Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland
Begindatum:
10 nov 2025Einddatum:
10 mei 2026Publicatiedatum:
22 okt 2025De juridisch adviseur beroepszaken is verantwoordelijk voor het adviseren en vertegenwoordigen van de gemeenten in beroepsprocedures. De adviseur speelt een sleutelrol in het waarborgen van de juridische belangen door middel van grondige analyse van besluiten en het opstellen van juridische documenten.
Specifieke taken kunnen onder andere het volgende omvatten:
Met andere woorden voeren van een procedure van begin tot eind.
De Bedrijfsvoering eenheid Bommelerwaard (BVEB) ondersteunt de gemeenten Maasdriel en Zaltbommel op het gebied van Financien, Juridische zaken, Informatisering & Automatisering en HRM. Met 75 collegas werken we in Zaltbommel of Kerkdriel of digitaal. De organisatie kent een open en informele sfeer. Aandacht voor de mens vinden we belangrijk en talent blijft niet onopgemerkt. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Naast ons dagelijks werk brengen we de grote en kleine opgaven in kaart, zodat we hier beter op kunnen sturen. We maken vooraf afspraken met de gemeenten over resultaten en prioriteiten, zodat er meer rust en regelmaat komt op de werkvloer. We noemen dit het Programma bedrijfsvoering
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 3 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 30 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop, telefoon Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van een externe administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding
CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe administratieve broker
Een externe administratieve broker brengt voor deze opdracht 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 24 oktober 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 27 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij een externe administratieve broker, via de onderstaande button. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 28 oktober 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.