Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Consulent Werk en Inkomen

Gemeente Westerveld

Raadhuislaan 1, 7981 EL Diever, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 30 Overijssel

Begindatum:

1 feb 2022

Einddatum:

30 jun 2022

Uren per week:

30

Publicatiedatum:

11 jan 2022
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":199,"faq_question":200,"faq_answer":201,"sequence_number":99},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":203,"faq_answer":204,"sequence_number":60},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":206,"faq_answer":207,"sequence_number":77},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":86,"faq_question":209,"faq_answer":210,"sequence_number":86},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":77,"faq_question":212,"faq_answer":213,"sequence_number":96},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":60,"faq_question":215,"faq_answer":216,"sequence_number":217},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":217,"faq_question":219,"faq_answer":220,"sequence_number":221},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om direct via ons gedetacheerd te worden! De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Cstrong>detachering\u003C/strong>-tag. In deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",9,{"faq_group_id":27,"id":99,"faq_question":223,"faq_answer":224,"sequence_number":225},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",10,{"faq_group_id":27,"id":221,"faq_question":227,"faq_answer":228,"sequence_number":229},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die freelancers helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",11,{"id":99,"faq_group_name":231,"faq_group_description":231,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":6,"faqs":232},"Contracteren",[233,236],{"faq_group_id":99,"id":124,"faq_question":234,"faq_answer":235,"sequence_number":27},"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":99,"id":137,"faq_question":237,"faq_answer":238,"sequence_number":50},"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cbr>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":60,"faq_group_name":240,"faq_group_description":241,"sequence_number":99,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":242},"Loondienst","In loondienst",[243,247,251,252,256],{"faq_group_id":60,"id":244,"faq_question":245,"faq_answer":246,"sequence_number":27},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":248,"faq_question":249,"faq_answer":250,"sequence_number":50},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":113,"faq_question":200,"faq_answer":201,"sequence_number":99},{"faq_group_id":60,"id":253,"faq_question":254,"faq_answer":255,"sequence_number":60},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":175,"faq_question":257,"faq_answer":258,"sequence_number":77},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":260,"faq_group_description":260,"sequence_number":60,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":261},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[262,265,266,269,273],{"faq_group_id":50,"id":225,"faq_question":263,"faq_answer":264,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":53,"faq_question":257,"faq_answer":258,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":42,"faq_question":267,"faq_answer":268,"sequence_number":60},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":270,"faq_question":271,"faq_answer":272,"sequence_number":60},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":274,"faq_question":275,"faq_answer":276,"sequence_number":77},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":278,"id":79,"firstName":80,"lastName":81,"jobTitle":45,"email":82,"telephoneNumber":83,"linkedInUrl":84,"photo":85,"sequence_number":86,"vacancy_categories":87,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":279,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":82,"secondary_contact":36,"contract_manager":108,"finance_contact":128,"whatsapp_number":93,"message_of_the_day":184,"motd_from":185,"motd_to":186,"team_photo":187},[280,281,282,283,284],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":99,"group_name":100,"group_title":101,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":121,"group_title":121,"sequencenumber":99},{"id":77,"group_name":133,"group_title":134,"sequencenumber":60},{"id":86,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":77},{"team":286,"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":287,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":82,"secondary_contact":36,"contract_manager":108,"finance_contact":128,"whatsapp_number":93,"message_of_the_day":184,"motd_from":185,"motd_to":186,"team_photo":187},[288,289,290,291,292],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":99,"group_name":100,"group_title":101,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":121,"group_title":121,"sequencenumber":99},{"id":77,"group_name":133,"group_title":134,"sequencenumber":60},{"id":86,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":77},{"team":294,"id":104,"firstName":105,"lastName":106,"jobTitle":107,"email":108,"telephoneNumber":109,"linkedInUrl":110,"photo":111,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":99},{"groups":295,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":82,"secondary_contact":36,"contract_manager":108,"finance_contact":128,"whatsapp_number":93,"message_of_the_day":184,"motd_from":185,"motd_to":186,"team_photo":187},[296,297,298,299,300],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":99,"group_name":100,"group_title":101,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":121,"group_title":121,"sequencenumber":99},{"id":77,"group_name":133,"group_title":134,"sequencenumber":60},{"id":86,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":77},{"team":302,"id":124,"firstName":125,"lastName":126,"jobTitle":127,"email":128,"telephoneNumber":129,"linkedInUrl":130,"photo":131,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":60},{"groups":303,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":82,"secondary_contact":36,"contract_manager":108,"finance_contact":128,"whatsapp_number":93,"message_of_the_day":184,"motd_from":185,"motd_to":186,"team_photo":187},[304,305,306,307,308],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":99,"group_name":100,"group_title":101,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":121,"group_title":121,"sequencenumber":99},{"id":77,"group_name":133,"group_title":134,"sequencenumber":60},{"id":86,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":77},"31639845367",[311,315,319,323,327,331,336,340,344,348],{"vacancy_category":312,"team_members":313},"12",[314],{"id":79,"firstName":80,"lastName":81,"jobTitle":45,"email":82,"telephoneNumber":83,"linkedInUrl":84,"photo":85,"sequence_number":86,"vacancy_categories":87,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":316,"team_members":317},"13",[318],{"id":79,"firstName":80,"lastName":81,"jobTitle":45,"email":82,"telephoneNumber":83,"linkedInUrl":84,"photo":85,"sequence_number":86,"vacancy_categories":87,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":320,"team_members":321},"23",[322],{"id":79,"firstName":80,"lastName":81,"jobTitle":45,"email":82,"telephoneNumber":83,"linkedInUrl":84,"photo":85,"sequence_number":86,"vacancy_categories":87,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":324,"team_members":325},"26",[326],{"id":79,"firstName":80,"lastName":81,"jobTitle":45,"email":82,"telephoneNumber":83,"linkedInUrl":84,"photo":85,"sequence_number":86,"vacancy_categories":87,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":328,"team_members":329},"20",[330],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":332,"team_members":333},"16",[334,335],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":337,"team_members":338},"11",[339],{"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":341,"team_members":342},"14",[343],{"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":345,"team_members":346},"19",[347],{"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":349,"team_members":350},"15",[351],{"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":355,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":356,"enrolments":357},[],[],[],{"loading":7,"vacancies":359,"relatedVacancies":393,"pageSize":113,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":514,"defaultSearchFilters":534,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":553,"vacancyCategories":557,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[360],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":361,"organization_location":373,"tender_categories":374,"opdracht_overheid_url":375,"tender_documents":376,"tender_category_obj":154,"tender_id":377,"tender_name":378,"tender_buying_organization":364,"tender_phase":379,"tender_date":380,"tender_source":381,"tender_url":382,"tender_perceel":8,"tender_description":383,"tender_active":7,"tender_document":384,"tender_last_seen":385,"tender_first_seen":386,"tender_start_date":387,"tender_end_date":388,"tender_tariff":389,"tender_hours_week":390,"tender_description_html":391,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":392,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":362,"longitude":363,"tender_buying_organization":364,"company_address":365,"company_name_google":364,"postcode":366,"province":367,"place_id_google":364,"avatar":368,"exclusive":7,"summary":369,"description":370,"meta_description":371,"publish":7,"company_display_name":372},"52.859211","6.309255","(Talentenregio) Gemeente Westerveld","Raadhuislaan 1, 7981 EL Diever, Nederland","8331 XE","Overijssel","blob_Z6MHY26AV3RSYZ5NL47XVT4ARCTV9FTA.","Op zoek naar een nieuwe inhuuropdracht als zzp'er? Kom werken bij de gemeente Westerveld, gelegen in het prachtige Drenthe. Met haar 19.000 betrokken inwoners, uitgestrekte natuurgebieden en historische dorpen is Westerveld dé plek waar je als freelancer impact kunt maken. ","\u003Cp>Bij de gemeente Westerveld, gelegen in het prachtige Drenthe, kun je als zzp'er een boeiende en betekenisvolle carrière opbouwen. Met haar uitgestrekte natuurgebieden, historische dorpen en bruisende gemeenschappen biedt Westerveld een unieke werkomgeving waar je het verschil kunt maken.\u003C/p>\u003Cp>De gemeente Westerveld heeft een compacte omvang met ongeveer 19.000 inwoners, waardoor er een sterke betrokkenheid en nauwe samenwerking tussen de medewerkers bestaat. Hierdoor kun je als zzp'er een directe impact hebben op de lokale gemeenschap en de ontwikkeling van de regio. Of je nu betrokken wilt zijn bij stadsvernieuwing, duurzaamheidsprojecten, sociale initiatieven of infrastructurele verbeteringen, bij de gemeente Westerveld zijn er volop mogelijkheden om je expertise in te zetten en bij te dragen aan positieve verandering.\u003C/p>\u003Cp>Een kenmerkend aspect van werken bij de gemeente Westerveld is de diversiteit aan projecten en uitdagingen. Geen dag is hetzelfde, en je zult constant worden uitgedaagd om nieuwe oplossingen te vinden en creatief te denken. Of je nu geïnteresseerd bent in ruimtelijke ordening, beleidsontwikkeling, sociaal werk of milieubeheer, er is altijd wel een passend project waar je je tanden in kunt zetten. Dit maakt het werken bij de gemeente Westerveld dynamisch en stimulerend.\u003C/p>\u003Cp>De gemeente Westerveld hecht veel waarde aan samenwerking, transparantie en duurzaamheid. Als zzp'er maak je deel uit van een team van professionals die streven naar het creëren van een duurzame toekomst voor de gemeente. Samenwerking staat centraal, zowel intern met collega's als extern met belanghebbenden en partners. Door kennis en expertise te delen, worden er innovatieve oplossingen gevonden en wordt er effectief beleid ontwikkeld.\u003C/p>\u003Cp>Als zzp'er bij de gemeente Westerveld krijg je de vrijheid en flexibiliteit om je eigen projecten te beheren en je eigen stempel te drukken. Je kunt je expertise toepassen en nieuwe ideeën aandragen, waardoor je een waardevolle bijdrage levert aan de groei en ontwikkeling van de gemeente. Daarnaast biedt de gemeente Westerveld een stimulerende en ondersteunende werkomgeving, waarin je kunt blijven leren en groeien.\u003C/p>\u003Cp>Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging als zzp'er? Kom werken bij de gemeente Westerveld in het hart van Drenthe, waar je kunt genieten van de prachtige natuur en een gemeenschap die betrokken is bij haar eigen toekomst. Ontdek de mogelijkheden en maak een verschil in een organisatie die waarde hecht aan samenwerking, innovatie en duurzaamheid.\u003C/p>","Ontdek als zzp'er de uitdagende mogelijkheden bij de gemeente Westerveld. Maak impact in Drenthe en werk aan diverse projecten. Ontwikkelen en flexibel werken. ","Gemeente Westerveld",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Talentenregio-Gemeente-Westerveld/Consulent-Werk-en-Inkomen/8b4fa784-f2ec-4804-a021-d567146112ae",[],"inhuurdesk_a1J2p000009Fd0oEAC","Consulent Werk en Inkomen","Distributieproces gestart","2022-01-21 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/a1J2p000009Fd0oEAC","Consulent Sociaal domein (werk & inkomen)30 uurHet is jouw taak om uitkeringsgerechtigden te motiveren en te begeleiden naar betaald werk. Als consulent Sociaal Domein (werk & inkomen) is jouw werkweek erg gevarieerd. Je bent communicatief sterk en vindt het prettig om direct contact te hebben met clienten. Jij hebt de tools in huis om clienten te helpen weer aan de slag te gaan! Jij weet met jouw communicatie vaardigheden de clienten aan te spreken op hun houding en gedrag. Je bent klantgericht, werkt nauwkeurig en hebt een grote mate van zelfstandigheid. De doelgroep waarmee je werkt is divers. Mensen met een lange/korte afstand tot de arbeidsmarkt, jong, oud, statushouders, ex-gedetineerden en daklozen. Door jouw ervaring als consulent werk, jouw kennis van de participatiewet en jouw inlevingsvermogen weet jij snel de juiste stappen te nemen. Taken: Je legt huisbezoeken af in het kader van intakegesprekken;Je neemt besluiten en voert regie met betrekking tot het te volgen traject naar (gesubsidieerd) werk of sociale activering (profielindeling); Je begeleidt de client in het traject, je bent verantwoordelijk voor kwaliteit, voortgang, bijstelling en realisatie; Je registreert en beoordeelt werkopdrachten n.a.v. gesprekken met client, conform ESF;Je beoordeelt en legt re-integratieverplichting vast versus ontheffing; Je hebt kennis van de subsidiemogelijkheden die onder de Participatiewet vallen; Je voert de tegemoetkoming in de kosten van kinderopvang uit;Je zorgt voor de verantwoording van de bestede budgetten voor inburgering aan het Ministerie Sociale zaken en Werkgelegenheid;Je onderhoudt functionele contacten met relevante relaties en voorliggende voorzieningen op lokaal niveau. Wat verwachten wij van je: hbo werk- en denk niveau;Kennis van wet- en regelgeving (participatiewet en Wet Inburgering). In het kader van onderlinge vervangbaarheid is enige kennis van de andere beleidsterreinen binnen het Sociaal Domein een pre;Resultaatgericht en accuraat;Je bent een klantgerichte, zelfstandig werkende teamspeler met uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden die snel vertrouwen wint en je bent in staat op om een netwerk op te bouwen en te onderhouden;Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;Ervaring in het geven van voorlichting aan groepen;Je hebt kennis van GWS4all suite en Werkstap;Je hebt kennis van de voorliggende voorzieningen;Je bent samenwerkingsgericht.