collega’s met vragen over de archiefwet, het juist benoemen van documenten, archiveren en vernietigen van gegevens.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de rest van de pagina hieronder. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Ferdi Mac Gillavry via 06 – 4336 34 34 of per mail via ferdi.macgillavry@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.