Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker werkvoorbereiding en toezicht

Bunnik

Singelpark 1, 3984 NC Odijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€80 18 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

3 mei 2022

Organisatie
Gemeente Bunnik is een sterke, zelfstandige gemeente en een krachtige partner in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Iedereen telt mee en doet mee.

De afdeling Fysiek Domein, cluster BOR is verantwoordelijk voor beheer en onderhoud van de openbare ruimte in de gemeente Bunnik. Het cluster ontwikkelt zich vanuit een stevige inhoudelijke basis, als regievoerder in contacten met inwoners en bedrijven, partnerorganisaties, verbonden partijen en opdrachtnemers.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een breed inzetbare beheerder IBOR en tevens toezichthouder op de uitvoering van wegen en kabels- en leidingen. Je zorgt en bewaakt de voortgang en de kwaliteit van de werkzaamheden op de openbare ruimte controleert en ziet toe op bereikbaarheid, leefbaarheid, veiligheid ervan. In deze functie zorg samen met de werkvoorbereider voor een pragmatische kwaliteitsgerichte aanpak. Er is veel ruimte voor eigen initiatief. Wil je deel uit maken van dit team en jouw specifieke talent inbrengen? Jij wordt wij, want samen kunnen we meer! Kortom, een actieve beheerder.

Je wordt ingezet voor de volgende taken:

  • Toezicht op aanleg, onderhoud, verbetering of beheer van (civiel) technische werken in de openbare ruimte en administratief coördineren.

  • Het voeren van toezicht over werken door derden zoals nutsbedrijven.

  • Het opstellen van een onderhoudsplanning wegen.

  • Het uitvoeren van maatregeltoetsen wegen.

  • Het bewaken van de voortgang, kwaliteit en budgetten van werken, evaluatie van de uitvoering

  • RAW bestekken begeleiden en de bestekadministratie (OMOP) bijhouden.

  • Gegevensbeheer in beheerprogramma Kikker wegen laten verwerken met de mutatieverwerking ( e.e.a. afhankelijk hoe wij omgaan met geo informatie)

  • Het beoordelen van V&G plannen en toezichtsplannen.

  • Het aansturen van de technische uitwerking, van schets naar ontwerp, bestek, aanbesteding en gunning.

  • Eenvoudige tekeningen maken in Micro Station

Vereisten / knock-outcriteria
1. Beschikbaar per 1 juni 2022 voor 18 uur per week. Verdeeld over 3 maal 6 uur per werkdag;
2. Kandidaat dient in het bezit te zijn van rijbewijs A of B, eigen vervoer, laptop, iPad, mobiele telefoon, veiligheidsschoenen, veiligheidskleding;
3. In het bezit van een geldig VCA-vol registratie certificaat (Duidelijk benoemd in het CV);
4. 2 referenties – niet ouder dan 5 jaar – waaruit aantoonbare kennis en werkervaring in vergelijkbare functies blijkt;
5. Uurtarief maximaal € 80,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee Flextender.

Gunningscriteria (weging)

6. Uurtarief maximaal € 75,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee Flextender (10 punten);
7. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 (15 punten);
8. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als Toezichthouder UAV binnen het werkterrein infra bij een overheidsorganisatie (30 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de uitvoering van projecten m.b.t. de aanleg van rioleringen (30 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van weekrapporten en termijnstaten met software B&S Civiel versie 86 (Duidelijk benoemd in het CV) (15 punten).

Competenties

  • Je bent representatief, een communicatieve teamspeler;

  • Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Ervaring met het programma Bakker&Spees;

  • Je staat stevig in de je schoenen en hebt oog voor de verschillende belangen van betrokkenen;

  • Besluitvaardig, nauwkeurig en bent goed in staat om je verantwoordelijkheid te nemen;

  • In staat zelfstandig klussen van uiteenlopende aard te begeleiden in de uitvoering;

  • Zoekt zelf naar oplossingen;

  • Laat aandacht niet verslappen en laat geen werk liggen;

  • Denkt in klantoplossingen en bouwt hierbij verder op bestaande ideeën;

  • Kan goed improviseren, bedenkt makkelijk nieuwe ideeën, producten of diensten;

  • Controleert eigen werk uitvoerig;

  • Is bewust van verwachtingen en eisen die worden gesteld;

  • Is zorgvuldig, let op details, ook onder hoge tijdsdruk;

  • Gesprekken verlopen efficiënt en duidelijk;

  • Past het taalgebruik aan op de situatie;

  • Kan goed luisteren, samenvatten en anticiperen;

  • Grijpt bij problemen tijdig in. Gaat, indien nodig, escalaties niet uit de weg;

  • Zorgt, indien nodig, voor tijdige terugkoppeling aan beheerders en andere collega’s.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 24 mei 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 23 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.