Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Financieel medewerker (Sociaal Domein)

BEL Combinatie

Zuidersingel 5, 3755 AZ Eemnes, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€75 24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

18 mrt 2023

Organisatie
De BEL Combinatie is een uitvoeringsorganisatie voor de zelfstandige gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. Een organisatie die continu in beweging is en veel ruimte biedt voor persoonlijke ontwikkeling en eigen verantwoordelijkheid. Wij werken vanuit de kernwaarden professionaliteit, openheid, samenwerken en publiek ondernemerschap.

Opdracht
Als financieel medewerker ben jij volop actief op het gebied van het sociaal domein. Samen met de financieel adviseur vorm je de verbinding tussen inhoud en financiën/control. Jouw belangrijkste taken zijn om het overzicht te bewaken, analyses te maken en het financieel beheer op orde te krijgen. 
Binnen onze complexe organisatie werk je voor drie verschillende gemeentes. Daarbij is een groot aantal taken binnen het SD ondergebracht bij een aantal gemeenschappelijke regelingen zoals de HBEL. Je klanten zijn enerzijds de teamleider MO (inclusief het Sociaal Domein) met zijn beleidsmedewerkers/ budgethouders. Je komt te werken in het team Control & Financiën.

Jouw werkzaamheden:

  • Het bewaken van de budgetten van het team MO en het SD van de drie gemeenten;

  • Het analyseren van de budgetten op oorzaken van verschillen en deze rapporteren aan de TL/budgethouders in samenspraak met de financieel adviseur;

  • Het doornemen van tussenrekeningen en het verwerken van boekingen

  • Het doorlopend toetsen van de betrouwbaarheid van de financiële administratie op juistheid en volledigheid inclusief de voorbereiding van de memoriaalboekingen;

  • Het eventueel coderen van de inkomende en uitgaande geldstromen van het team MO en het SD;

  • Het leveren van (financiële) gegevens voor de P&C cyclus en het opstellen van financiële overzichten;

  • Het verrichten van werkzaamheden voor het opstellen van de P&C-producten;

  • Het opstellen van periodieke rapportages;

Het ondersteunen van de budgethouders, de teamleider en de financieel adviseur;

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding Praktijkdiploma Boekhouden;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker binnen een gemeente;
3. 2 dagen fysiek aanwezig op locatie in Eemnes waarvan bij voorkeur in ieder geval de dinsdag de donderdag, de andere dag is in overleg;.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker binnen een gemeente; (25 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de BBV (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met aangifte BTW en BCF (15 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met Civision (15 punten);
8. Een maximum uurtarief van € 75,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer (10 punten).
9. Uiterlijk beschikbaar per 1 april 2023 voor 24 uur per week (5 punten);

Competenties

  • Je bent administratief en analytisch sterk;

  • Je bent flexibel en je weet je weg te vinden in een context die niet altijd uitgekristalliseerd is

  • Je brengt structuur en bent resultaatgericht;

  • Je bent communicatief sterk: je bent duidelijk en overtuigend;

  • Je bent een verbinder en gericht op samenwerking.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in onderling overleg. Minimaal 2 dagen aanwezig op locatie in Eemnes; in elk geval de donderdag, de andere dag is in overleg.

Planning
De digitale gesprekken bij de BEL Combinatie zijn gepland op donderdag 23 maart 2023 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De BEL Combinatie vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.