Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Contractmanager

Gemeente Dronten

De Rede 1, 8251 ER Dronten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Onbekend 36 Flevoland

Begindatum:

6 dec 2021

Einddatum:

6 mrt 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 nov 2021
Contractmanager met verstand van Informatiemanagement en Facilitaire aanbestedingen
 

Opdrachtomschrijving

Als contract- en projectmanager bij gemeente Dronten lever je een belangrijke bijdrage aan de informatiehuishouding mbv diverse aanbestedingen. Om die reden zijn we op zoek naar een contract- en projectmanager die ruime ervaring heeft met aanbestedingen op het gebied van Informatiemanagement en Facilitaire zaken.

De primaire focus van de contract- en projectmanager betreft de diverse aanbestedingen die volledig begeleid moeten worden of opgestart dienen te worden:

* Aanbesteding telefonie (volledig), bestaande uit;

          o GT mobiele communicatie

          o Levering van telecommunicatiediensten (mobiele hardware, vaste en mobiele telefonie)

* Aanbesteding luchtfotografie (startend);

* Aanbesteding Managed Services van de Enterprise Service Bus (ESB) (startend).
 

De contract- en projectmanager die wij zoeken:

* Heeft brede kennis van ICT en aanbestedingsregels binnen gemeentelijke organisaties.

* Heeft brede kennis van contractmanagement en de ICT leveranciersmarkt binnen gemeentelijke organisaties.

* Is een teamspeler die delegeert en coördineert.

Resultaat:
Zorgdragen begeleiding, verloop en afhandeling van de bovenstaande aanbestedingen. 

Beschikbaarheid:

Voor de periode: 6 december 2021 tot en met maart 2022. Mogelijke verlenging met 3 maanden. Het aantal uren per week schatten wij in op gemiddeld 32-36 uur per week na gelang de status van de aanbesteding(en).

Eisen (harde criteria)

We zoeken een contract- en projectmanager die aan de volgende eisen voldoet:

* HBO werk- en denkniveau, blijkend uit cv

* Meerdere jaren werkervaring binnen de gemeentelijke aanbestedingswereld op het gebied van Informatiemanagement en Facilitair, blijkend uit cv

* Minimale beschikbaarheid gedurende de periode van de aanbesteding die volledig afgerond dient te worden. 1e periode wordt sowieso verwacht dat er aan de diverse

aanbestedingen 32 tot 36 uur gewerkt dient te worden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.