Projectleider Civiel

Raadhuisplein 2, 3771 ER Barneveld, Nederland

Sluit over 10 dagen
100 18 - 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2026

Uren per week:

18 - 36

Publicatiedatum:

13 mei 2025

Organisatie
Werken bij de gemeente Barneveld
Barneveld groeit. We zetten ons in voor wat onze inwoners en ondernemers belangrijk vinden. Logisch, want we zijn er voor elkaar. Groei brengt ook uitdagingen met zich mee. Dat maakt het spannend en boeiend. Daarom kunnen we jouw kennis, ervaring en ideeën goed gebruiken. Want jij kunt het verschil maken. En wij bieden jou fijne collega's, een leuke werksfeer en aandacht voor balans en privé.

Omschrijving van de opdracht
Je organiseert als projectleider het ontwerpproces, de werkvoorbereiding en begeleidt de realisatie van civiel- en cultuurtechnische projecten zoals wegreconstructies en bouw- en woonrijpmaken en bent daarbij verantwoordelijk voor planning, budget en overdracht naar beheer.  Je maakt hierbij gebruik van de principes van projectmatig werken en alle standaarden van de gemeente Barneveld.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Bring your own device’ is van toepassing. In geval van zzp/ zzp tussenkomst : dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten, een laptop word verzorgd door de opdrachtgever. In andere gevallen wordt er een laptop + telefoon geleverd door Barneveld

  2. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richtingen van weg- en waterbouw en /of civiele techniek;

  3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het organiseren van civiel-cultuurtechnische projecten;

  4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de publieke sector.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbare kennis van civiele techniek, cultuurtechniek, riolering en groenaanleg binnen een gemeente (40 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring met wegreconstructies en participatie binnen een gemeente (30 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met kostenramingen en duurzaamheids activiteiten (20 punten);

  4. Een maximum uurtarief van €100 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer een Fee (10 punten).

Competenties

  • communicatieve en adviesvaardigheden

  • samenwerkingsgericht

  • resultaatgerichtheid

  • plannen en organiseren

Benodigd aantal professionals
2 kandidaten

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal max €105 per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 2 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 30 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1.90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Voor de ZZP'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur