Wil jij als freelancer leren hoe je de customer journey van jouw bezoekers kunt begrijpen en beïnvloeden? Dan is de 1-daagse workshop Customer Journey iets voor jou! Maak gebruik van de ledenkorting van Opdracht Overheid en profiteer van 15% korting op de prijs voor deze cursus. Geef in het inschrijfproces van de opdracht aan lid te zijn van ons platform!
In het kort
Online/Fysieke cursus van 1 dag
Workshop over customer journey en klanttevredenheid
Leer klantreizen begrijpen en dienstverlening verbeteren
Voor bibliotheek-/mediatheekmedewerkers met klantcontacten
Praktische workshop met InCompany vervolgopties, certificaat na afloop.
Inleiding
Tijdens deze 1-daagse workshop leer je hoe je de ideale klantreis in kaart kunt brengen en obstakels kunt signaleren en verbeteren. Het resultaat van deze training is dat je in staat bent om de customer journey van verschillende klantgroepen te begrijpen en hiernaar te handelen om zo de dienstverlening te verbeteren. De workshop is bedoeld voor bibliotheek-/mediatheek professionals die veel te maken hebben met klantcontacten.
Tijdens de workshop komen de volgende aspecten aan de orde:
het begrip customer journey
het bepalen van doelgroepen dmv persona's
uitwerken van de customer journey
kijken naar de dienstverlening vanuit de klant / bezoeker
analyseren en verbeteren van de klantprocessen
De training bestaat uit een workshop met 2 praktische opdrachten en er is veel ruimte voor eigen inbreng en het uitwisselen van ideeën. De workshop bevat veel voorbeelden uit de praktijk en deelnemers worden gestimuleerd om actief deel te nemen en kritisch te kijken naar hun eigen organisatie en werkprocessen.
Als leermiddelen krijg je onder andere een template Customer Journey en hand-outs. Daarnaast zijn er diverse InCompany vervolgopties mogelijk, zoals een terugkomdag als opfrisser, een adviesronde voor een specifieke situatie in jouw eigen organisatie en de mogelijkheid om een 'Mystery Guest' eenzelfde klantreis te laten maken.
Lesdagen
Online Cursus
02 november 2023 10:00 - 16:30
02 november 2023 09:30 - 14:30
09 november 2023 09:30 - 12:30
Utrecht
14 maart 2024 10:00 - 12:30
14 maart 2024 09:30 - 12:30
04 april 2024 09:30 - 14:30
Certificaat
Na afloop van de workshop ontvang je een 'verklaring van deelname'. Meld je nu aan en ontdek hoe je de customer journey van jouw bezoekers kunt beïnvloeden voor een nog betere dienstverlening!
Aanbieder
Deze cursus wordt aangeboden door https://goopleidingen.nl/. Maak gebruik van de ledenkorting van Opdracht Overheid en profiteer van 15% korting op de prijs voor deze cursus. Geef in het inschrijfproces van de opdracht aan lid te zijn van ons platform!