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ157094.pdf","2022-01-21","2022-01-11","2022-02-01","2022-06-30","Geen maximum ","30","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id116:j_id341:j_id644:j_id662:j_id664j_id0:j_id1:j_id116:j_id341:j_id644:j_id662:j_id664_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 14.0pt;'>\u003Cspan style='>Consulent Sociaal domein (werk & inkomen)\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>30 uur\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Het is jouw taak om uitkeringsgerechtigden te motiveren en te begeleiden naar betaald werk. Als consulent Sociaal Domein (werk & inkomen) is jouw werkweek erg gevarieerd. Je bent communicatief sterk en vindt het prettig om direct contact te hebben met cliënten. Jij hebt de tools in huis om cliënten te helpen weer aan de slag te gaan! \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Jij weet met jouw communicatie vaardigheden de cliënten aan te spreken op hun houding en gedrag. Je bent klantgericht, werkt nauwkeurig en hebt een grote mate van zelfstandigheid. De doelgroep waarmee je werkt is divers. Mensen met een lange/korte afstand tot de arbeidsmarkt, jong, oud, statushouders, ex-gedetineerden en daklozen. Door jouw ervaring als consulent werk, jouw kennis van de participatiewet en jouw inlevingsvermogen weet jij snel de juiste stappen te nemen. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Taken: \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je legt huisbezoeken af in het kader van intakegesprekken;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je neemt besluiten en voert regie met betrekking tot het te volgen traject naar (gesubsidieerd) werk of sociale activering (profielindeling); \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je begeleidt de cliënt in het traject, je bent verantwoordelijk voor kwaliteit, voortgang, bijstelling en realisatie; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je registreert en beoordeelt werkopdrachten n.a.v. gesprekken met cliënt, conform ESF;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je beoordeelt en legt re-integratieverplichting vast versus ontheffing;  \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je hebt kennis van de subsidiemogelijkheden die onder de Participatiewet vallen; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je voert de “tegemoetkoming in de kosten van kinderopvang” uit;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je zorgt voor de verantwoording van de bestede budgetten voor inburgering aan het Ministerie Sociale zaken en Werkgelegenheid;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je onderhoudt functionele contacten met relevante relaties en voorliggende voorzieningen op lokaal niveau. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Wat verwachten wij van je:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>hbo werk- en denk niveau;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Kennis van wet- en regelgeving (participatiewet en Wet Inburgering). In het kader van onderlinge vervangbaarheid is enige kennis van de andere beleidsterreinen binnen het Sociaal Domein een pré;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Resultaatgericht en accuraat;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je bent een klantgerichte, zelfstandig werkende teamspeler met uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden die snel vertrouwen wint en je bent in staat op om een netwerk op te bouwen en te onderhouden;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Ervaring in het geven van voorlichting aan groepen;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je hebt kennis van GWS4all suite en Werkstap;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je hebt kennis van de voorliggende voorzieningen;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je bent samenwerkingsgericht.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","8b4fa784-f2ec-4804-a021-d567146112ae",[394,441,476],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":395,"organization_location":403,"tender_categories":404,"opdracht_overheid_url":413,"tender_documents":414,"tender_category_obj":253,"tender_id":415,"tender_name":416,"tender_buying_organization":398,"tender_phase":379,"tender_date":417,"tender_source":418,"tender_url":419,"tender_perceel":8,"tender_description":420,"tender_active":6,"tender_document":421,"tender_last_seen":422,"tender_first_seen":423,"tender_start_date":424,"tender_end_date":425,"tender_tariff":426,"tender_hours_week":427,"tender_description_html":428,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":429,"web_key":430,"Dynamics_id":431,"tender_overview":432,"tender_requirements":433,"tender_competences":434,"tender_team":435,"tender_interview":436,"tender_number_of_professionals":437,"tender_other_information":438,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":439,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":124,"tender_max_hours":124,"tender_description_tk":440,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":253},{"latitude":396,"longitude":397,"tender_buying_organization":398,"company_address":399,"company_name_google":398,"postcode":400,"province":401,"place_id_google":398,"avatar":402,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"51.770937","4.939584","Gemeente Altena","Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland","4286 ET","Noord-Brabant","blob_WGJN0L17ZN49QP060CE3YZ0RH9T3DEWH.",{},[405,409],{"tender_category_obj":406,"id":408},{"id":154,"type":407},"Overig",211,{"tender_category_obj":410,"id":412},{"id":253,"type":411},"Sociaal Domein",26730,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Altena/Administratief-Medewerker/70a38adf-6a43-4689-bf9b-03f2ccf83037",[],"flexwestbrabant_a1JQw000008h1aXMAQ","Administratief Medewerker","2025-07-13 09:00:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JQw000008h1aXMAQ","Administratief medewerker Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is een van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein. Als administratief medewerker werk je mee in de processen van onze afdeling. Denk dan vooral aan, de Participatiewet, Bijzondere Bijstand, minimaregelingen, Regeling opvang ontheemden Oekraine en meer. Het werk van het team beperkt zich niet tot een wet of regeling. Er is behoefte aan een ervaren, tijdelijke collega bij de uitvoering van de Regeling opvang ontheemden Oekraine (RooO). Jouw werk Je screent en beoordeelt inkomende stukken op volledigheid, belang, prioriteit en aard van afhandeling; Je haalt daarvoor de informatie