Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Handhaving (BOA)

Avri

Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland

Sluit over 10 dagen
65 32 tot 36 Noord-Brabant

Begindatum:

3 nov 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

7 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht Boa domein 1 - openbare ruimte (Zaltbommel en omliggende gemeenten) Tijden: je werkt in een wisselend rooster waarop je zowel overdag, in de avonden en de weekenden ingepland kan worden. 32-36 uur in de week.Zoveel als mogelijk is wordt dat in overleg gedaan.

Je zorgt samen met jouw collegas voor het toezicht en de handhaving in de openbare ruimte. Je verhoogt de leefbaarheid door toezicht te houden, controles uit te voeren en door daadkrachtig op te treden wanneer dat nodig is. Als je misstanden constateert, maak je daar melding van, zodat de interne- of externe partners de melding kunnen oppakken. Je hebt kennis van zaken en jij verstrekt de juiste informatie aan inwoners en ondernemers. Je zorgt voor het toezicht op en het handhaven binnen de openbare ruimte (domein 1). Dat gaat om de Wet op administratieve afhandelingen (Wet Mulder), de Alcoholwet en de Wegenverkeerswet. Ook houd je toezicht op de Afvalstoffenverordening en de Algemene plaatselijke verordening. Je kunt jezelf goed uitdrukken in woord en geschrift en kunt correcte rapportages en processen-verbaal opstellen. Je onderhoudt het contact met jeugdgroepen en je deelt jouw bevindingen met ketenpartners zoals politie, jeugdzorg en gemeente.

Werkzaamheden:

  • Toezicht op de Asv in de verschillende deelgemeenten in Rivierenland.
  • Apv taken zoals Jeugdoverlast, Ondermijning, Hondenoverlast, Evenementen en de Alcoholwet naleving en de algemene Parkeeroverlast.
  • Ook zal je ingezet worden op grote evenementen in de regio gemeenten.

Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding handhaver toezicht en veilgheid;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als handhaver binnen een overheidsinstelling;
  • Aantoonbaar in het bezit van een RTGB;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met toezicht op afvalstoffenverordening;
  • Aantoonbaar beschikbaar voor onregelmatige diensten (ORT dient mee genomen te worden in het tarief);
  • Aantoonbaar in het bezit van een rijbewijs B;

Wensen en competenties

Competenties

  • Communicatief
  • Integer
  • Stressbestendig
  • Zelfstandig
  • Samen werkingsgericht
  • Oplossingsgericht
  • Luisteren

Organisatie en team

Van en voor de regio, dat is Avri. Samen met de 8 gemeenten werken wij aan een mooie, schone en veilige leefomgeving in Rivierenland. Voor onze deelnemende gemeenten verzorgen wij de inzameling en verwerking van afval- en grondstoffen, het beheer van de openbare ruimte en handhaving op openbare orde en veiligheid. Een duurzame en circulaire regio zonder afval, dat is waar wij aan werken. Als maatschappelijk betrokken organisatie werken wij samen met publieke en private organisaties. Zo bieden wij ook werkgelegenheid voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Onze kernwaarden inlevend, deskundig, behulpzaam, wendbaar en verbindend geven sturing aan hoe wij dagelijks ons werk doen. Herken jij je in deze waarden? Ben je maatschappelijk betrokken en wil je samen met ons werken aan een schoon Rivierenland waarin het prettig leven is.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 23 oktober 2025 vanaf 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 21 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Beoordeling

Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
Beoordeling cvs op minimumeisen. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 5 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
Selectie 5 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd. De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en AVRI mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA).

CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m Zo

Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 15 oktober 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 17 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 20 oktober 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur