Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland
Begindatum:
9 sept 2024Einddatum:
9 mrt 2025Uren per week:
16-20Publicatiedatum:
21 aug 2024Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Het team
Het team Projecten Openbare Ruimte bestaat uit 30 vaste medewerkers en flexibele schil, projectleiders, ontwerpleiders, directievoerders, toezichthouders en (project)ondersteuning. Dit team is verantwoordelijk voor het projectmatig realiseren van civiel- en cultuurtechnische projecten. De projecten kunnen betrekking hebben op ruimtelijke ontwikkeling en op herinrichting van de openbare ruimte. Van initiatieffase tot en met de overdracht aan de beheerders.
Opdracht
De opdracht houdt het volgende in:
Inzet van specialistische kennis op het gebied van contractmanagement van geïntegreerde contracten (op basis van de UAV-GC 2005) door middel van systeemgerichte contractbeheersing (SCB) toegepast op het contract van de Fietsbrug Aarkanaal.
Als contractmanager van de opdrachtgever ben je verantwoordelijk voor de contractbeheersing. Dit houdt in:
Mede toetsing van stukken die te toetsing en acceptatie worden aangeleverd
Opstellen toetsingsrapportages;
Opstellen meldingen van uit de opdrachtgever naar de opdrachtnemer;
Opstellen van stukken om de opdrachtnemer kortingen op basis van de EMVI bedragen op te kunnen leggen;
Bemiddelen in de verhouding tussen OG en ON die momenteel verstoord is;
Ondersteuning van de Projectmanager van de gemeente;
Ondersteuning van de Technisch manager van de gemeente.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 9 september 2024 voor minimaal 16 uur per week;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Civiele Techniek;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met contractmanagement (UAV-GC) binnen een gemeentelijke organisatie;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met contractmanagement (UAV-GC) binnen een gemeentelijke organisatie; (35 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met Civieltechnische projecten binnen een gemeentelijke organisatie; (30 punten)
6 . Aantoonbare werkervaring met gebieds-/ en omgevingsmanagent (benoem duidelijk in het cv); (20 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met crisismanagement (benoem duidelijk in het cv). (15 punten)
Competenties
Resultaatgericht;
Vakinhoudelijk deskundig en accuraat;
Communicatief vaardig;
Proactief en samenwerken en organiseren;
Organisatievermogen;
Teamspeler:
Flexibel:
Planmatig sterk:
Stressbestendig.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 2 september 2024 tussen 14.00 en 16.00 of donderdag 5 september 2024 tussen 14.00 en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 30 augustus 2024 6 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.