uit meerdere systemen; Je brengt spoedeisende zaken onder de aandacht, handelt correspondentie/stukken zelfstandig af, en bewaakt de follow-up; Je bent goed op de hoogte van de inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraine en de actuele wijzigingen; Je pakt zelfstandig aanvragen voor Leefgeld Oekrainers op en werkt ze in zijn geheel af; Je behandelt zelfstandig het proces voor de Inning Eigen Bijdrage Oekrainers en werkt dit in zijn geheel af; Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding reiskosten ophalen sticker Oekrainers en werkt ze in zijn geheel af; Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding kosten leerlingenvervoer Oekrainers en werkt ze in zijn geheel af; Je stelt rapportages op; Je stelt beschikkingen op; Voert Beeindigings- en/of wijzigingsonderzoeken uit; Je onderhoudt contact met de beheerders van de opvanglocaties; Je administreert en muteert gegevens. Over jou Je hebt een oplossingsgerichte en open houding. Je bent flexibel en stressbestendig. Je hebt uitstekende schriftelijke- en communicatievaardigheden. Je bent gericht op samenwerking en durft de juiste vragen te stellen. Competenties als georganiseerd, gestructureerd, oog voor detail, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid zijn jou op het lijf geschreven.","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ158202.pdf","2025-07-05","2025-07-04","2025-07-21","2025-12-31"," ","18","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id140:j_id405:j_id717:j_id735:j_id737j_id0:j_id1:j_id140:j_id405:j_id717:j_id735:j_id737_00NF0000008jCqp_div\">\u003Cp>Administratief medewerker  \u003C/p>\n\u003Cp>Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is één van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein. Als administratief medewerker werk je mee in de processen van onze afdeling. Denk dan vooral aan, de Participatiewet, Bijzondere Bijstand,  minimaregelingen, Regeling opvang ontheemden Oekraïne en meer. Het werk van het team beperkt zich niet tot één wet of regeling.  \u003C/p>\n\u003Cp>Er is behoefte aan een ervaren, tijdelijke collega bij de uitvoering van de Regeling opvang  ontheemden Oekraïne (RooO).  \u003C/p>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cp>Jouw werk \u003C/p>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je screent en beoordeelt inkomende stukken op volledigheid, belang, prioriteit en aard van afhandeling;  \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je haalt daarvoor de informatie uit meerdere systemen; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je brengt spoedeisende zaken onder de aandacht, handelt correspondentie/stukken zelfstandig af, en bewaakt de follow-up; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je bent goed op de hoogte van de inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraïne en de actuele wijzigingen; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je pakt zelfstandig aanvragen voor Leefgeld Oekraïners op en werkt ze in zijn geheel af; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je behandelt zelfstandig het proces voor de Inning Eigen Bijdrage Oekraïners en werkt dit in zijn geheel af; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding reiskosten ophalen sticker Oekraïners en werkt ze in zijn geheel af; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding kosten leerlingenvervoer Oekraïners en werkt ze in zijn geheel af; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je stelt rapportages op; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je stelt beschikkingen op; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Voert Beëindigings- en/of wijzigingsonderzoeken uit; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je onderhoudt contact met de beheerders van de opvanglocaties; \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je administreert en muteert gegevens. \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cp>Over jou \u003C/p>\n\u003Cp>Je hebt een oplossingsgerichte en open houding. Je bent flexibel en stressbestendig. Je hebt uitstekende schriftelijke- en communicatievaardigheden. Je bent gericht op samenwerking en durft de juiste vragen te stellen. Competenties als georganiseerd, gestructureerd, oog voor detail, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid zijn jou op het lijf geschreven. \u003C/p>\u003C/div>","detachering","70a38adf-6a43-4689-bf9b-03f2ccf83037","c959ff00-9658-f011-877b-7c1e521236d6","\u003Cp>Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is één van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein. Als administratief medewerker werk je mee in de processen van onze afdeling. Denk dan vooral aan, de Participatiewet, Bijzondere Bijstand,  minimaregelingen, Regeling opvang ontheemden Oekraïne en meer. Het werk van het team beperkt zich niet tot één wet of regeling.  \u003C/p>\u003Cp>Er is behoefte aan een ervaren, tijdelijke collega bij de uitvoering van de Regeling opvang  ontheemden Oekraïne (RooO).  \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Jouw werk\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je screent en beoordeelt inkomende stukken op volledigheid, belang, prioriteit en aard van afhandeling;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je haalt daarvoor de informatie uit meerdere systemen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je brengt spoedeisende zaken onder de aandacht, handelt correspondentie/stukken zelfstandig af, en bewaakt de follow-up;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent goed op de hoogte van de inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraine en de actuele wijzigingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je pakt zelfstandig aanvragen voor Leefgeld Oekrainers op en werkt ze in zijn geheel af;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je behandelt zelfstandig het proces voor de Inning Eigen Bijdrage Oekrainers en werkt dit in zijn geheel af;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding reiskosten ophalen sticker Oekrainers en werkt ze in zijn geheel af;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding kosten leerlingenvervoer Oekrainers en werkt ze in zijn geheel af;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je stelt rapportages op;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je stelt beschikkingen op;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voert Beeindigings- en/of wijzigingsonderzoeken uit;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je onderhoudt contact met de beheerders van de opvanglocaties;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je administreert en muteert gegevens.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties kan deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP-er. Kandidaat is geen ZZP-er en is op basis van een arbeidsovereenkomst in dienst bij uw bureau.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG en ondertekende bruikleenovereenkomst.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft recente ervaring met inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het uurtarief van de kandidaat is niet hoger dan het maximum tarief. (€ 60,-) (Tarief is inclusief de fee (2,5%), de reiskosten, kosten t.b.v. VOG aanvraag, evt. parkeerkosten en andere onkostenvergoedingen.) In uitzonderlijke gevallen worden dienstreizen vergoed.