Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
24 tot 32Publicatiedatum:
20 sept 2022Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.
Opdracht
Taken:
Adviseren over juridisch-planologische legalisatievraagstukken op basis van rapportages van inspecteurs.
Inzichtelijk maken van het aantal handhavingszaken waarbij juridisch-planologisch advies wordt gevraagd en de juridisch-planologische capaciteit die hiervoor benodigd is.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als planoloog bij een gemeentelijke instelling;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het werkgebied ruimtelijke ontwikkeling;
3. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau (15 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als adviseur ruimtelijke ontwikkeling binnen een gemeentelijke instelling (30 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als planoloog bij een gemeentelijke instelling (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstellen, coördineren en juridisch begeleiden van bestemmingsplannen (opgesteld door externe partijen) (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het adviseren over aanvragen voor omgevingsvergunningen en het begeleiden van uitgebreide afwijkingsprocedures (10 punten).
Competenties
communicatief vaardig;
samenwerkingsgericht, ervaring met werken in teamverband;
bestuurlijke sensitiviteit
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10/11. HR21 functie: Medewerker ontwikkeling I.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 29 september 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 28 september 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.