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar ervaring administratief medewerker met als specialisatie opvang ontheemden Oekraïne binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV. Keuzemogelijkheden Keuzemogelijkheden Minder dan 3 jaar werkervaring (1 Punten) 3 jaar werkervaring (2 Punten) 4 jaar werkervaring (3 Punten) 5 jaar werkervaring (4 Punten) Meer dan 5 jaar werkervaring (5 Punten)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft actuele kennis van de Regeling opvang ontheemden Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.\u003Cbr>2p\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat beschikt over een eigen telefoon.\u003Cbr>2p\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft recente ervaring met volledig afhandeling van aanvragen voor leefgeld, eigen bijdrage, reiskosten en leerlingenvervoer. Dit moet blijken uit het CV.\u003Cbr>2p\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft ervaring met werken met Suite voor het Sociaal Domein. Dit moet blijken uit het CV.\u003Cbr>2p\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.\u003Cbr>3p\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een oplossingsgerichte en open houding.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent flexibel en stressbestendig.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt uitstekende schriftelijke- en communicatievaardigheden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent gericht op samenwerking en durft de juiste vragen te stellen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Competenties als georganiseerd, gestructureerd, oog voor detail, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid zijn jou op het lijf geschreven. \u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Administratief medewerker Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is een van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein.\u003C/p>","Niet bekend","1","\u003Cp>Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient z.s.m. aangevraagd te worden door de leverancier na gunning ban de opdracht. Pas wanneer de VOG in bezit is kan gestart worden met de opdracht. Op basis van het volgende profiel dient de VOG aangevraagd te worden: Keuze voor medewerkers Sociaal domein:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Risicogebieden : 1, 4, 8,\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Functieaspecten : 11, 12, 41, 43, 84, 85\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Gemeente Altena stelt een laptop in bruikleen ter beschikking om de werkzaamheden voor gemeente Altena op uit te voeren\u003C/p>",60,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is één van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein. Als administratief medewerker werk je mee in de processen van onze afdeling. Denk dan vooral aan, de Participatiewet, Bijzondere Bijstand,  minimaregelingen, Regeling opvang ontheemden Oekraïne en meer. Het werk van het team beperkt zich niet tot één wet of regeling.  \u003C/p>\u003Cp>Er is behoefte aan een ervaren, tijdelijke collega bij de uitvoering van de Regeling opvang  ontheemden Oekraïne (RooO).  \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Jouw werk\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je screent en beoordeelt inkomende stukken op volledigheid, belang, prioriteit en aard van afhandeling;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je haalt daarvoor de informatie uit meerdere systemen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je brengt spoedeisende zaken onder de aandacht, handelt correspondentie/stukken zelfstandig af, en bewaakt de follow-up;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent goed op de hoogte van de inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraine en de actuele wijzigingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je pakt zelfstandig aanvragen voor Leefgeld Oekrainers op en werkt ze in zijn geheel af;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je behandelt zelfstandig het proces voor de Inning Eigen Bijdrage Oekrainers en werkt dit in zijn geheel af;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding reiskosten ophalen sticker Oekrainers en werkt ze in zijn geheel af;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding kosten leerlingenvervoer Oekrainers en werkt ze in zijn geheel af;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je stelt rapportages op;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je stelt beschikkingen op;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voert Beeindigings- en/of wijzigingsonderzoeken uit;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je onderhoudt contact met de beheerders van de opvanglocaties;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je administreert en muteert gegevens.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties kan deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP-er. Kandidaat is geen ZZP-er en is op basis van een arbeidsovereenkomst in dienst bij uw bureau.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG en ondertekende bruikleenovereenkomst.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft recente ervaring met inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het uurtarief van de kandidaat is niet hoger dan het maximum tarief. (€ 60,-) (Tarief is inclusief de fee (2,5%), de reiskosten, kosten t.b.v. VOG aanvraag, evt. parkeerkosten en andere onkostenvergoedingen.) In uitzonderlijke gevallen worden dienstreizen vergoed.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar ervaring administratief medewerker met als specialisatie opvang ontheemden Oekraïne binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV. Keuzemogelijkheden Keuzemogelijkheden Minder dan 3 jaar werkervaring (1 Punten) 3 jaar werkervaring (2 Punten) 4 jaar werkervaring (3 Punten) 5 jaar werkervaring (4 Punten) Meer dan 5 jaar werkervaring (5 Punten)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft actuele kennis van de Regeling opvang ontheemden Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.\u003Cbr>2p\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat beschikt over een eigen telefoon.\u003Cbr>2p\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft recente ervaring met volledig afhandeling van aanvragen voor leefgeld, eigen bijdrage, reiskosten en leerlingenvervoer. Dit moet blijken uit het CV.\u003Cbr>2p\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat heeft ervaring met werken met Suite voor het Sociaal Domein. Dit moet blijken uit het CV.\u003Cbr>2p\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.\u003Cbr>3p\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een oplossingsgerichte en open houding.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent flexibel en stressbestendig.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt uitstekende schriftelijke- en communicatievaardigheden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent gericht op samenwerking en durft de juiste vragen te stellen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Competenties als georganiseerd, gestructureerd, oog voor detail, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid zijn jou op het lijf geschreven. \u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Administratief medewerker Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is een van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>Niet bekend\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient z.s.m. aangevraagd te worden door de leverancier na gunning ban de opdracht. Pas wanneer de VOG in bezit is kan gestart worden met de opdracht. Op basis van het volgende profiel dient de VOG aangevraagd te worden: Keuze voor medewerkers Sociaal domein:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Risicogebieden : 1, 4, 8,\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Functieaspecten : 11, 12, 41, 43, 84, 85\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Gemeente Altena stelt een laptop in bruikleen ter beschikking om de werkzaamheden voor gemeente Altena op uit te voeren\u003C/p>",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":442,"organization_location":454,"tender_categories":455,"opdracht_overheid_url":459,"tender_documents":460,"tender_category_obj":154,"tender_id":461,"tender_name":462,"tender_buying_organization":445,"tender_phase":463,"tender_date":464,"tender_source":465,"tender_url":466,"tender_perceel":8,"tender_description":467,"tender_active":6,"tender_document":468,"tender_last_seen":422,"tender_first_seen":423,"tender_start_date":8,"tender_end_date":8,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":467,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":469,"web_key":470,"Dynamics_id":471,"tender_overview":472,"tender_requirements":473,"tender_competences":51,"tender_team":51,"tender_interview":474,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":475,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":12,"tender_max_hours":12,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":443,"longitude":444,"tender_buying_organization":445,"company_address":446,"company_name_google":445,"postcode":447,"province":448,"place_id_google":445,"avatar":449,"exclusive":7,"summary":450,"description":451,"meta_description":452,"publish":6,"company_display_name":453},"52.339918","4.917180","Stichting Waternet","Korte Ouderkerkerdijk 7, 1096 AC Amsterdam, Nederland","1096 AC","Noord-Holland","blob_NKMVL61597XZNO2BXRTUJ133Q4YN2ZOF.","Waternet is het waterbedrijf dat verantwoordelijk is voor het water van de gemeente Amsterdam en een groot deel van de provincies Utrecht en Noord-Holland.","\u003Cp>Waternet maakt afvalwater schoon, zuivert het en levert het aan de 1,3 miljoen mensen die wonen en werken in dit gebied. Naast het leveren van drinkwater houdt Waternet zich bezig met het schoon en op peil houden van het oppervlaktewater in dit afwisselende gebied met veel water, natuur, steden en dorpen.\u003C/p>","Waternet biedt regelmatig interim en zzp opdrachten aan op het gebied van Civiele Techniek, Programma- en Projectmanagement, ICT en Informatiemanagement.","Waternet",{},[456],{"tender_category_obj":457,"id":458},{"id":154,"type":407},27729,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Stichting-Waternet/Projectmanager-IPM-Afvalwater-Renovatie-Landelijk/aa22eba4-623b-4553-9fef-eab8ed44c9f8",[],"mercell_stichting_waternet_T161512","Projectmanager IPM Afvalwater Renovatie Landelijk","Indienen offertes","2025-07-28 09:00:00","mercell_stichting_waternet","https://s2c.mercell.com/tender/161512/supplier","U vindt hier bijgevoegd het Waternet uitvraag DAS formulier specifiek voor deze uitvraag. In dit pdf vindt u alle informatie over deze aanvraag, inclusief het maximaal uurtarief op pagina 1. Maakt u daarnaast gebruik van het voorblad ter motivatie van uw offerte.","T161512_Voorblad_Waternet_DAS.docx T161512_Waternet_uitvraag_DAS_-_Projectmanager_Afvalwater_Renovatie_Landelijk.pdf T161512_Leidraad_DAS_Externe_inzet_Waternet.pdf T161512_Detacheringsovereenkomst_inhuur_Waternet.docx T161512_Integriteits-en_geheimhoudingsbepalingen_Personeelshandboek_Waternet.pdf T161512_Integriteits-en_geheimhoudingsverklaring_Waternet_detacheren.pdf T161512_Instructies_facturatie.pdf","temporary","aa22eba4-623b-4553-9fef-eab8ed44c9f8","1c0d666c-d958-f011-877b-7c1e525deb4b","\u003Cp>U vindt hier bijgevoegd het Waternet uitvraag DAS formulier specifiek voor deze uitvraag. In dit pdf vindt u alle informatie over deze aanvraag, inclusief het maximaal uurtarief op pagina 1. Maakt u daarnaast gebruik van het voorblad ter motivatie van uw offerte.\u003C/p>","\u003Cul>\u003C/ul>","\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>","\u003Cp>uren:,tarief:\u003C/p>",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":477,"organization_location":487,"tender_categories":488,"opdracht_overheid_url":492,"tender_documents":493,"tender_category_obj":154,"tender_id":494,"tender_name":495,"tender_buying_organization":480,"tender_phase":463,"tender_date":496,"tender_source":497,"tender_url":498,"tender_perceel":8,"tender_description":499,"tender_active":6,"tender_document":8,"tender_last_seen":422,"tender_first_seen":500,"tender_start_date":501,"tender_end_date":502,"tender_tariff":426,"tender_hours_week":426,"tender_description_html":503,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":469,"web_key":504,"Dynamics_id":505,"tender_overview":506,"tender_requirements":507,"tender_competences":508,"tender_team":509,"tender_interview":510,"tender_number_of_professionals":437,"tender_other_information":511,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":145,"tender_max_hours":512,"tender_description_tk":513,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":478,"longitude":479,"tender_buying_organization":480,"company_address":481,"company_name_google":480,"postcode":482,"province":448,"place_id_google":480,"avatar":483,"exclusive":7,"summary":484,"description":485,"meta_description":486,"publish":6,"company_display_name":480},"52.367635","4.899407","Gemeente Amsterdam","Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland","1011 PN","blob_8YXDZNUCJQEYB2X9X2W2FEM2JWTG4EM9.","Ontdek unieke kansen als zzp'er bij de Gemeente Amsterdam, gelegen in het hart van Nederland. Werk in een dynamische omgeving voor de grootste werkgever van de stad. Ontplooi je expertise en bouw mee aan een vooruitstrevende stad.","\u003Cp>De Gemeente Amsterdam vormt het kloppende hart van een stad doordrenkt met geschiedenis, creativiteit en diversiteit. Als grootste werkgever in de regio biedt de gemeente een thuis voor zelfstandige professionals die willen bijdragen aan de groei van deze bruisende metropool.\u003C/p>\u003Cp>Bij de Gemeente Amsterdam staat zelfstandig ondernemerschap centraal. Zzp'ers krijgen hier de ruimte om hun vaardigheden toe te passen in een dynamische omgeving. Of het nu gaat om stadsontwikkeling, duurzaamheid, sociale projecten of technologische innovaties, de gemeente biedt een breed scala aan opdrachten die aansluiten bij diverse expertises.\u003C/p>\u003Cp>De werksituatie bij de Gemeente Amsterdam is er een van samenwerking en betrokkenheid. Het team bestaat uit gepassioneerde individuen die zich inzetten voor de groei van de stad. Er heerst een open cultuur waarin ideeën worden aangemoedigd en innovatie wordt omarmd. De Gemeente Amsterdam erkent het belang van flexibiliteit en biedt zzp'ers de vrijheid om hun werk op hun eigen manier uit te voeren.\u003C/p>\u003Cp>Kernwaarden zoals transparantie, integriteit en inclusiviteit vormen het fundament van de Gemeente Amsterdam. De organisatie streeft ernaar een afspiegeling te zijn van de diverse samenleving waarin zij opereert. Zzp'ers worden aangemoedigd om bij te dragen aan een inclusieve en rechtvaardige stad.\u003C/p>\u003Cp>Wat het werken bij de Gemeente Amsterdam echt onderscheidt, is de voortdurende drang naar vernieuwing. De stad evolueert voortdurend, en de gemeente zet zich in om voorop te blijven lopen in uitdagingen zoals duurzaamheid, digitalisering en sociale gelijkheid. Als zzp'er bij de Gemeente Amsterdam maak je deel uit van deze voortdurende evolutie en draag je bij aan een stad die zichzelf herdefinieert in de 21e eeuw.\u003C/p>","\"Ontdek unieke freelance opdrachten bij de Gemeente Amsterdam. Zet jouw skills in voor een dynamische stad. Vind jouw volgende project hier!",{},[489],{"tender_category_obj":490,"id":491},{"id":154,"type":407},231,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Amsterdam/Personeel-en-Organisatie-Projectleider-Concern-Leer-en-Ontwikkelplan/aadcc06f-aece-4e6e-9d58-0ead7ee7d1a8",[],"mercell_gem_amsterdam_T161144","Personeel en Organisatie - Projectleider Concern Leer- en Ontwikkelplan","2025-07-15 09:00:00","mercell_gem_amsterdam","https://s2c.mercell.com/tender/161144/supplier","Opdracht (intermediair detacheringen, zzp en zzp via intermediair mogen mee offreren) Beste Leverancier, De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht. Informatie aanvraag Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte. Startdatum: 01-08-2025 Einddatum: 31-01-2026 Optioneel tot verlenging conform duur werkzaamheden: Ja Aantal uren gemiddeld per week: 20-32 Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1 Aantal kandidaten op interview: 2 Planning interviews: z.s.m. na sluiting aanvraag Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden. Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.","2025-07-03","2025-08-01","2026-01-31","\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>Opdracht (intermediair detacheringen, zzp en zzp via intermediair mogen mee offreren) \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>Beste Leverancier,\u003Cbr/>\u003Cbr/>De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Informatie aanvraag\u003C/strong>\u003Cbr/>Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte.\u003Cbr/>\u003Cbr/> Startdatum: 01-08-2025\u003Cbr/> Einddatum: 31-01-2026\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan> Optioneel tot verlenging conform duur werkzaamheden: Ja\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> Aantal uren gemiddeld per week: 20-32\u003Cbr/> Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1\u003Cbr/> Aantal kandidaten op interview: 2\u003Cbr/> Planning interviews: z.s.m. na sluiting aanvraag\u003Cbr/>\u003Cbr/>Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Deadlines\u003C/strong>\u003Cbr/>Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier \u003Cu>alleen\u003C/u> met het \u003C/strong>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cstrong>\u003Cspan>Team Tijdelijke Externe Inzet\u003C/span>\u003C/strong> \u003Cstrong>\u003Cspan>\u003Cspan>contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/strong>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/>","aadcc06f-aece-4e6e-9d58-0ead7ee7d1a8","84b7d556-d057-f011-877b-6045bdf31794","\u003Cp>In 2025 wil de Amsterdamse School een (meerjarig) concern leer- en ontwikkelplan opleveren voor het generieke leren binnen gemeente Amsterdam. Om dit voor elkaar te krijgen is afstemming nodig met diverse interne stakeholders, waaronder de OR.\u003C/p>\u003Cp>In de functie van projectleider concern Leer- en Ontwikkelplan trek je dit proces en ben je de schrijver van dit (beleids)plan inclusief het hoofdstuk over budgetverdeling.   \u003C/p>\u003Ch3>Bestanddelen van de opdracht\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp> Regievoeren op de totstandkoming van het leer- en ontwikkelplan\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uitvraag doen onder leer- en ontwikkeladviseurs (zowel accounthouders van clusters als themahouders van PO prioriteiten)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Verzamelen van input bij strategisch adviseurs\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aanspreekpunt voor werkgroep van de OR en voortgang van de gesprekken met de werkgroep bewaken\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Analyseren van deelnamecijfers en evaluaties mbt open leeraanbod\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Samenbrengen en analyseren van de opgehaalde input\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Schrijven van het leer- en ontwikkelplan\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Regievoeren op totstandkoming van financiële paragraaf, inclusief budgetverdeling\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voorbereiden en verzorgen van de voordracht voor het Bedrijfsvoeringsberaad\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voorbereiden en voortgang bewaken instemmingsaanvraag OR\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Rapporteren op status en voortgang aan opdrachtgever\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Op te leveren resultaat:\u003C/h3>\u003Cp>Een meerjarig concern leer- en ontwikkelplan, dat is goedgekeurd door het Bedrijfsvoeringsberaad en waarmee de OR heeft ingestemd.\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Fase van voorbereiding (augustus)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fase van uitvraag (augustus en september)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fase van analyse en schrijven (oktober en november)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fase van voorbereiden instemmingaanvraag en voordracht Bedrijfsvoeringsberaad (november en december)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fase van afronding (januari 2026)\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Is de aangeboden kandidaat in de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam?\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Let op antwoordmogelijkheden:\u003C/strong>\u003Cbr>\u003Cstrong>Nee,\u003C/strong> kandidaat is in de afgelopen 2 jaar niet in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam.\u003Cbr>\u003Cstrong>Ja\u003C/strong>, kandidaat is in de afgelopen 2 jaar wel in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam. (KO)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.\u003Cbr>Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.\u003Cbr>Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.\u003Cbr>\u003Cstrong>Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een wo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft minimaal drie jaar aantoonbare ervaring als projectleider in projectmanagement trajecten binnen het HR, dan wel Learning & Development domein.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur drie jaar aantoonbare werkervaring binnen een grote gemeente of een vergelijkbare dynamische en politiek sensitieve werkomgeving.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur minimaal drie jaar aantoonbare ervaring met het schrijven van strategische beleidsstukken.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.amsterdam.nl/\">https://www.amsterdam.nl/\u003C/a>\u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.amsterdam.nl/.???De\">.\u003C/a>\u003C/p>\u003Ch3>De opdrachtgever(s)\u003C/h3>\u003Cp>Je werkt bij directie PO, binnen een afdeling van leer- en ontwikkeladviseurs die het generieke leren en ontwikkelen voor de organisatie verzorgen. Je werkt nauw samen met het afdelingshoofd en diverse strategische leer- en ontwikkeladviseurs. Daarnaast werk je samen met de werkgroep van de medezeggenschap (onderdeel van de Ondernemingsraad) die participeren in de totstandkoming van het Leer- en ontwikkelplan. Binnen de afdeling werk je met collega’s die allen een bijdrage leveren aan het Leer- en Ontwikkelplan, waarbij jij als projectleider de uitvraag doet onder deze adviseurs, zodat zij de input kunnen leveren die jij nodig hebt om het leer- en ontwikkelplan te schrijven.\u003C/p>","\u003Cp>Planning interviews: z.s.m. na sluiting aanvraag\u003C/p>","\u003Cp>Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.\u003C/p>",32,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>In 2025 wil de Amsterdamse School een (meerjarig) concern leer- en ontwikkelplan opleveren voor het generieke leren binnen gemeente Amsterdam. Om dit voor elkaar te krijgen is afstemming nodig met diverse interne stakeholders, waaronder de OR.\u003C/p>\u003Cp>In de functie van projectleider concern Leer- en Ontwikkelplan trek je dit proces en ben je de schrijver van dit (beleids)plan inclusief het hoofdstuk over budgetverdeling.   \u003C/p>\u003Ch3>Bestanddelen van de opdracht\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp> Regievoeren op de totstandkoming van het leer- en ontwikkelplan\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uitvraag doen onder leer- en ontwikkeladviseurs (zowel accounthouders van clusters als themahouders van PO prioriteiten)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Verzamelen van input bij strategisch adviseurs\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aanspreekpunt voor werkgroep van de OR en voortgang van de gesprekken met de werkgroep bewaken\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Analyseren van deelnamecijfers en evaluaties mbt open leeraanbod\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Samenbrengen en analyseren van de opgehaalde input\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Schrijven van het leer- en ontwikkelplan\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Regievoeren op totstandkoming van financiële paragraaf, inclusief budgetverdeling\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voorbereiden en verzorgen van de voordracht voor het Bedrijfsvoeringsberaad\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voorbereiden en voortgang bewaken instemmingsaanvraag OR\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Rapporteren op status en voortgang aan opdrachtgever\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Op te leveren resultaat:\u003C/h3>\u003Cp>Een meerjarig concern leer- en ontwikkelplan, dat is goedgekeurd door het Bedrijfsvoeringsberaad en waarmee de OR heeft ingestemd.\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Fase van voorbereiding (augustus)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fase van uitvraag (augustus en september)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fase van analyse en schrijven (oktober en november)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fase van voorbereiden instemmingaanvraag en voordracht Bedrijfsvoeringsberaad (november en december)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fase van afronding (januari 2026)\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Is de aangeboden kandidaat in de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam?\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Let op antwoordmogelijkheden:\u003C/strong>\u003Cbr>\u003Cstrong>Nee,\u003C/strong> kandidaat is in de afgelopen 2 jaar niet in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam.\u003Cbr>\u003Cstrong>Ja\u003C/strong>, kandidaat is in de afgelopen 2 jaar wel in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam. (KO)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.\u003Cbr>Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.\u003Cbr>Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.\u003Cbr>\u003Cstrong>Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een wo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft minimaal drie jaar aantoonbare ervaring als projectleider in projectmanagement trajecten binnen het HR, dan wel Learning & Development domein.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur drie jaar aantoonbare werkervaring binnen een grote gemeente of een vergelijkbare dynamische en politiek sensitieve werkomgeving.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur minimaal drie jaar aantoonbare ervaring met het schrijven van strategische beleidsstukken.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.amsterdam.nl/\">https://www.amsterdam.nl/\u003C/a>\u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.amsterdam.nl/.???De\">.\u003C/a>\u003C/p>\u003Ch3>De opdrachtgever(s)\u003C/h3>\u003Cp>Je werkt bij directie PO, binnen een afdeling van leer- en ontwikkeladviseurs die het generieke leren en ontwikkelen voor de organisatie verzorgen. Je werkt nauw samen met het afdelingshoofd en diverse strategische leer- en ontwikkeladviseurs. Daarnaast werk je samen met de werkgroep van de medezeggenschap (onderdeel van de Ondernemingsraad) die participeren in de totstandkoming van het Leer- en ontwikkelplan. Binnen de afdeling werk je met collega’s die allen een bijdrage leveren aan het Leer- en Ontwikkelplan, waarbij jij als projectleider de uitvraag doet onder deze adviseurs, zodat zij de input kunnen leveren die jij nodig hebt om het leer- en ontwikkelplan te schrijven.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>Planning interviews: z.s.m. na sluiting aanvraag\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.\u003C/p>",{"single":7,"limit":113,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":515,"filters":516,"order_by":530},{},{"and_filters":517,"or_filters":529,"or_disjunction":12},[518],{"filters":519},[520,525],{"field_name":521,"value":522,"operator":524},"publish",[523],"0","neq",{"field_name":526,"value":527,"operator":528},"tender_id",[377],"==",[],[531],{"field":532,"direction":533},"tender_first_seen","desc",[535,539,542,547,549],{"field_name":536,"value":537,"operator":524},"tender_source",[538],"negometrix",{"field_name":536,"value":540,"operator":524},[541],"negometrix_login",{"field_name":543,"value":544,"operator":546},"tender_date",[545],"2025-07-07 10:00:00",">=",{"field_name":521,"value":548,"operator":524},[523],{"field_name":550,"value":551,"operator":524},"oim_vacancy",[552],"true",{"active_vacancies":554,"vacancies_by_province":555,"vacancies_by_category":556},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[558,560,562,564,566,568,570,572,574,576,578,580,582,583,585,587],{"name":559,"code":229},"Beleid",{"name":561,"code":53},"Civiele Techniek",{"name":563,"code":42},"Communicatie",{"name":565,"code":270},"Financieel",{"name":567,"code":274},"ICT",{"name":569,"code":62},"Informatiemanagement",{"name":571,"code":104},"Inkoop",{"name":573,"code":124},"Juridisch",{"name":575,"code":244},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":577,"code":137},"Organisatie en Personeel",{"name":579,"code":145},"Project- en Programmamanagement",{"name":581,"code":175},"Ruimtelijke Ordening",{"name":411,"code":253},{"name":584,"code":199},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":586,"code":113},"Vergunning en Handhaving",{"name":407,"code":154},{"loading":7,"favourites":589},[]]